JanVertonghen Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 Razvar Marin jongens. Zeg het maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 'Geef hem de tijd' 'jonge gozer' 'kan nog groeien' 'voor 12 miljoen kunnen we de gok nemen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 Nog nooit van die jongen gehoord.. Laat t maar zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 Never heard of. Reden om eens wat duels van Luik te kijken als ze op Ziggo uitgezonden worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 Ronaldo met hamstringblessure naar de kant bij Portugal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 2 uur geleden zei Isco22: Ronaldo met hamstringblessure naar de kant bij Portugal Dat is goed nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 2 uur geleden zei Isco22: Ronaldo met hamstringblessure naar de kant bij Portugal Pepe probeerde Juventus ff de helpende hand toe te steken met een verschrikkelijke overtreding op Tadic. Tering zeg.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 26 maart 2019 Share Geplaatst 26 maart 2019 6 uur geleden zei Kelvin: Pepe probeerde Juventus ff de helpende hand toe te steken met een verschrikkelijke overtreding op Tadic. Tering zeg.... Aardig smerig ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 26 maart 2019 Share Geplaatst 26 maart 2019 Die is echt lelijk ja, maar Tadic had gelukkig niets toch? Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 maart 2019 Share Geplaatst 26 maart 2019 Marin viel mij op tegen Ajax. Goede voetballer. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 26 maart 2019 Share Geplaatst 26 maart 2019 Ziyech haakt geblesseerd af bij Marokko in aanloop naar topper tegen PSV Nou lekker dan... Had eigenlijk niet verwacht dat hij uberhaupt mee zou gaan nadat hij uitviel bij AZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 maart 2019 Share Geplaatst 26 maart 2019 Aangezien er blijkbaar goede hoop was, dan ook maar goede hoop dat hij beschikbaar is tegen PSV. Zou wel zonde zijn als we in een cruciale fase van het seizoen opeens allemaal blessure krijgen. Nouja, opeens, wellicht gebrek aan rouleren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 maart 2019 Share Geplaatst 26 maart 2019 Maargoed dat hij niet gespeeld heeft inderdaad. Hopelijk een voorspoedig herstel. Wel opmerkelijk dat hij fit geacht was tegen Az en uitviel en nu zoals Lazy ook aangeeft toch een optie was voor Marokko idd. Duimen de komende dagen. Hebben em echt wel nodig in ons spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 26 maart 2019 Share Geplaatst 26 maart 2019 1 uur geleden zei cimbomcu: Marin viel mij op tegen Ajax. Goede voetballer. Ben benieuwd. Waarom verbaast dit mij niets 55 minuten geleden zei Lazy: Ziyech haakt geblesseerd af bij Marokko in aanloop naar topper tegen PSV Nou lekker dan... Had eigenlijk niet verwacht dat hij uberhaupt mee zou gaan nadat hij uitviel bij AZ. Hij zou ook niet meegaan. Later toch besloten het wel te doen. Kwalijke keuze als je het mij vraagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 Nou Pierie mogelijk wel naar Ajax, Stengs blijft bij AZ. Jammer van Stengs. Die had ik wel graag bij Ajax willen zien. En Pierie. Redelijk talentvol, maar geen onwijze hoogvlieger. Benieuwd of die kan aanhaken op het niveau. Kun je als Ajax zijnde wel een gokje mee wagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 Verschrikkelijk zeg die Telegraaf https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/120774/de-telegraaf-ziet-gravenberch-mogelijk-vertrekken. https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/120650/neres-verwacht-volgend-seizoen-ajacied-te-zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 Ach ja, Telegraaf neem ik al niet serieus meer als het gaat om dit soort berichten. Al is het natuurlijk wel rot voor Ajax dat Gravenberch Raiola heeft als zaakwaarnemer. Sowieso mooi; Wie hebben de beste papieren om hun droomtransfer te verwezenlijken? En dan Frenkie de Jong op 1 zetten. ? Oh en nog mooier op de lijst: 16. Klaas-Jan Huntelaar (35) De voormalige topspits van onder meer Real Madrid, AC Milan, Schalke 04 en Oranje was zeer verguld met zijn contractverlenging tot de zomer van 2020 en verklapte dat Ajax en hij al praten over een rol ná zijn actieve loopbaan. Van een transfer is voor 99,9 procent dan ook geen sprake. Dus Huntelaar wordt door de Telegraaf op een lijst gezet van spelers die een 'droomtransfer kunnen verwezenlijken' terwijl ze zelf al zeggen dat een transfer voor 99.9 procent is uitgesloten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 2 minuten geleden zei Lazy: En dan Frenkie de Jong op 1 zetten. ? Ja bizar, is toch al heel lang duidelijk dat die naar PSG gaat. Aldus de Telegraaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 Scherpen lijkt ook zo goed als binnen te zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 We hadden ook nog niet zo veel keepers..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 (bewerkt) Lamprou zal dus niet verlengd worden. Interessante ontwikkeling in ieder geval, lijkt me dat ze Benjamin van Leer ook zullen gaan lozen (en einde verhaal Van Bladeren voor zover dat niet al het geval was natuurlijk). Ook zeer interessant wat dit gaat betekenen voor het duo Kotarksi / El Maach, een van de twee zou dan niet meer voldoen, gok ik. Zou me niet verbazen als hij nog een jaar wordt terugverhuurd aan Emmen. Geen idee of 'ie daadwerkelijk goed is, laat me graag verrassen. 27 maart 2019 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 26 minuten geleden zei Rogier.: Lamprou zal dus niet verlengd worden. Interessante ontwikkeling in ieder geval, lijkt me dat ze Benjamin van Leer ook zullen gaan lozen (en einde verhaal Van Bladeren voor zover dat niet al het geval was natuurlijk). Ook zeer interessant wat dit gaat betekenen voor het duo Kotarksi / El Maach, een van de twee zou dan niet meer voldoen, gok ik. Zou me niet verbazen als hij nog een jaar wordt terugverhuurd aan Emmen. Geen idee of 'ie daadwerkelijk goed is, laat me graag verrassen. Lamprou wordt inderdaad niet verlengd. Logisch ook. Enorm sympathieke gozer, maar niet bepaald een goede doelman. Van Leer, tja. Doet het niet heel goed bij NAC, toch? Zonde. Van Bladeren was inderdaad al einde verhaal. Kotarski vind ik bij Jong niet bepaald indruk maken, maar dat deed Onana ook niet echt. El Maach scheen altijd een groot talent te zijn, als ik het me goed herinner. Vind hem echter vrij wisselvallig, al kijk ik niet alle O19-wedstrijden. Bij Jong vond ik hem ook tegenvallen. Scherpen vind ik echter ook niet alles. Middelmaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 Op 26-3-2019 om 08:38 zei cimbomcu: Marin viel mij op tegen Ajax. Goede voetballer. Ben benieuwd. Overmars getweet dat hij hem moest halen toevallig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 1 uur geleden zei Rogier.: Lamprou zal dus niet verlengd worden. Interessante ontwikkeling in ieder geval, lijkt me dat ze Benjamin van Leer ook zullen gaan lozen (en einde verhaal Van Bladeren voor zover dat niet al het geval was natuurlijk). Ook zeer interessant wat dit gaat betekenen voor het duo Kotarksi / El Maach, een van de twee zou dan niet meer voldoen, gok ik. Zou me niet verbazen als hij nog een jaar wordt terugverhuurd aan Emmen. Geen idee of 'ie daadwerkelijk goed is, laat me graag verrassen. Ik denk inderdaad wel dat ze hem nog een jaartje in Emmen laten. Of als Emmen er uit vliegt een andere eredivisie club. Kijken of hij zich ontwikkeld. Vind het een hele degelijke keeper die vooral op het meevoetballen nog wel wat moet leren. Reflexen zijn echt heel goed. Kan goed uitpakken, kan ook een 2e jurjus worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 Gozer kan sowieso beter in Emmen blijven. Weet niet wat ie in Amsterdam wil komen doen? Veel meer dan koffie zetten zal het niet worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten