Kyrill Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 6 minuten geleden zei La Pulga: Kan jij dan even uitzoeken of dit contractueel wel goed in orde is? Jij kan mij niet verplichten een weddenschap aan te gaan toch? Ik wil hierbij een advocaat inhuren. En het ging er mij een beetje om dat jij Ajacieden alsnog vind zeuren terwijl zij gewoon relativeren wat er mis gaat in een wedstrijd. Daar kan je de volgende wedstrijd weer van leren. Het mooie vind ik ook dat zelf Ten Hag zei dat er nogsteeds gewerkt moet worden aan de effectiviteit voorin want dan had de score nog hoger uit kunnen lopen. Dat is wat ik wil horen van een trainer, blij zijn met de overwinning maar wel gelijk beide benen op de grond. Waarschijnlijk krijg ik hierop een antwoord met ok whatever wat jij wilt. Dan doen we het niet, ok. Maar kan je dan alsjeblieft ophouden met Arsenal kleineren? Dan beloof ik bij deze mijn best ga doen om Ajax en Barcelona niet belachelijk te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 4 minuten geleden zei Kyrill: Dan doen we het niet, ok. Maar kan je dan alsjeblieft ophouden met Arsenal kleineren? Dan beloof ik bij deze mijn best ga doen om Ajax en Barcelona niet belachelijk te maken. Wat is dat nou voor een rare deal? Jij gaat je best doen en ik moet er mee resoluut mee ophouden? Terwijl eerlijk is eerlijk, Arsenal kleineren (zover dat nog kan) is makkelijker dan Ajax en Barcelona. Maar vooruit, ik hou er mee op omdat jij het bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 Zojuist zei La Pulga: Wat is dat nou voor een rare deal? Jij gaat je best doen en ik moet er mee resoluut mee ophouden? Terwijl eerlijk is eerlijk, Arsenal kleineren (zover dat nog kan) is makkelijker dan Ajax en Barcelona. Maar vooruit, ik hou er mee op omdat jij het bent. Verkeerd verwoord dan sorry, jjij moet er niet resoluut mee ophouden. Als jij je best doet is dat ook genoeg. Anyway @Socrates Lisandro Martinez was geweldig gisteren, was een beest ja. Erg goed, weer al! Elke fm game die ik heb wordt Lisandro ook gruwelijke veel waard, en haalt ie ook altijd de Europese top... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 38 minuten geleden zei Socrates: Gaat mij (vooral in de media) echt veel te weinig over Martinez. Zelfs Alvarez en Timber lijken nog meer lof te krijgen. Verdedigend denken, analyseren en beoordelen blijkt wel vaker onhaalbaar in Nederland, maar toch. Die speelde gisteren zó goed.. Voor mij was er echt geen enkele twijfel over wie de man van de wedstrijd was. Een beetje een ondergewaardeerde kracht. Eigenlijk al vanaf het moment dat hij voet op Amsterdamse bodem zette gewoon een goede speler. Eerst als middenvelder. Nu centraal achterin. Jongen blijft stappen zetten en speelt echt heel sterk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 2 uur geleden zei La Pulga: O ja Almelo dus, denk dat het toch wel verstandig is om met een B-team te voetballen ook vanwege het kunstgras daar. Hoe is het eigenlijk met de ontwikkeling van Naci, Sontje en Rasmussen? Dan mis ik toch wel een @Regisdie hier best vaak informatie over heeft. Naci groeit de laatste weken weer naar zijn oude niveau terug. Laat zeker in een centrale rol zien dat hij veel talent heeft, zowel bij NL u19 als bij Jong Ajax. Sontje speelde afgelopen maandag voor het eerst in lange tijd (na blessure) weer een half uurtje mee. Viel voor zijn blessure behoorlijk tegen. Denk eerlijk gezegd niet dat hij ooit Ajax 1 materiaal zal zijn. Rasmussen is behoorlijk wisselvallig. Wordt in Jong ook op alle posities voorin gebruikt dus dat maakt het hem misschien moeilijker. Persoonlijk zie ik hem het liefst als spits, maar tegen Dortmund in de YL viel hij op die positie behoorlijk tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 17 minuten geleden zei FlyD: Naci groeit de laatste weken weer naar zijn oude niveau terug. Laat zeker in een centrale rol zien dat hij veel talent heeft, zowel bij NL u19 als bij Jong Ajax. Sontje speelde afgelopen maandag voor het eerst in lange tijd (na blessure) weer een half uurtje mee. Viel voor zijn blessure behoorlijk tegen. Denk eerlijk gezegd niet dat hij ooit Ajax 1 materiaal zal zijn. Rasmussen is behoorlijk wisselvallig. Wordt in Jong ook op alle posities voorin gebruikt dus dat maakt het hem misschien moeilijker. Persoonlijk zie ik hem het liefst als spits, maar tegen Dortmund in de YL viel hij op die positie behoorlijk tegen. Thanks voor de informatie. Ik vind het ook wel tijd dat Taylor wat meer speeltijd krijgt bij Ajax 1 anders zie ik hem nog wel vertrekken naar een AZ om vervolgens daar een wereldtopper te worden. Ook zal ik wat mindere met Gravenberch omdat hij niet lijkt te verlengen en ook de laatste weken wat minder goed speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 Alvarez gaat bijtekenen (kwestie van tijd) en ook is Marc bezig met Gravenberch. Nu alleen nog Nous... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 Tsja allebei onder het straatje van Mino. Gaat echt niet makkelijk worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 Verwacht Gravenberch jaartje extra en topsalaris. Noes is denk ik weg, maar denk dat Rensch prima vervanger is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 Haaland, Gakpo en Madueke geblesseerd. Hebben we weinig te klagen op dat vlak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 (bewerkt) https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=395393 Dit soort domoren begrijpen niet hoe goed vooral Martinez is, ook Alvarez wordt steeds beter en beter. 23 oktober 2021 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 5 uur geleden zei cimbomcu: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=395393 Dit soort domoren begrijpen niet hoe goed vooral Martinez is, ook Alvarez wordt steeds beter en beter. Dat je dit zegt over Alvarez kan ik mij nog iets bij voorstellen als redelijk neutrale kijker, maar over Martinez.. Gewoon een hele goede verdediger met een tackle, gif en agressie die je echt niet snel ziet in Nederland. Juist vrij uniek. Tagliafico in zijn eerste jaren idem dito. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 4 uur geleden zei Socrates: Dat je dit zegt over Alvarez kan ik mij nog iets bij voorstellen als redelijk neutrale kijker, maar over Martinez.. Gewoon een hele goede verdediger met een tackle, gif en agressie die je echt niet snel ziet in Nederland. Juist vrij uniek. Tagliafico in zijn eerste jaren idem dito. Behalve wat jij allemaal zegt, is het unieke aan Martinez ook dat hij heel goed aan de bal is en een linie durft over te slaan, vooruit te dekken en met ruimte in de rug durft te spelen. Dat vind ik echt in potentie absolute wereldtop. Alvarez is ook gewoon heel nuttig, minder spectaculair maar bewijst verdedigend echt zijn waarde te hebben, plus dat hij voetballend ook stappen maakt. Dat is net als zo'n Sangare bij PSV gewoon belangrijke spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 8 minuten geleden zei cimbomcu: Behalve wat jij allemaal zegt, is het unieke aan Martinez ook dat hij heel goed aan de bal is en een linie durft over te slaan, vooruit te dekken en met ruimte in de rug durft te spelen. Dat vind ik echt in potentie absolute wereldtop. Hij wordt ook steeds slimmer en rustiger in de duels, zonder dat (gif' te verliezen. Voor de absolute wereldtop blijft hij wel 10cm te klein vrees ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 33 minuten geleden zei FlyD: Hij wordt ook steeds slimmer en rustiger in de duels, zonder dat (gif' te verliezen. Voor de absolute wereldtop blijft hij wel 10cm te klein vrees ik. Mascherano says hi. En er zijn wel meer voorbeelden te vinden vanuit het verleden. Zonder dollen, lijkt me niet per se een issue. Tuurlijk is het lastig tegen de Lukaku's en 2-meter-spitsen van deze wereld, maar als er iemand naast staat met lengte, moet het goedkomen. 1 zwaluw maakt nog geen zomer, maar Haaland is ook aardig in toom gehouden. De O18 vandaag trouwens Misehouy is ook echt een klasbak, die kan echt voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 24 minuten geleden zei Rogier.: Mascherano says hi. En er zijn wel meer voorbeelden te vinden vanuit het verleden. Zonder dollen, lijkt me niet per se een issue. Tuurlijk is het lastig tegen de Lukaku's en 2-meter-spitsen van deze wereld, maar als er iemand naast staat met lengte, moet het goedkomen. 1 zwaluw maakt nog geen zomer, maar Haaland is ook aardig in toom gehouden. De O18 vandaag trouwens Misehouy is ook echt een klasbak, die kan echt voetballen. Ik spreek dan ook over de absolute wereldtop als centrale verdediger, dan is die 10 cm extra toch wel handig/noodzakelijk. Maar dat betekent niet dat je niet veel kunt bereiken als kleinere centrale verdediger. De u18 had inderdaad een leuke middag en ze speelden zelfs niet met hun beste elftal. Misehouy is bij momenten echt een heerlijke speler. Hopelijk wordt hij nog wat constanter en kan hij het doortrekken op een hoger niveau met meer tegenstand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 1 uur geleden zei cimbomcu: Behalve wat jij allemaal zegt, is het unieke aan Martinez ook dat hij heel goed aan de bal is en een linie durft over te slaan Ja, met name zijn lange ballen zijn goed. Kan goed openen en zo het spel verplaatsen naar een flank. Maar in de kleine ruimte en met het uitverdedigen is hij soms nog wat blind. Dan peert hij 'm toch gewoon ver weg ipv iemand in te spelen die open staat. Dat is het enige wat nog iets beter kan voetballend gezien. Aan de andere kant: liever af en toe nul risico dan á la Veltman het toch maar proberen en dan de fout ingaan. 1 uur geleden zei cimbomcu: Alvarez is ook gewoon heel nuttig, minder spectaculair maar bewijst verdedigend echt zijn waarde te hebben, plus dat hij voetballend ook stappen maakt. Vorig seizoen vond ik hem nog niet van niveau. Zeker in zijn beginperiode was hij defensief helemaal niet zo goed en viel het wel mee met zijn werkelijke intercepties/balveroveringen. Om nog maar te zwijgen over het voetballende aspect. Balletje breed, terug of inleveren. Ik vind hem met name dit seizoen op beide aspecten wel duidelijk vooruitgegaan, met name zijn defensieve bijdrage. Aan de bal zal het nooit een geweldenaar worden, maar je ziet wel dat er met hem aan de slag is gegaan. Hij lijkt zich meer bewust van wat er om hem heen gebeurd en heeft een snellere en meer steady voortzetting. Ik vraag me alleen wel af: als er net zoveel aandacht en individuele begeleiding/training was besteed aan een Matusiwa of die nu niet net zo goed of zelfs beter had kunnen zijn. Die had het altijd al in zich om op het middenveld ballen te veroveren en soepel mee te ballen. 58 minuten geleden zei Rogier.: maar Haaland is ook aardig in toom gehouden. Ik vind wel dat men dit wat overdrijft. Haaland had nog steeds drie keer kunnen scoren. Timber was niet vlekkeloos in de duels met hem, Martinez 1x ook niet. Reus kopt ongelukkig een bal in eigen doel en Blind schiet ineens een bal binnenkant paal en je staat 2-0. Maar goed, soms moet het ook een beetje mee zitten. 32 minuten geleden zei FlyD: Ik spreek dan ook over de absolute wereldtop als centrale verdediger, dan is die 10 cm extra toch wel handig/noodzakelijk. Maar dat betekent niet dat je niet veel kunt bereiken als kleinere centrale verdediger. Ligt er ook aan waar je speelt. Bij Atlético sta je met regelmaat in de eigen zestien, dat is wat gevaarlijk. Bij (een goed) Barca sta je net als bij Ajax het merendeel op de middenlijn en probeer je ipv terug de zestien in te lopen agressief de bal terug te winnen. Een lange partner naast je kan ook schelen. Araujo - Martinez zou ik bijvoorbeeld best wel willen zien. De Ligt - Martinez zou ook geweldig kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Haaland is vooral door Thou Shall not pasveer tegen gehouden...... Verder uitstekende post van @Socrates Ik ga voorkeur geven aan Barca-Real en United-Liverpool maar ik wil jullie alvast veel plezier wensen vanmiddag en niet teveel succes, iedereen denkt toch al dat Ajax makkelijk gaat winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Waar heeft Gravenberch last van? Net als tegen Dortmund begint die weer ontzettend slordig. Als dat zo doorgaat maar eens beginnen met vroeg wisselen. Kudus maar eens wat speelminuten geven op die positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Berghuis is zo’n fucking GOAT. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Nog steeds de beste speler in de Eredivisie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 1 minuut geleden zei Thierryvane: Berghuis is zo’n fucking GOAT. Altijd al een topper gevonden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 We hebben het moeilijk, maar goed. We hebben het altijd lastig tegen het PSV van Roger Schmidt, en het Salzburg van hem toen Dus dat we 1-0 voorstaan en ook de grootste kans op 2-0 hebben gemist is dan nog gewoon positief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Inmiddels is het kleine kinderen slaan geworden in de Arena. PSV komt er totaal niet meer aan te pas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten