Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Maar als je dit hoort mag niemand meer zijn mening geven over Ajax volgens Schreuder. Ik vermoed dat de druk hem teveel wordt. Dat is ook vrij normaal, want je bent trainer van Ajax en niet van de plaatselijke amateurclub die ergens in de derde klasse speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

1 minuut geleden zei delichris:

Maar als je dit hoort mag niemand meer zijn mening geven over Ajax volgens Schreuder. Ik vermoed dat de druk hem teveel wordt. Dat is ook vrij normaal, want je bent trainer van Ajax en niet van de plaatselijke amateurclub die ergens in de derde klasse speelt.

Ben ik met je eens, maar hij laat nu tenminste eindelijk eens wat vuur zien. Beter dan al die slappe interviews na alle nederlagen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Gert:

Hij vergat iig nog dankjewel tegen Excelsior te zeggen in de persco voor dit heerlijke naïeve spel. Kwam op een prima moment deze tegenstander, want het veldspel en de passing was echt verschrikkelijk..

Ja, het was verre van goed wat Ajax zelf op de mat wist te leggen gisteren. Er ging echt nog heel erg veel mis. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het een uitstekende reactie van Schreuder.

Kritiek op het spel is oke en terecht, maar integriteit aantasten vind ik kwalijk en dat gebeurt door de Telegraaf elke keer weer opnieuw. 

Hetzelfde als met Brobbey, zit 3 CL wedstrijden op de bank, telegraaf: ''17 miljoen voor niks betaald''  wat dacht je van Brobbey en zijn omgeving die dit soort dingen ook telkens lezen?

Het is echt tenenkrommend hoe het medialandschap functioneert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niveau is inderdaad niet hoog, maar het bereikt wel hun doel. Het creëert aandacht/clicks, 'iedereen' heeft het erover. Dat is hun businessmodel. Zo was het, zo is het nu en zo zal het ook wel blijven.

Als je dan bij Ajax werkt, dan ben je het favoriete onderwerp en wordt er veel geschreven (terecht of onterecht). Als coach van Ajax hoort het bij het takenpakket om daarmee om te gaan. Als je dat niet kan, dan kan je beter coach worden van bijv. Excelsior. 

Schreuders reactie is begrijpelijk, maar laat op dit vlak zien dat hij niet geschikt is. Als dit na een paar maanden al zo hoog zit, hoe wil je dan een seizoen of langer volhouden? Hoe gaat hij er door beïnvloed worden in andere vlakken van zijn werk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan me nu wel precies goed inbeelden hoe die botsingen tussen Schreuder en Lang moeten zijn geweest. Als dan Schreuder op deze toon tegen Lang heeft zitten discussiëren, dan kun je wel uittekenen hoe een karakter als Lang daarmee om is gegaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Arezo:

Hoe duiden we dit? 

Ik vind het Ajax onwaardig. Haal dan aan het eind van het seizoen je gram als trainer met prijzen en vooral na een sterke periode topvoetbal.

Je bent scheel getikt door Napoli de afgelopen weken en tegen Eagles en Volendam was het een blamage. Kritiek op het spel en bepaalde keuzes is meer dan terecht. 

Ajax is dit seizoen vaker door de ondergrens gezakt dan boven zichzelf uitgestegen. Iets wat ten Hag voor elkaar kreeg. 

Wij als supporters mogen zo reageren, maar niet als je trainer van Ajax bent. De club die zowel het meest geliefd wordt als het meest gehaat in Nederland. 

Als Schreuder nu al begint, is die met het WK overspannen. Man mag een voorbeeld nemen aan Slot. 

Tot nu toe valt de periode Schreuder vies tegen. Blij dat die aangaf dat zaakwaarnemers het voor het zeggen hebben gehad afgelopen zomer in Amsterdam. Mag in de organisatielagen flink op de schop komende zomer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huntelaar gespot op de tribune in Rio de Janeiro. Zat bij de pot RB Bragantino tegen Santos. Hopelijk om een nieuwe slager voor achterin te bekijken. Of 2. 

Ik wist overigens helemaal niet dat daar ook een redbull club zat.

bewerkt door Gert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Gert:

Huntelaar gespot op de tribune in Rio de Janeiro. Zat bij de pot RB Bragantino tegen Santos. Hopelijk om een nieuwe slager voor achterin te bekijken. Of 2. 

Dan speel je met FM nooit in Brazilië :P . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei ElMarcos:

Maar wie moet het overnemen? 

Laat ik er eens een droppen: Marcello Gallardo

Dat zou geweldig zijn! Die zou ik graag zien komen, eens een andere school dan altijd de Nederlandse. 

Had Bielsa ook wel graag zien komen, meen dat die een aantal jaar geleden werd genoemd. Benieuwd hoe zoiets werkt (en of het werkt) bij Ajax. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ElPrincipito:

Dat zou geweldig zijn! Die zou ik graag zien komen, eens een andere school dan altijd de Nederlandse. 

Had Bielsa ook wel graag zien komen, meen dat die een aantal jaar geleden werd genoemd. Benieuwd hoe zoiets werkt (en of het werkt) bij Ajax. 

Hij heeft acht jaar op de vulkaan die River Plate heet gewerkt. Dat vind ik sowieso een groot pre. Is gewoon een man die met een schat aan ervaring en een goed gevulde prijzenkasten binnen komt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Gert:

Ik las ergens dat het voor Angelo Gabriel zou zijn. Een jonge rechtsbuiten. Op basis van wat data lijkt het me een 'type Antony', maar hij is pas 17.

Link naar opmerking
Deel via andere websites