La Pulga Geplaatst 7 oktober 2022 Share Geplaatst 7 oktober 2022 Pasveer Rensch-Timber-Blind-Bassey Alvarez-Taylor Bergwijn Conceicao-Kudus-Tadic Opstelling van morgen volgens Hamstelaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 oktober 2022 Share Geplaatst 7 oktober 2022 Op 6-10-2022 om 12:27 zei Arezo: . 1 a 2 wijzigingen maximaal Oehh kijk mijn voorspelling eens uit gaan komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 7 oktober 2022 Share Geplaatst 7 oktober 2022 1 uur geleden zei cimbomcu: Ja als linksback tegen snelle buitenspelers snap ik dat. Daarom zeg ik centraal, Blind kan met Timber samen uitstekend de opbouw verzorgen vanuit achter. Het is toch te bizar voor woorden dat de tegenstander Timber afdekt en wij gelijk een probleem hebben met de opbouw Kijk de discussie met Alexander-Arnold eens in Engeland, die man voegt aanvallend en voetballend zoveel toe, dan vindt Klopp het af en toe jammer dat die verdedigend foutjes maakt maar hij ziet ook wat hij wel brengt. En nee, ik vergelijk ze niet met TAA. Ik snap je punt, ben het ook niet met je oneens. Echter zit er verschil tussen foutjes maken (doet iedere speler), of gewoon zwak verdedigen. Daarmee bedoel ik over de gehele wedstrijd niet verdedigend niveau halen wat de speler kan en wat er qua positie verwacht wordt. Dat levert tegendoelpunten op en kost punten. Op hoog niveau, zoals bijv. CL of PL, haak je gewoon af. En tegen snelle buitenspelers moet je ook slimmer zijn. Tegen Liverpool hield hij op momenten Salah niet in de gaten. Dacht bij een tegengoal dat hij te ver voorwaarts stond, dan krijgt Salah ook lekker de ruimte. Dan maakt het ook weinig uit hoe snel een buitenspeler is. Verwacht toch van Blind met zijn ervaring, dat hij, in soortgelijke situaties, daar toch slimmer mee omgaat. In het geval TAA snap ik de discussie. Leuk dat hij dan zoveel toevoegt, maar in de wedstrijden die ik van Liverpool zag, compenseerde hij aanvallend niet wat hij verdedigend liet liggen. Als je hem dan wil blijven opstellen, zet hem maar lekker op het middenveld of aanval. Moet er wel bij zeggen dat ik snap waarom Klopp hem laat staan, Liverpool heeft al seizoenen lang geen fatsoenlijke back-upbacks (). Dus er is amper alternatief, zeker op rechts. Ik dacht dat ze een talent uit Schotland hadden gehaald, ik weet zo niet of die minuten heeft gemaakt. Ik dacht dat Milner ook wel eens minuten maakte als back. Dan zou ik ook altijd TAA opstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 7 oktober 2022 Share Geplaatst 7 oktober 2022 4 uur geleden zei Kyrill: Pasveer scoorde een 5.9 tegen GAE en 5.3 tegen Napoli, wordt tijd hij vervangen wordt Yup. Had ook iets teveel reddingen tegen Liverpool. Weg ermee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 oktober 2022 Share Geplaatst 7 oktober 2022 4 minuten geleden zei Dansmeister: Yup. Had ook iets teveel reddingen tegen Liverpool. Weg ermee. Je hebt gelijk, ik neem het terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 oktober 2022 Share Geplaatst 7 oktober 2022 Op 5-10-2022 om 12:25 zei Arezo: Haat? Ik ben gewoon een volwassen persoon hoor. Snap dat je je een beetje aangesproken voelt en dat de teleurstelling groot is maar ik geef gewoon mijn mening. Verder ben ik het niet eens dat je voor een club bent ipv dat je voor een club wordt. Denk dat er genoeg factoren zijn. Ik ben als kind gepest omdat ik voor Feyenoord ben. Ik heb als kind niet meegemaakt dat kinderen die voor Ajax waren gepest wordt om maar eens een voorbeeld te noemen. Dat bedoel ik met de weg van de minste weerstand. Ik word er eerlijk gezegd wel een beetje moe van dat als ik me tegen Ajax uitspreek of een kritische noot plaats er meteen wordt uitgegaan van het feit dat ik dit doe omdat ik voor Feyenoord ben. Dat heb je dan ook vooral geheel aan jezelf te danken. Los van het feit dat ik het in dit opzicht wel redelijk met je eens ben, gaat je anti-ajax soms wel heel ver. Dan moet je ook niet lopen janken als mensen je daar op gaan pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 7 oktober 2022 Share Geplaatst 7 oktober 2022 6 uur geleden zei Kyrill: Je hebt gelijk, ik neem het terug. Ik betrap je nooit op een fatsoenlijk inhoudelijke reactie in het voetbaltopic. Altijd maar posten en dan erna zeggen dat je het terugneemt. Post dan gewoon niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 oktober 2022 Share Geplaatst 7 oktober 2022 6 minuten geleden zei Dansmeister: Ik betrap je nooit op een fatsoenlijk inhoudelijke reactie in het voetbaltopic. Altijd maar posten en dan erna zeggen dat je het terugneemt. Post dan gewoon niet. Dat ligt meer aan jou dan aan mij. Ik heb laatst hier zelfs nog twee mogelijke Ajax opstellingen gegegeven 😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 7 oktober 2022 Share Geplaatst 7 oktober 2022 4 minuten geleden zei Kyrill: Dat ligt meer aan jou dan aan mij. Ik heb laatst hier zelfs nog twee mogelijke Ajax opstellingen gegegeven 😉 Ja zegt mij vrij weinig man. Het voegt helemaal niks toe in mijn ogen wat je hier doet, behalve je post account opvullen. Je mag mij ook onder de categorie Kieft scharen hoor, dat ik er moe van ben. Hoop ooit in de toekomst dat je ooit een wedstrijd echt gaat kijken en een mening gaat vormen, dan cijfers van voetbal primeur haalt en stangt hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 oktober 2022 Share Geplaatst 7 oktober 2022 35 minuten geleden zei Dansmeister: Ja zegt mij vrij weinig man. Het voegt helemaal niks toe in mijn ogen wat je hier doet, behalve je post account opvullen. Je mag mij ook onder de categorie Kieft scharen hoor, dat ik er moe van ben. Hoop ooit in de toekomst dat je ooit een wedstrijd echt gaat kijken en een mening gaat vormen, dan cijfers van voetbal primeur haalt en stangt hier. Das jouw mening en prima. Ik heb laatste jaren meer wedstrijden van Ajax gekeken dan jij denkt. Ik wou gisteravond ESPN compleet nemen maar KPN is gruwelijk kut en vervelend. Ik moest laatste 3 cijfers van rekening geven om account te koppelen maar geen één deed het. Echt frustrerend. Ben nu alleen aan het stappen in Den Haag, AZ gaat dit niet volhouden 😘 fijn weekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 oktober 2022 Share Geplaatst 7 oktober 2022 De huidige Blind als LCV in de CL, dan ga je dus countervoetbal spelen toch? Niet op het middenlijntje hè? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 7 uur geleden zei Kyrill: Das jouw mening en prima. Ik heb laatste jaren meer wedstrijden van Ajax gekeken dan jij denkt. Ik wou gisteravond ESPN compleet nemen maar KPN is gruwelijk kut en vervelend. Ik moest laatste 3 cijfers van rekening geven om account te koppelen maar geen één deed het. Echt frustrerend. Ben nu alleen aan het stappen in Den Haag, AZ gaat dit niet volhouden 😘 fijn weekend Deze post. Pas inderdaad wel op dat je niet overal op reageert Kyrill. het wordt inderdaad wel een beetje veel. Hoop dat je een lekkere stapavond hebt gehad amigo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 8 uur geleden zei Socrates: De huidige Blind als LCV in de CL, dan ga je dus countervoetbal spelen toch? Niet op het middenlijntje hè? Naja CL kunnen we wel vergeten toch? Voor de rest moet het lukken, verder denk ik dat je met Bassey of Wijndal als linksback, Timber en Rensch genoeg snelheid hebt om Blind te kunnen compenseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 10 uur geleden zei Kyrill: Das jouw mening en prima. Ik heb laatste jaren meer wedstrijden van Ajax gekeken dan jij denkt. Ik wou gisteravond ESPN compleet nemen maar KPN is gruwelijk kut en vervelend. Ik moest laatste 3 cijfers van rekening geven om account te koppelen maar geen één deed het. Echt frustrerend. Ben nu alleen aan het stappen in Den Haag, AZ gaat dit niet volhouden 😘 fijn weekend Aan het stappen en dan tegelijk posten op MU Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 9 uur geleden zei Socrates: De huidige Blind als LCV in de CL, dan ga je dus countervoetbal spelen toch? Niet op het middenlijntje hè? Kan je er in ieder geval 2 spelers naast zetten die rugdekking kunnen geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 1 uur geleden zei Chiemel: Kan je er in ieder geval 2 spelers naast zetten die rugdekking kunnen geven. Dus Timber moet rugdekking geven aan Blind en dan moet Blind dus als eerste gaan doordekken? Daar is 'ie ook al steevast te laat in. En je linksback moet ook nog eens achter hem gaan staan. Dan offer je dus de aanvallende impulsen op een flank op voor opa Blind? Waarom moet je zoveel uit de kast gaan halen om maar Blind op te stellen? Hebben jullie die wedstrijd tegen Napoli gezien? Levert ook gewoon meerdere kansloze ballen in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 Wat neemt deze trainer een ongelofelijk risico zeg. Als hij nu gelijk speelt of verliest is hij onhoudbaar. Maar goed de reserves zullen niet beter zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 (bewerkt) Ajax speelt toch niet elke week zo slecht, toch? 8 oktober 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 Zou Kudus de domste speler zijn de we in de afgelopen jaren in de selectie hebben gehad? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 53 minuten geleden zei AjaciedBart.: Zou Kudus de domste speler zijn de we in de afgelopen jaren in de selectie hebben gehad? Lekker makkelijke take als vooral de domste trainer in jaren je iedere keer op een niet gepaste positie zet in de verkeerde wedstrijden met de verkeerde speelwijze en weinig complementaire spelers om hem heen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 Screenshot maken van de ESPN stream kan blijkbaar niet, maar is het na iedere wedstrijd foute kersttruiendag bij Ajax? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 2 minuten geleden zei Socrates: Lekker makkelijke take als vooral de domste trainer in jaren je iedere keer op een niet gepaste positie zet in de verkeerde wedstrijden met de verkeerde speelwijze en weinig complementaire spelers om hem heen. Waar wil je m neer zetten dan? Op t middenveld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 14 minuten geleden zei AjaciedBart.: Waar wil je m neer zetten dan? Op t middenveld? Jij hebt het idee dat Kudus een geboren spits is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 1 minuut geleden zei Socrates: Jij hebt het idee dat Kudus een geboren spits is? Zeker niet, maar denk dat als je m bij dit Ajax (wat al zo wankel is als wat) op t middenveld zit het niet gaat werken. Hij is alleen maar met zichzelf bezig, snapt tactisch er vrij weinig van en nogal balverliefd. Ik vind het iig helemaal niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 Zojuist zei AjaciedBart.: Zeker niet, maar denk dat als je m bij dit Ajax (wat al zo wankel is als wat) op t middenveld zit het niet gaat werken. Hij is alleen maar met zichzelf bezig, snapt tactisch er vrij weinig van en nogal balverliefd. Ik vind het iig helemaal niks. Heb je hem die wedstrijden op LVM onder Ten Hag gezien? In de Frenkie-rol? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten