Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Op 18-4-2023 om 13:06 zei Thierryvane:

Niet te vergeten: Misehouy op 10. Stond goed te ballen.

Zeker. Ik was toevallig maandag kijken op de Toekomst. Ik vond Misehouy echt heel lekker spelen. Vraag me wel af hoeveel hij kan als er minder ruimtes liggen. Je had hier wel twee ploegen die aanvallend willen spelen, wat flink wat mogelijkheden met zich mee bracht. 

Godts viel mij in de tweede helft heel erg tegen, na een goede eerste. Bij PSV viel Jason van Duiven mij erg tegen. En natuurlijk beide keepers. Niet alleen tussen de palen, maar ook in de opbouw. Selectie van Jong Ajax ook wel echt een stuk jonger dan de selectie van Jong PSV.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

2 uur geleden zei Lenstra:

Zeker. Ik was toevallig maandag kijken op de Toekomst. Ik vond Misehouy echt heel lekker spelen. Vraag me wel af hoeveel hij kan als er minder ruimtes liggen. Je had hier wel twee ploegen die aanvallend willen spelen, wat flink wat mogelijkheden met zich mee bracht. 

Godts viel mij in de tweede helft heel erg tegen, na een goede eerste. Bij PSV viel Jason van Duiven mij erg tegen. En natuurlijk beide keepers. Niet alleen tussen de palen, maar ook in de opbouw. Selectie van Jong Ajax ook wel echt een stuk jonger dan de selectie van Jong PSV.  

image.png.e67e0945eaf4316b176e65a4f16493a7.png

Stuk jonger ja?

Die Steur kan er niet heel veel van inderdaad, en dan te bedenken dat daar zelfs nog een transfersom voor neergelegd is.

bewerkt door joostmakaay
Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei joostmakaay:

Stuk jonger ja?

Die Steur kan er niet heel veel van inderdaad, en dan te bedenken dat daar zelfs nog een transfersom voor neergelegd is.

Oh wow, toen ik door de namen zat te scrollen, leek het wel alsof dat gat groter was. Het middenveld van PSV (22-20-21) wel iets ouder dan dat van Ajax (19-18-17), maar verder komt het redelijk gelijk uit, inderdaad. Als ik een PSV'er moet noemen die mij positief opviel dan was het, naast Saibari, Fedde Leysen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wordt leuk. PSV de ploeg die het vaakst uit een counter scoort tegen Ajax de ploeg die het vaakst een goal uit een counter tegen krijgt.

Ik voorspel in elk geval een kop goal van De Jong.

En die bank van Ajax 🤣 hoe snel kan het bergafwaarts gaan zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

COME ON AJAX. Laat zien waarom jullie de godenzonen worden genoemd. Waarom de fans roepen: wij zijn Ajax wij zijn de beste. Doe het voor Johan Cruyff, Appie Nouri en Carlo Picorni.  En voor mij. 

(ik schijt echt in mijn broek van het lachen als Steven Berghuis in minuut 90+7 de 1-1 maakt).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Arezo:

COME ON AJAX. Laat zien waarom jullie de godenzonen worden genoemd. Waarom de fans roepen: wij zijn Ajax wij zijn de beste. Doe het voor Johan Cruyff, Appie Nouri en Carlo Picorni.  En voor mij. 

(ik schijt echt in mijn broek van het lachen als Steven Berghuis in minuut 90+7 de 1-1 maakt).

Ik wil als Feyenoorder even duidelijk maken dat ik me kapot schaam voor de reacties van deze jandoedel in het Ajax (en PSV) topic. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Arezo:

De Rain mannetjes van het forum 

Een beetje rivaliteit en grapjes die daarbij horen is meer dan prima maar het slaat een beetje door als je elke wedstrijd om meneer Arezo wil laten draaien. Als het leuke grapjes of een beetje authentiek was scheelt dat al een hoop, helaas is dat bij jou beide niet het geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Beppu:

Een beetje rivaliteit en grapjes die daarbij horen is meer dan prima maar het slaat een beetje door als je elke wedstrijd om meneer Arezo wil laten draaien. Als het leuke grapjes of een beetje authentiek was scheelt dat al een hoop, helaas is dat bij jou beide niet het geval.

Kijk, dat is al wat meer feedback waar ik iets mee kan. Bedankt daarvoor. Ik probeerde gewoon op een ludieke manier aan te geven dat een gelijkspel in mijn ogen het meest ideale scenario is voor Feyenoord. Over smaakt valt niet te twisten natuurlijk.. Maar iemand clown, jandoedel of kapot schamen zijn natuurlijk ook geen leuke termen :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Arezo:

Kijk, dat is al wat meer feedback waar ik iets mee kan. Bedankt daarvoor. Ik probeerde gewoon op een ludieke manier aan te geven dat een gelijkspel in mijn ogen het meest ideale scenario is voor Feyenoord. Over smaakt valt niet te twisten natuurlijk.. Maar iemand clown, jandoedel of kapot schamen zijn natuurlijk ook geen leuke termen :) 

Sluit je laptopje gewoon lekker af joh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites