cimbomcu Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Captain mag die wel blijven van mij, als die maar weg gaat van die linkerflank. Was waanzinnig in het stadion boys. Genoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 18 uur geleden zei MetalMichael: Zagen jullie trouwens nog die actie van die supporter na de wedstrijd? Anthony staat met z'n shirt in z'n hand te knuffelen en wil schijnbaar het shirt aan zo'n kindje geven. Trekt een volwassen vent dat shirt uit z'n hand en loopt snel weg. Die gaat inmiddels wel met naam enzo rond op social media. Zal inmiddels wel beetje spijt van zijn actie hebben. Om nou dan vervolgens zo iemand online compleet met naam en al overal te gaan aanvallen is denk ik ook niet helemaal hoe het zou moeten. Maar dat is de wereld schijnbaar waar we tegenwoordig in leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 41 minuten geleden zei timpy00: Die gaat inmiddels wel met naam enzo rond op social media. Zal inmiddels wel beetje spijt van zijn actie hebben. Om nou dan vervolgens zo iemand online compleet met naam en al overal te gaan aanvallen is denk ik ook niet helemaal hoe het zou moeten. Maar dat is de wereld schijnbaar waar we tegenwoordig in leven. Heb er weinig problemen mee dat zo'n stuk stront aan de schandpaal wordt genageld. Mooi dat iemand zo dom kan zijn om te denken dat je hier mee weg komt. Je zou toch denken dat die kerel ook wel door heeft dat er 50 camera's in het stadion aan staan en dat er vast wel eentje op de matchwinner gericht is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Zojuist zei Beppu: Heb er weinig problemen mee dat zo'n stuk stront aan de schandpaal wordt genageld. Mooi dat iemand zo dom kan zijn om te denken dat je hier mee weg komt. Je zou toch denken dat die kerel ook wel door heeft dat er 50 camera's in het stadion aan staan en dat er vast wel eentje op de matchwinner gericht is Het is niet alleen dom maar uiterst asociaal natuurlijk. Maar goed, schandpaal kan ik me in vinden. Alleen zie je wel vaker online dat wanneer iemand zijn naam en dergelijke gedeeld wordt het niet alleen bij de schandpaal blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Trieste vertoning van zowel Anthony als Tadic. Terechte gele kaarten, Feyenoord had wel en pingel verdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 2 uur geleden zei timpy00: Die gaat inmiddels wel met naam enzo rond op social media. Zal inmiddels wel beetje spijt van zijn actie hebben. Om nou dan vervolgens zo iemand online compleet met naam en al overal te gaan aanvallen is denk ik ook niet helemaal hoe het zou moeten. Maar dat is de wereld schijnbaar waar we tegenwoordig in leven. Trial by Social Media en Media. Vreselijk ja. Erger virus dan Corona. Stephen Fry heeft terecht graf vinken tering hekel aan social media. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Nou succes Overmars, dat is snel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Wel jammer dat Anthony geschorst is. Had graag gezien dat een een Groningen speler hem een echte reden tot Hinkelen had gegeven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Stoer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Met een Kroatische slager had ik dat zeker mooi gevonden. Heb er wel vertrouwen in al ben ik bang dat Ajax deze simpel gaat winnen. Dat Buijs wil gaan voetballen helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 38 minuten geleden zei Djurovski: Met een Kroatische slager had ik dat zeker mooi gevonden. Heb er wel vertrouwen in al ben ik bang dat Ajax deze simpel gaat winnen. Dat Buijs wil gaan voetballen helaas Daar heeft Groningen toch ook wel wat mooie spelers voor om gewoon te voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 2 uur geleden zei Djurovski: Wel jammer dat Anthony geschorst is. Had graag gezien dat een een Groningen speler hem een echte reden tot Hinkelen had gegeven Nadat die er 3 in heeft geschopt bedoel je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 11 uur geleden zei NicoHaak: Daar heeft Groningen toch ook wel wat mooie spelers voor om gewoon te voetballen. Hebben ze zeker maar wel aantal klasses minder dan Ajax. Dus dan ga je er gewoon met een nulletje of 5 af. Dan maar de Getafe manier hoor wat mij betreft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 18 minuten geleden zei Djurovski: Hebben ze zeker maar wel aantal klasses minder dan Ajax. Dus dan ga je er gewoon met een nulletje of 5 af. Dan maar de Getafe manier hoor wat mij betreft Antony had die wedstrijd ook zonder schorsing waarschijnlijk gemist door interlands. Dus dat hij geschorst is mist hij eigenlijk niet veel door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 Was me het potje wel zeg zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELHenry Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 2 uur geleden zei Thierryvane: Was me het potje wel zeg zondag. je moet voor de gein eens FR12 lezen. echt heerlijk die reacties, alsof ze zelf nooit wat fout doen, dat volk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 30 minuten geleden zei ELHenry: je moet voor de gein eens FR12 lezen. echt heerlijk die reacties, alsof ze zelf nooit wat fout doen, dat volk De zelfpijperij aan die kant van het land is na de klassieker ook wel enorm. 3 uur geleden zei Thierryvane: Was me het potje wel zeg zondag. Absoluut. Drie punten in de tas en nu twee weken voor Erik om uit te vogelen hoe we gaan voorkomen dat het nog spannend wordt de komende weken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 Hugo Borst wijdt hele column aan 'Bentley Bentayga' van Ajax Antony: 'We zullen 'm missen' (voetbalzone.nl) Vond dit wel een leuk stukje van ome Hugo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 Mooi om ook eens die andere kant te belichten die dit gedrag in zich heeft. Al schaam ik mij er nog steeds een beetje voor als Ajacied. Het meest opvallende vond ik nog dat Slot er minder moeite mee leek te hebben dan de rest van Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 6 minuten geleden zei ElMarcos: Mooi om ook eens die andere kant te belichten die dit gedrag in zich heeft. Al schaam ik mij er nog steeds een beetje voor als Ajacied. Het meest opvallende vond ik nog dat Slot er minder moeite mee leek te hebben dan de rest van Nederland. Tuurlijk hoort dit niet bij Ajax, dat Zuid-Amerikaanse gehalte is mij ook te hoog en komt mij soms de strot uit. Ik was alleen zondag in het stadion en irriteerde mij mateloos aan het tijdgerek bij Feyenoord, dus vond het voor nu wel even prima. Maar normaal gesproken absoluut een no-go. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 3 uur geleden zei cimbomcu: Tuurlijk hoort dit niet bij Ajax, dat Zuid-Amerikaanse gehalte is mij ook te hoog en komt mij soms de strot uit. Ik was alleen zondag in het stadion en irriteerde mij mateloos aan het tijdgerek bij Feyenoord, dus vond het voor nu wel even prima. Maar normaal gesproken absoluut een no-go. Heel vaak kan ik ze ook goed hebben, want ze brengen iets wat zeker de jeugdspelers van Ajax vaak missen. Een beetje temperament en die over mijn lijk mentaliteit in de duels. Alleen het theater is soms tenenkrommend, maar dat neem ik dan graag op de koop toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 15 uur geleden zei ElMarcos: Mooi om ook eens die andere kant te belichten die dit gedrag in zich heeft. Al schaam ik mij er nog steeds een beetje voor als Ajacied. Het meest opvallende vond ik nog dat Slot er minder moeite mee leek te hebben dan de rest van Nederland. Slot had ook de enig juiste reactie daar aan de zijlijn: gewoon lachen, want het was zo slecht, dat het ook om te lachen was wat zich daar afspeelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 Dit is dan weer jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 43 minuten geleden zei Thierryvane: Dit is dan weer jammer. Inderdaad. Zag hem laatst nog live spelen in het stadion en dan zie je echt goed hoe slecht hij is. Altijd 3x nodig om een bal te controleren om hem vervolgens naar de verkeerde teamgenoot te spelen. Altijd druk zetten langs de verkeerde kant van de tegenstander, verkeerde rugdekking,... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 16 minuten geleden zei FlyD: Inderdaad. Zag hem laatst nog live spelen in het stadion en dan zie je echt goed hoe slecht hij is. Altijd 3x nodig om een bal te controleren om hem vervolgens naar de verkeerde teamgenoot te spelen. Altijd druk zetten langs de verkeerde kant van de tegenstander, verkeerde rugdekking,... Je vraagt je haast af wie daar heen is geweest te kijken naar die man en gezegd heeft: Deze moeten we absoluut hebben als vervanger van de Ligt.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten