Chiemel Geplaatst 27 februari 2022 Share Geplaatst 27 februari 2022 En dit Ajax is niet in staat om een come back te maken, dus zou de 2e helft niet te veel kijken. Dit kunnen wel eens 2 dramatische weken worden; uit worden geschakeld in Europa en PSV alsnog weer laten terugkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 februari 2022 Share Geplaatst 27 februari 2022 Goh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 februari 2022 Share Geplaatst 28 februari 2022 Wat een kut weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 februari 2022 Share Geplaatst 28 februari 2022 In dit soort duels mist Ajax gewoon iets. Wanneer er ruimte is en/of de tegenstander beter, dan lukt het meestal wel. Maar wanneer een tegenstander de boel goed dicht zet, dan is er niemand met een oplossing. De invalbeurt van Ryan Gravenberch was weer niet om aan te gluren. Hebben we hem nou met zijn allen te goed gemaakt of zit hij ook in een goede vormdip? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 februari 2022 Share Geplaatst 28 februari 2022 2 weken zonder Gorter en 2 maanden zonder Pasveer. Ben benieuwd hoeverre Onana in vorm is, op de Afrika Cup zag het er niet zo best uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 februari 2022 Share Geplaatst 28 februari 2022 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1019982/buitenspel-onana-meldt-zich-op-snapchat-n-g-meer-keepersleed-ajax.html Wie is er 4e keeper? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 28 februari 2022 Share Geplaatst 28 februari 2022 3 minuten geleden zei MetalMichael: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1019982/buitenspel-onana-meldt-zich-op-snapchat-n-g-meer-keepersleed-ajax.html Wie is er 4e keeper? Tijd voor Raatsie @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 februari 2022 Share Geplaatst 28 februari 2022 34 minuten geleden zei Stefan.: Tijd voor Raatsie @La Pulga Joey Roggeveen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 februari 2022 Share Geplaatst 28 februari 2022 5 uur geleden zei ElMarcos: Wanneer er ruimte is en/of de tegenstander beter, dan lukt het meestal wel. Dat eerste ja, het tweede niet. Hebben nog geen goede ploeg gezien met een hele defensieve speelstijl. Vaker toch wat naïef, ook half druk zetten, niet te veel spelers achter de bal houden.. Dortmund en Sporting waren wat dat betreft hele gunstige tegenstanders. Maar het is niet alleen meer weinig ruimte door een defensieve speelstijl. Ook gewoon door een juiste veldbezetting en druk zetten op de juiste plekken. Feyenoord en laatst Benfica hebben Ajax daar nu ook al mee ontkracht. Ten Hag zal toch echt aanpassingen moeten doen. Anders gaat niet alleen het CL-avontuur gauw voorbij zijn, maar gaat het ook in de nationale competities nog lastig worden. Al hebben ze geluk dat PSV ook niet zo geweldig in elkaar steekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 februari 2022 Share Geplaatst 28 februari 2022 59 minuten geleden zei Stefan.: Tijd voor Raatsie @La Pulga Gruwelijk! Gelijk shirtje van hem kopen ook. Overigens is dat Setford volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 28 februari 2022 Share Geplaatst 28 februari 2022 1 uur geleden zei La Pulga: Gruwelijk! Gelijk shirtje van hem kopen ook. Overigens is dat Setford volgens mij. Charlie Setford inderdaad. Heeft er dit jaar ook al een paar keer behoorlijk naast gezetten trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 februari 2022 Share Geplaatst 28 februari 2022 1 uur geleden zei FlyD: Charlie Setford inderdaad. Heeft er dit jaar ook al een paar keer behoorlijk naast gezetten trouwens. Maar die jongens is 17 of 18? 3 uur geleden zei Socrates: Dat eerste ja, het tweede niet. Hebben nog geen goede ploeg gezien met een hele defensieve speelstijl. Vaker toch wat naïef, ook half druk zetten, niet te veel spelers achter de bal houden.. Dortmund en Sporting waren wat dat betreft hele gunstige tegenstanders. Goede toevoeging nog ja, want ik gok dat het een Inter of Chelsea geen enkele moeite kost om de boel dicht te zetten en van daaruit Ajax te verslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 28 februari 2022 Share Geplaatst 28 februari 2022 20 minuten geleden zei ElMarcos: Maar die jongens is 17 of 18? 17 inderdaad. Heel normaal dus dat hij nog fouten maakt, maar lastig als hij effectief in Ajax 1 zou moeten staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 februari 2022 Share Geplaatst 28 februari 2022 39 minuten geleden zei FlyD: 17 inderdaad. Heel normaal dus dat hij nog fouten maakt, maar lastig als hij effectief in Ajax 1 zou moeten staan. Daarom is het maar goed dat Onana er voor nu nog is. Sethford heeft nog wel even nodig, maar volgens mij wel een jongen met talent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 28 februari 2022 Share Geplaatst 28 februari 2022 14 minuten geleden zei ElMarcos: Daarom is het maar goed dat Onana er voor nu nog is. Sethford heeft nog wel even nodig, maar volgens mij wel een jongen met talent. Inderdaad, maar er waren even geruchten dat Onana ook geblesseerd was nav een post op Sociale media. Gelukkig lijkt het mee te vallen: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1019989/zaakwaarnemer-onana-stelt-ajax-supporters-gerust-blessure-lijkt-niet-serieus.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 maart 2022 Share Geplaatst 1 maart 2022 9 uur geleden zei FlyD: Inderdaad, maar er waren even geruchten dat Onana ook geblesseerd was nav een post op Sociale media. Gelukkig lijkt het mee te vallen: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1019989/zaakwaarnemer-onana-stelt-ajax-supporters-gerust-blessure-lijkt-niet-serieus.html Dat had ik even gemist , maar gelukkig is het een storm in een glas water. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 maart 2022 Share Geplaatst 1 maart 2022 Op 24-2-2022 om 13:38 zei Thierryvane: Ik had gisteren mijn Kudus shirtje aan in een café in Amsterdam. Dat was even schrikken voor veel mensen daaro. Vóór Liverpool-thuis was hij zo goed. Zonde. Speelde gisteren een zeer goede (oefen)pot. Weliswaar tegen Heracles, maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 maart 2022 Share Geplaatst 1 maart 2022 1 uur geleden zei Thierryvane: Speelde gisteren een zeer goede (oefen)pot. Weliswaar tegen Heracles, maar toch. Ik hoop dat hij toch wel weer snel fit wordt en ook fit blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 maart 2022 Share Geplaatst 1 maart 2022 https://www.espn.nl/voetbal/team/_/id/140/az-alkmaar Hier interview van Jansen, ook een verademing hoor. Sluit hem ook niet uit als optie na Ten Hag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 Volgens mij is niet iedereen fan maar ik zou hem er graag bij willen volgend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 28 minuten geleden zei Thierryvane: Volgens mij is niet iedereen fan maar ik zou hem er graag bij willen volgend seizoen. Wijndal is echt een goede speler en ben zeker niet tegen het halen van Wijndal. Alleen vraag ik mij af of je hem voor een prijs krijgt waar je mee uit de voeten kunt. Aangezien hij na Ajax ongetwijfeld nog een stap wil maken. Dus wat dat betreft twijfel ik wel. En waar wil je hem opstellen er vanuitgaande dat Martinez en Blind volgend jaar nog bij Ajax spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 20 minuten geleden zei ElMarcos: En waar wil je hem opstellen er vanuitgaande dat Martinez en Blind volgend jaar nog bij Ajax spelen? Nou, wat dacht je van zo snel mogelijk Blind vervangen als linksback? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 38 minuten geleden zei Socrates: Nou, wat dacht je van zo snel mogelijk Blind vervangen als linksback? Dit. En daarnaast zie ik Martinez zomaar vertrekken voor een miljoen of 30. Geweldige CV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 Blind heeft oranje pijltjes naar beneden inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 1 uur geleden zei Thierryvane: Volgens mij is niet iedereen fan maar ik zou hem er graag bij willen volgend seizoen. Zie weinig negatieve dingen over hem eerlijk gezegd. Rond het EK was ie even wat minder, maar volgens mij doet hij het verder nog steeds goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten