Elsjorro1990 Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 12 minuten geleden zei r4vje: Heerlijke wedstrijd gezien gisteravond. Afmaken van de kansen moet wel echt stukken beter want ze missen me toch teveel te vaak grote mogelijkheden. Eens, maar daar staat wel tegenover dat je ook veel doelpunten maakt uit halve kansjes. o.a. die indraaiende ballen van Antony zijn blijkbaar niet te verdedigen, maar hij creëert wel vaak uit niets, iets. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 3 minuten geleden zei Elsjorro1990: Eens, maar daar staat wel tegenover dat je ook veel doelpunten maakt uit halve kansjes. o.a. die indraaiende ballen van Antony zijn blijkbaar niet te verdedigen, maar hij creëert wel vaak uit niets, iets. Antony heeft wel een beetje iets Robben-achtigs wat dat betreft. Je weet dat hij naar binnen komt, maar toch lukt het elke keer weer met zo ogenschijnlijk weinig moeite. Wat een heerlijke uitslag. Niks gezien, maar de samenvatting net kon me wel bekoren, had wel 7-2 kunnen zijn. Die Haaland trouwens, hoe gemakkelijk hij Timber drie meter ver wegzet einde 1e helft, wat een grap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 1 minuut geleden zei Rogier.: Antony heeft wel een beetje iets Robben-achtigs wat dat betreft. Je weet dat hij naar binnen komt, maar toch lukt het elke keer weer met zo ogenschijnlijk weinig moeite. Wat een heerlijke uitslag. Niks gezien, maar de samenvatting net kon me wel bekoren, had wel 7-2 kunnen zijn. Die Haaland trouwens, hoe gemakkelijk hij Timber drie meter ver wegzet einde 1e helft, wat een grap Klopt wel ja. Iedereen weet wat hij gaat doen en toch trapt vrijwel iedereen er in. Overigens vond ik dat van Haaland gewoon een overtreding. Hij duwt Timber toch gewoon met zijn arm weg? Om dan toch te miereneuken over gisteravond: Die scheids was niet best he? Dat verhaal van Witsel versus Tadic is toch gewoon een rode kaart? Er staat letterlijk niemand meer tussen hem en de keeper in. En dan die gele kaart die die op appel geeft voor hands, terwijl Timber die bal op zijn 3e been krijgt. Echt doodvermoeiend die gast. Haller kreeg ook tik op tik en hij floot vrijwel nooit. Eikel 1e klas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 Vooral die kaart voor Timber vind ik enorm kwalijk. Niet alleen vanwege het feit dat het gewoon totaal geen hands is, maar ook vanwege de kaartenlast. Deze kaart sleept hij nu mee tot en met de kwartfinale. Mist hij straks een duel, omdat dit dwaallicht met een fluit totaal incompetent blijkt te zijn op dit niveau. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 1 minuut geleden zei ElMarcos: Vooral die kaart voor Timber vind ik enorm kwalijk. Niet alleen vanwege het feit dat het gewoon totaal geen hands is, maar ook vanwege de kaartenlast. Deze kaart sleept hij nu mee tot en met de kwartfinale. Mist hij straks een duel, omdat dit dwaallicht met een fluit totaal incompetent blijkt te zijn op dit niveau. Ja echt he. En dan gewoon puur fluiten op dat die gasten van Dortmund hun hand de lucht in steken. Dat deed Blind ook een keer, op een veel gevaarlijkere plek vlak bij de 16 en toen floot die eikel niet eens. Lachwekkend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 Ja en op zo'n wedstrijd als gisterenavond is het natuurlijk een moment voor de statistieken, maar op de lange termijn kunnen dit soort momenten je opbreken. Overigens waren er wel meer Dortmund momenten waar hij niet floot of geel absoluut op zijn plek was geweest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 Het is nog wat vroeg, maar als ajax zo begint te spelen. Het gestoorde is, dat als je Ajax en Dortmund 1 op 1 vergelijkt dat je verwacht dat Dortmund met 1-3 gaat winnen en dan gebeurt er dit. Als Ajax zo speelt als gisteren zijn er weinig clubs die ze nog kunnen verslaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 Wil graag nog even een kleine S/O geven aan Emre Can. Ik denk dat die jongen nog steeds misselijk is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 Can en de scheids waren kut inderdaad. Can had er weinig zin aan geloof ik, zag de bui al hangen toen ie linksback werd gezet. Die gele kaart van Alvarez sloeg ook nergens op als je bedenkt dat Witsel als enige van Dortmund geel pakte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 (edited) 33 minuten geleden zei Elsjorro1990: Klopt wel ja. Iedereen weet wat hij gaat doen en toch trapt vrijwel iedereen er in. Overigens vond ik dat van Haaland gewoon een overtreding. Hij duwt Timber toch gewoon met zijn arm weg? Om dan toch te miereneuken over gisteravond: Die scheids was niet best he? Dat verhaal van Witsel versus Tadic is toch gewoon een rode kaart? Er staat letterlijk niemand meer tussen hem en de keeper in. En dan die gele kaart die die op appel geeft voor hands, terwijl Timber die bal op zijn 3e been krijgt. Echt doodvermoeiend die gast. Haller kreeg ook tik op tik en hij floot vrijwel nooit. Eikel 1e klas. En Blind die vol op de enkels gaat staan van Nico Schulz is dan eigenlijk ook rode kaart toch? Als je toch bezig bent.... Edited October 20, 2021 by Kyrill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 9 minuten geleden zei Thierryvane: Wil graag nog even een kleine S/O geven aan Emre Can. Ik denk dat die jongen nog steeds misselijk is. Ja en Schultz heeft zich via Teamy al afgemeld voor over twee weken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Becks Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 Wat een avond 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 1 uur geleden zei Chiemel: Can en de scheids waren kut inderdaad. Can had er weinig zin aan geloof ik, zag de bui al hangen toen ie linksback werd gezet. Die gele kaart van Alvarez sloeg ook nergens op als je bedenkt dat Witsel als enige van Dortmund geel pakte Gele kaart van Timber... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 Je wint 4-0 van #2 can Duitsland en nog wordt er geklaagd... Goh zag ik niet aankomen... Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 Genoten man. Wat een CL campagne weer. Echt trots wat Ajax laat zien. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 38 minuten geleden zei Kyrill: Je wint 4-0 van #2 can Duitsland en nog wordt er geklaagd... Goh zag ik niet aankomen... Toon verborgen inhoud Relativeren heet dat. Dat is even wat anders dan de 2-2 vieren tegen een degradatieconcurrent alsof je de wereldbeker hebt gewonnen En zie vooral over de scheidsrechter wat geklaag, iets waar ik over mee kan praten want Spaanse scheidsrechters bakken er echt niets van. Zondag gewoon 3 punten pakken tegen PSV en daarna genieten van een weekje rust. Daarna weer richting Dortmund toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 Jep. Zondag PSV, daarna richting Almelo en van daar direct maar door met de bus naar Dortmund denk ik XD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 33 minuten geleden zei La Pulga: Relativeren heet dat. Dat is even wat anders dan de 2-2 vieren tegen een degradatieconcurrent alsof je de wereldbeker hebt gewonnen En zie vooral over de scheidsrechter wat geklaag, iets waar ik over mee kan praten want Spaanse scheidsrechters bakken er echt niets van. Zondag gewoon 3 punten pakken tegen PSV en daarna genieten van een weekje rust. Daarna weer richting Dortmund toch? Je snapt er echt geen snars van. Zowel Palace als Arsenal zijn geen degradatie kandidaten. Ik was knetter moe en in slaap gevallen, maar elke ploeg zou in eigenhuis een 2-2 vieren. Alleen de een wat meer dan de ander. Ik wed je nu gelijk 100 euro om je mond hierover te snoeren dat Arsenal zowel dit als volgend seizoen niet gaat degraderen Hebben we een deal? En ik heb zat geld, jij bent gewoon bang geld te verliezen, zoals de vorige keer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 Zojuist zei Kyrill: Je snapt er echt geen snars van. Zowel Palace als Arsenal zijn geen degradatie kandidaten. Ik was knetter moe en in slaap gevallen, maar elke ploeg zou in eigenhuis een 2-2 vieren. Alleen de een wat meer dan de ander. Ik wed je nu gelijk 100 euro om je mond hierover te snoeren dat Arsenal zowel dit als volgend seizoen niet gaat degraderen Hebben we een deal? En ik heb zat geld, jij bent gewoon bang geld te verliezen, zoals de vorige keer. Wil je alsjeblieft wel even on-topic blijven? O ja Almelo dus, denk dat het toch wel verstandig is om met een B-team te voetballen ook vanwege het kunstgras daar. Hoe is het eigenlijk met de ontwikkeling van Naci, Sontje en Rasmussen? Dan mis ik toch wel een @Regisdie hier best vaak informatie over heeft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 Gaat mij (vooral in de media) echt veel te weinig over Martinez. Zelfs Alvarez en Timber lijken nog meer lof te krijgen. Verdedigend denken, analyseren en beoordelen blijkt wel vaker onhaalbaar in Nederland, maar toch. Die speelde gisteren zó goed.. Voor mij was er echt geen enkele twijfel over wie de man van de wedstrijd was. Gelukkig heeft VI nog wat statistieken bekeken en een artikeltje over hem geschreven. Citaat "Martínez noteerde tegen Dortmund liefst vijf clearances, waarbij hij de bal wegwerkte vanuit de verdediging. Ook had de verdediger de meeste intercepties van alle Ajax-speler (vier) en de meeste tackles (vier), die ook nog allemaal succesvol waren. Geen speler van de thuisploeg veroverde de bal vaker dan Martínez, namelijk tien keer." 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 4 minuten geleden zei La Pulga: Wil je alsjeblieft wel even on-topic blijven? O ja Almelo dus, denk dat het toch wel verstandig is om met een B-team te voetballen ook vanwege het kunstgras daar. Hoe is het eigenlijk met de ontwikkeling van Naci, Sontje en Rasmussen? Dan mis ik toch wel een @Regisdie hier best vaak informatie over heeft. Jij begon als 1e off topic te gaan Chicken chicken. Zondag PSV thuis voor Ajax. Ik moet nog maar zien dat jullie gaan winnen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 (edited) 57 minuten geleden zei Kyrill: Jij begon als 1e off topic te gaan Chicken chicken. Zondag PSV thuis voor Ajax. Ik moet nog maar zien dat jullie gaan winnen... Wat bedoel je eigenlijk met chicken chicken? Als er met dezelfde instelling wordt gespeeld als gister wordt er echt gemakkelijk gewonnen. Als er niet gewonnen wordt zal dat echt aan Ajax zelf liggen dan dat PSV goed heeft gespeeld. Edited October 20, 2021 by La Pulga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 1 minuut geleden zei La Pulga: Als er met dezelfde instelling wordt gespeeld als gister wordt er echt gemakkelijk gewonnen. Als er niet geworden wordt zal dat echt aan Ajax zelf liggen dan dat PSV goed heeft gespeeld. Als Ajax op 80% van het niveau van gisteren speelt, dan win je ook nog van PSV. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 (edited) 4 minuten geleden zei La Pulga: Wat bedoel je eigenlijk met chicken chicken? Als er met dezelfde instelling wordt gespeeld als gister wordt er echt gemakkelijk gewonnen. Als er niet geworden wordt zal dat echt aan Ajax zelf liggen dan dat PSV goed heeft gespeeld. Dat je weer weddenschap niet durft aan te gaan Als je nog 1x Arsenal degradatiekandidaat noemt, gaat er weddenschap automatisch in werking... Waarbij ik 100 euro krijg als ze dit en komend seizoen in PL blijven, van jou. En jij krijgt 100 euro als dat niet zo is. Ik ben het gewoon helemaal zat je kinderachtige posts over Arsenal. Ik heb hier gisterenavond en gisteren gewoon serieus goede en enthousiaste posts over Ajax geplaatst en jij haalt Arsenal erbij wat er NIKS mee te maken heeft. Dus ergo shut up or pay up. Edited October 20, 2021 by Kyrill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 (edited) 5 minuten geleden zei Kyrill: Als je nog 1x Arsenal degradatiekandidaat noemt, gaat er weddenschap automatisch in werking... Waarbij ik 100 euro krijg als ze dit en komend seizoen in PL blijven, van jou. En jij krijgt 100 euro als dat niet zo is. Ik ben het gewoon helemaal zat je kinderachtige posts over Arsenal. Ik heb hier gisterenavond en gisteren gewoon serieus goede en enthousiaste posts over Ajax geplaatst en jij haalt Arsenal erbij wat er NIKS mee te maken heeft. Dus ergo shut up or pay up. Kan jij dan even uitzoeken of dit contractueel wel goed in orde is? Jij kan mij niet verplichten een weddenschap aan te gaan toch? Ik wil hierbij een advocaat inhuren. En het ging er mij een beetje om dat jij Ajacieden alsnog vind zeuren terwijl zij gewoon relativeren wat er mis gaat in een wedstrijd. Daar kan je de volgende wedstrijd weer van leren. Het mooie vind ik ook dat zelf Ten Hag zei dat er nogsteeds gewerkt moet worden aan de effectiviteit voorin want dan had de score nog hoger uit kunnen lopen. Dat is wat ik wil horen van een trainer, blij zijn met de overwinning maar wel gelijk beide benen op de grond. Waarschijnlijk krijg ik hierop een antwoord met ok whatever wat jij wilt. Edited October 20, 2021 by La Pulga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts