Lenstra Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Op 18-4-2023 om 13:06 zei Thierryvane: Niet te vergeten: Misehouy op 10. Stond goed te ballen. Zeker. Ik was toevallig maandag kijken op de Toekomst. Ik vond Misehouy echt heel lekker spelen. Vraag me wel af hoeveel hij kan als er minder ruimtes liggen. Je had hier wel twee ploegen die aanvallend willen spelen, wat flink wat mogelijkheden met zich mee bracht. Godts viel mij in de tweede helft heel erg tegen, na een goede eerste. Bij PSV viel Jason van Duiven mij erg tegen. En natuurlijk beide keepers. Niet alleen tussen de palen, maar ook in de opbouw. Selectie van Jong Ajax ook wel echt een stuk jonger dan de selectie van Jong PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 (bewerkt) 2 uur geleden zei Lenstra: Zeker. Ik was toevallig maandag kijken op de Toekomst. Ik vond Misehouy echt heel lekker spelen. Vraag me wel af hoeveel hij kan als er minder ruimtes liggen. Je had hier wel twee ploegen die aanvallend willen spelen, wat flink wat mogelijkheden met zich mee bracht. Godts viel mij in de tweede helft heel erg tegen, na een goede eerste. Bij PSV viel Jason van Duiven mij erg tegen. En natuurlijk beide keepers. Niet alleen tussen de palen, maar ook in de opbouw. Selectie van Jong Ajax ook wel echt een stuk jonger dan de selectie van Jong PSV. Stuk jonger ja? Die Steur kan er niet heel veel van inderdaad, en dan te bedenken dat daar zelfs nog een transfersom voor neergelegd is. 21 april 2023 bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 57 minuten geleden zei joostmakaay: Stuk jonger ja? Die Steur kan er niet heel veel van inderdaad, en dan te bedenken dat daar zelfs nog een transfersom voor neergelegd is. Oh wow, toen ik door de namen zat te scrollen, leek het wel alsof dat gat groter was. Het middenveld van PSV (22-20-21) wel iets ouder dan dat van Ajax (19-18-17), maar verder komt het redelijk gelijk uit, inderdaad. Als ik een PSV'er moet noemen die mij positief opviel dan was het, naast Saibari, Fedde Leysen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Nou jongens, we kunnen ons klaar maken voor de Europa League volgend jaar: Citaat Van Nistelrooij houdt ook in topper tegen Ajax vast aan 'gelukspet' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 39 minuten geleden zei Lazy: Nou jongens, we kunnen ons klaar maken voor de Europa League volgend jaar: ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Echt 0,0 vertrouwen in vanmiddag. Veel sterkte iedereen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 1 minuut geleden zei Thierryvane: Echt 0,0 vertrouwen in vanmiddag. Veel sterkte iedereen! Jij ook! Zelfde gevoel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Hup Ajax, 2x scoren graag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Wordt leuk. PSV de ploeg die het vaakst uit een counter scoort tegen Ajax de ploeg die het vaakst een goal uit een counter tegen krijgt. Ik voorspel in elk geval een kop goal van De Jong. En die bank van Ajax 🤣 hoe snel kan het bergafwaarts gaan zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Op 17-4-2023 om 08:38 zei Thierryvane: Eindelijk een assist voor mijn Portugese vriendje. Be right back alvast geld inzetten op een kopgoal van Luuk de Jong. Gratis geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Verrassend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Tot de 1-0 gekeken, daarna had ik alweer geen zin meer. Laatste deel van 1e helft toch nog ff aan het kijken. Wat een gezapigheid zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Poh, slecht uitgespeeld zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Wat extreem matig weer. Maar desondanks krijg je kansen als het voetbal vanuit het middenveld iets beter verzorgd wordt. Misschien Berghuis op middenveld en onze Portugese vriend op de rechterflank. Klaassen lekker banken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Chico voor Taylor graag. Al kan je de overige 9 veldspelers ook gewoon wisselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 COME ON AJAX. Laat zien waarom jullie de godenzonen worden genoemd. Waarom de fans roepen: wij zijn Ajax wij zijn de beste. Doe het voor Johan Cruyff, Appie Nouri en Carlo Picorni. En voor mij. (ik schijt echt in mijn broek van het lachen als Steven Berghuis in minuut 90+7 de 1-1 maakt). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Dit is wel heel erg slecht zeg. PSV zet aan en komen er niet aan te pas. PSV zakt in en hebben niks te vertellen. Sta echt versteld van hoe zwak dit Ajax zich presenteert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 4 minuten geleden zei Arezo: COME ON AJAX. Laat zien waarom jullie de godenzonen worden genoemd. Waarom de fans roepen: wij zijn Ajax wij zijn de beste. Doe het voor Johan Cruyff, Appie Nouri en Carlo Picorni. En voor mij. (ik schijt echt in mijn broek van het lachen als Steven Berghuis in minuut 90+7 de 1-1 maakt). Ik wil als Feyenoorder even duidelijk maken dat ik me kapot schaam voor de reacties van deze jandoedel in het Ajax (en PSV) topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 5 minuten geleden zei Arezo: Doe het voor Johan Cruyff, Appie Nouri en Carlo Picorni. En voor mij. Kan je ook ff normaal doen? Clown. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 De Rain mannetjes van het forum Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Deze act begint echt enorm vermoeiend te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 2 minuten geleden zei Arezo: De Rain mannetjes van het forum Een beetje rivaliteit en grapjes die daarbij horen is meer dan prima maar het slaat een beetje door als je elke wedstrijd om meneer Arezo wil laten draaien. Als het leuke grapjes of een beetje authentiek was scheelt dat al een hoop, helaas is dat bij jou beide niet het geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 En klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 5 minuten geleden zei Beppu: Een beetje rivaliteit en grapjes die daarbij horen is meer dan prima maar het slaat een beetje door als je elke wedstrijd om meneer Arezo wil laten draaien. Als het leuke grapjes of een beetje authentiek was scheelt dat al een hoop, helaas is dat bij jou beide niet het geval. Kijk, dat is al wat meer feedback waar ik iets mee kan. Bedankt daarvoor. Ik probeerde gewoon op een ludieke manier aan te geven dat een gelijkspel in mijn ogen het meest ideale scenario is voor Feyenoord. Over smaakt valt niet te twisten natuurlijk.. Maar iemand clown, jandoedel of kapot schamen zijn natuurlijk ook geen leuke termen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 1 minuut geleden zei Arezo: Kijk, dat is al wat meer feedback waar ik iets mee kan. Bedankt daarvoor. Ik probeerde gewoon op een ludieke manier aan te geven dat een gelijkspel in mijn ogen het meest ideale scenario is voor Feyenoord. Over smaakt valt niet te twisten natuurlijk.. Maar iemand clown, jandoedel of kapot schamen zijn natuurlijk ook geen leuke termen Sluit je laptopje gewoon lekker af joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten