ElMarcos Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 9 minuten geleden zei Huipio: Arne Slot? Zou ik enorm blij mee zijn, maar zie ik niet als een realistische optie. Niet alleen vanwege de rotzooi die je overhoop haalt, maar ook gelet op het feit dat bij met Feyenoord de CL in gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 Jantje naar Ajax! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 Wanneer komt er meer info over kaartverkoop bekerfinale? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 7 uur geleden zei Thierryvane: Denk al met al een prima keuze. Heel veel opties waren er niet. Zat ervaring, kent Ajax en heeft een goed netwerk binnen Nederland. Who's next? Peter Bosz? Gaat PB wel komen als Sar er zit? Die gingen toch niet lekker samen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 1 uur geleden zei Vitesse88: Gaat PB wel komen als Sar er zit? Die gingen toch niet lekker samen? In Rondo gaf hij aan dat het wat hem betreft geen probleem is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 Is Peter Bosz wel echt een goede keuze in de situatie waarin Ajax zich momenteel bevindt? Zijn "My way or the highway"-manier van handelen lijkt me niet echt handig wanneer zowat het gehele technische hart nog gewijzigd gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 35 minuten geleden zei ElMarcos: In Rondo gaf hij aan dat het wat hem betreft geen probleem is. Zou hij niet gewoon incalculeren dat het krediet van Van der Sar heel laag is en hij (Bosz) bij aanstelling een vrij sterke positie tov hem zou hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 2 minuten geleden zei joostmakaay: Is Peter Bosz wel echt een goede keuze in de situatie waarin Ajax zich momenteel bevindt? Zijn "My way or the highway"-manier van handelen lijkt me niet echt handig wanneer zowat het gehele technische hart nog gewijzigd gaat worden. Ik snap ook serieus niet dat iedereen hier hem nu , ineens wil hebben..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 (bewerkt) 17 minuten geleden zei MetalMichael: Zou hij niet gewoon incalculeren dat het krediet van Van der Sar heel laag is en hij (Bosz) bij aanstelling een vrij sterke positie tov hem zou hebben? Kan. Daarbij is Ajax nog steeds zijn beste kans om een prijs te pakken en zichzelf weer een beetje op de kaart te zetten. Dat zal ook wel meespelen. 15 minuten geleden zei Kyrill: Ik snap ook serieus niet dat iedereen hier hem nu , ineens wil hebben..... Als jij drie realistische kandidaten kan noemen die net zo goed of beter zijn, dan ben ik een en al oor. 6 april 2023 bewerkt door ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 2 uur geleden zei ElMarcos: Kan. Daarbij is Ajax nog steeds zijn beste kans om een prijs te pakken en zichzelf weer een beetje op de kaart te zetten. Dat zal ook wel meespelen. Als jij drie realistische kandidaten kan noemen die net zo goed of beter zijn, dan ben ik een en al oor. Hans van Breukelen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 2 uur geleden zei ElMarcos: Kan. Daarbij is Ajax nog steeds zijn beste kans om een prijs te pakken en zichzelf weer een beetje op de kaart te zetten. Dat zal ook wel meespelen. Als jij drie realistische kandidaten kan noemen die net zo goed of beter zijn, dan ben ik een en al oor. Ik kijk wel uit. Halfjaar geleden gedaan en werd ala de Snijtafel weggezaagd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 Ik blijft trouwens (veel) kritiek op Taylor lezen en het is geen geweldenaar, maar ik heb hem in de 20 minuten die ik zag van de week + samenvatting vaker de spits in de voeten door de as aan zien spelen dan Alvarez in al zijn wedstrijden op 6 samen. Tegen GAE zocht hij ook steeds naar die bal trouwens, als ik mij niet vergis kwam daar die kans van Brobbey uit en hij deed het vaker. Uiteindelijk is dat soort voetbal uiteindelijk wel waar Ajax voor staat en zie ik dat, toch echt veel liever dan een Alvarez op 6. Al vind ik ook dat we moeten zoeken naar een betere optie dan Taylor op 6 (Grillitsch? Vos?). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 31 minuten geleden zei Hwb: Ik blijft trouwens (veel) kritiek op Taylor lezen en het is geen geweldenaar, maar ik heb hem in de 20 minuten die ik zag van de week + samenvatting vaker de spits in de voeten door de as aan zien spelen dan Alvarez in al zijn wedstrijden op 6 samen. Tegen GAE zocht hij ook steeds naar die bal trouwens, als ik mij niet vergis kwam daar die kans van Brobbey uit en hij deed het vaker. Uiteindelijk is dat soort voetbal uiteindelijk wel waar Ajax voor staat en zie ik dat, toch echt veel liever dan een Alvarez op 6. Al vind ik ook dat we moeten zoeken naar een betere optie dan Taylor op 6 (Grillitsch? Vos?). Taylor is een 8, geen 6. Om op 6 te spelen heeft hij teveel drang om zelf mee naar voren te gaan en krijg je het typische Ajax-restverdediging-probleem. Verder is Taylor gewoon een prima voetballer trouwens, maar heeft hij wel een goede omgeving nodig om te kunnen excelleren (net als Gravenberch dat een beetje had). In de huidige selectie moet je daar toch kiezen voor Alvarez of Grillitsch. Daarnaast zijn Fitz-Jim en Vos interessante opties voor de (nabije) toekomst. Heel benieuwd wat Heitinga gaat doen met de linksback positie de komende wedstrijden. Baas gaat het niet worden denk ik, maar kun je Wijndal mentaal oplappen en hem nog een nieuwe kans geven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 38 minuten geleden zei Hwb: Ik blijft trouwens (veel) kritiek op Taylor lezen en het is geen geweldenaar, maar ik heb hem in de 20 minuten die ik zag van de week + samenvatting vaker de spits in de voeten door de as aan zien spelen dan Alvarez in al zijn wedstrijden op 6 samen. Tegen GAE zocht hij ook steeds naar die bal trouwens, als ik mij niet vergis kwam daar die kans van Brobbey uit en hij deed het vaker. Uiteindelijk is dat soort voetbal uiteindelijk wel waar Ajax voor staat en zie ik dat, toch echt veel liever dan een Alvarez op 6. Al vind ik ook dat we moeten zoeken naar een betere optie dan Taylor op 6 (Grillitsch? Vos?). Was het enige pluspuntje van die wedstrijd. De connectie tussen Taylor en Brobbey in de eerste helft. Helaas heeft laatstgenoemde nog altijd moeite met ballen afmaken. Vos maakt hopelijk dit seizoen nog zijn debuut. Voor de users die hem niet zo goed kennen, hieronder een samenvatting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 De TG meldt dus ook even doodleuk dat de kans bestaat dat Heitinga een vaste aanstelling krijgt. Mag toch hopen van niet hoor... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 12 uur geleden zei La Pulga: Hans van Breukelen toch? Niet posten op het forum na een halve fles Vodka 12 uur geleden zei Kyrill: Ik kijk wel uit. Halfjaar geleden gedaan en werd ala de Snijtafel weggezaagd Nieuwe ronde, nieuwe kansen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 Zojuist zei ElMarcos: Niet posten op het forum na een halve fles Vodka Nieuwe ronde, nieuwe kansen Nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 Laat ik eens meedenken met jullie aller Ajax: Peter Bosz. Prima kandidaat. je weet wat je in huis haalt. Want je hebt hem al een keer gehad. Wordt ook in de wandelgangen genoemd als opvolger Arne Slot. Zelfde laken een pak en een Cruyff adept: Wim Jonk. Pascal Jansen doet het leuk bij AZ, Slot adept. Wel net verlengd. Wat buitenlanders: (denk niet haalbaar) Luis Enrique, Marcelo Bielsa en Marcelo Gallardo alle 3 werkloos en Cruyffiaanse trainers. Denk alle 6 betere opties dan John Heitinga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 2 minuten geleden zei Arezo: Laat ik eens meedenken met jullie aller Ajax: Peter Bosz. Prima kandidaat. je weet wat je in huis haalt. Want je hebt hem al een keer gehad. Wordt ook in de wandelgangen genoemd als opvolger Arne Slot. Zelfde laken een pak en een Cruyff adept: Wim Jonk. Pascal Jansen doet het leuk bij AZ, Slot adept. Wel net verlengd. Wat buitenlanders: (denk niet haalbaar) Luis Enrique, Marcelo Bielsa en Marcelo Gallardo alle 3 werkloos en Cruyffiaanse trainers. Denk alle 6 betere opties dan John Heitinga. Bosz en Jonk wel eens. Al denk ik dat de manier waarop Jonk weg ging bij Ajax meer een probleem is dan bij Peter Bosz. Pascal Jansen nu weghalen bij AZ wordt lastig denk ik, gaat duur worden en Ajax en AZ liggen elkaar ook niet zo goed als het op onderhandelen aan komt. Gallardo zou ik ook aanmoedigen. Heb ik in dit topic al eerder genoemd toen Schreuder weg ging. Ik vertrouw hem ook wel toe te werken in een onrustige omgeving. Die is River Plate gewend.Die andere twee zijn niet haalbaar en Bielsa heeft wel een hele korte houdbaarheidsdatum. Maar iemand uit de rij Bosz, Jonk, Gallardo en Jansen zou ik blij mee zijn. Al zijn ze mijn inziens niet allemaal even haalbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 1 uur geleden zei ElMarcos: Niet posten op het forum na een halve fles Vodka Nieuwe ronde, nieuwe kansen Was het maar zo'n feest. Ik refereerde naar Karel zijn suggestie om Hansie van Breukelen als nieuwe TD aan te stellen toen Klein grappie, geen gevolgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 (bewerkt) 2 minuten geleden zei La Pulga: Was het maar zo'n feest. Ik refereerde naar Karel zijn suggestie om Hansie van Breukelen als nieuwe TD aan te stellen toen Klein grappie, geen gevolgen. Grapje van ruim jaar geleden zo niet langer..... En dan vind men het gek ik niet nog keer namen hier ga noemen Ik zei het toch @ElMarcos LOOOOOOOOOL 7 april 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 1 minuut geleden zei Kyrill: Grapje van ruim jaar geleden zo niet langer..... En dan vind men het gek ik niet nog keer namen hier ga noemen Ik zei het toch @ElMarcos LOOOOOOOOOL Ja grapje op een grapje, niets van aantrekken en als jij leuke suggesties heb dan gooi je er toch lekker uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 Zojuist zei La Pulga: Ja grapje op een grapje, niets van aantrekken en als jij leuke suggesties heb dan gooi je er toch lekker uit. Ik vind de namen van @Arezo wel goed!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 Bielsa staat op het punt om de nieuwe bondscoach van Uruguay te worden, dus die kan je ook wel afstrepen. Even een paar out of the box opties dan: Jorge Sampaoli is nu ook vrij en wellicht een optie. Heeft het in zijn tweede periode bij Sevilla natuurlijk niet laten zien, maar zette het daarvoor bij Marseille wel goed neer. Kasper Hjulmand zou ik ook wel een goede optie vinden, maar verwacht dat hij niet zomaar weggaat bij Denemarken. Last but not least zou ik Brendan Rodgers ook wel een geschikte kandidaat vinden. Het zal niet het sprankelende voetbal van weleer opleveren, maar van de resultaten kan je doorgaans bij Rodgers wel op aan. Dat heeft hij bij Celtic en Leicester (totdat bij laatstgenoemde het transferbeleid vrij dramatisch werd) wel laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 april 2023 Share Geplaatst 8 april 2023 Leuk man zo een future cuppie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten