La Pulga Gepost October 19, 2021 Share Gepost October 19, 2021 Dit Ajax speelt echt wel gewoon beter dan 2019 toen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost October 19, 2021 Share Gepost October 19, 2021 (edited) 2 minuten geleden zei Socrates: Weet je welke club wel een Lisandro Martinez zou kunnen gebruiken @La Pulga? En hoe, nieuwe Puyol maar dan aan de bal een stuk beter. Wat een strijd levert hij. Ook mazza mag gratis komen trouwens. Edited October 19, 2021 by La Pulga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost October 19, 2021 Share Gepost October 19, 2021 1 minuut geleden zei La Pulga: En hoe, nieuwe Puyol maar dan aan de bal een stuk beter. Wat een strijd levert hij. Ook mazza mag gratis komen trouwens. Martinez - Araujo zou wel angstaanjagend zijn. Mazraoui kan voetballend sowieso mee ja, maar in Dest zie ik het ook nog steeds. Zondag ook weer heerlijk gespeeld, hetzij als rechtsbuiten. Antony zou ook nog kunnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Gepost October 19, 2021 Share Gepost October 19, 2021 Knot van Ajax 3, knot van Dortmund 0 💪🏼 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost October 19, 2021 Share Gepost October 19, 2021 (edited) Lord Pasveer🙏🙌🙌 Ik ga slapen jongens 6:00 op 7:30 begin op werk. Dit Ajax in CL is genot. Wanneer je gewoon 5-6 spelers van Ajax kan kiezen voor Man of The Match weet je dat geslaagde avond is Edited October 19, 2021 by Kyrill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost October 19, 2021 Share Gepost October 19, 2021 (edited) Wauw, word er gewoon beetje jaloers van. Geniet ervan mannen, ik doe het ook een keer. Edited October 19, 2021 by neva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost October 19, 2021 Share Gepost October 19, 2021 Je zou nu in het stadion zitten. Haller een goal en twee assists. Ik ga helemaal stuk. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Platina32 Gepost October 19, 2021 Share Gepost October 19, 2021 Hoe heette die ene wereldspits ook alweer? Halland? Haaler? Oh ja, Haller! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Gepost October 19, 2021 Share Gepost October 19, 2021 13 minuten geleden zei Socrates: Weet je welke club wel een Lisandro Martinez zou kunnen gebruiken @La Pulga? Die kunnen jullie niet betalen 🤣🤣🤣🤣 Beugelsdijk is volgend jaar transfervrij. Misschien wil die wel gratis komen spelen 🤙🏼 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost October 19, 2021 Share Gepost October 19, 2021 Die twee springen niet eens. Alleen maar lof voor Ajax vandaag, maar man, wat een slappe vertoning van Dortmund. Buiten Haaland zou niemand wat toevoegen aan Ajax van hoe ze vandaag spelen. Ja, Bellingham > Gravenberch in de eerste helft, maar in de tweede helft ook niet eens meer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost October 19, 2021 Share Gepost October 19, 2021 Haller, 6 goals en 2 assists in zijn eerste 3 wedstrijden CL. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Gepost October 19, 2021 Share Gepost October 19, 2021 Moet overigens bekennen dat ik de keuze van Rose om Emre Can met speed 8 op linksback te zetten op eerst Antony en nu Neres echt geniaal vindt…. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost October 19, 2021 Share Gepost October 19, 2021 2 minuten geleden zei Socrates: Die twee springen niet eens. Alleen maar lof voor Ajax vandaag, maar man, wat een slappe vertoning van Dortmund. Buiten Haaland zou niemand wat toevoegen aan Ajax van hoe ze vandaag spelen. Ja, Bellingham > Gravenberch in de eerste helft, maar in de tweede helft ook niet eens meer. Die Emre Can valt me ook een partij dramatisch in zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Platina32 Gepost October 19, 2021 Share Gepost October 19, 2021 Zojuist zei Lazy: Moet overigens bekennen dat ik de keuze van Rose om Emre Can met speed 8 op linksback te zetten op eerst Antony en nu Neres echt geniaal vindt…. Ik dacht dat die Can op CVM zou zetten en met drie verdedigers zou spelen, maar dit is veel beter. Voor ons. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost October 19, 2021 Share Gepost October 19, 2021 Gravenberch tweede helft qua werklust en onderscheppingen wel goed herstelt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Platina32 Gepost October 19, 2021 Share Gepost October 19, 2021 Lekker onterechte gele kaart voor Timber Gelukkig is dit Ajax zo goed dat een kutscheidsrechter weinig uitmaakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
misterhille Gepost October 19, 2021 Share Gepost October 19, 2021 Misschien had je veel ruimer moeten winnen hier, maar deze uitslag is fantastisch!!! Heeft Pierre dan toch gelijk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost October 19, 2021 Share Gepost October 19, 2021 Wat een avond. Niet te geloven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost October 19, 2021 Share Gepost October 19, 2021 MOTM Berghuis. Welterusten Ajacieden! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost October 19, 2021 Share Gepost October 19, 2021 44 minuten geleden zei Socrates: Martinez - Araujo zou wel angstaanjagend zijn. Mazraoui kan voetballend sowieso mee ja, maar in Dest zie ik het ook nog steeds. Zondag ook weer heerlijk gespeeld, hetzij als rechtsbuiten. Antony zou ook nog kunnen. Ja daarom, Dest kan nog voor Mazza spelen en zo kan je nog iemand af en toe rust geven. Maar als we toch bij Ajax shoppen, haal Onana op en ook Gravenberch heeft na dit seizoen een 1 jaar contract. Krijg je alleen 2 keer te maken met Raiola dus ben je al 40 miljoen aan tekengeld kwijt. Iets wat Barcelona niet heeft. Na vandaag wel aan het twijfelen om zondag er heen te gaan, wat een wedstrijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 9 uur geleden zei Socrates: Hij doet het aardig ja, zeker voor zijn doen. Maar je moet ook niet direct gaan overdrijven, dat vind ik dan weer dommig. Opzich ben ik het vaak wel met je analyses eens. Maar haller heeft gewoon een heeeele goede wedstrijd gespeeld. Deed vrijwel alles goed. Jongens wat een heerlijke wedstrijd zeg. Alvarez was ook weer eens aan het beesten op het middenveld. Echt, als zelfs die man goed gaat voetballen. En Berghuis natuurlijk. Krijg het bijna mijn bek niet uit, maar God wat speelt die man goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 Pohhhhh, lekker wakker worden zeg. Wat was iedereen goed zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 9 uur geleden zei Thierryvane: MOTM Berghuis. Welterusten Ajacieden! Voor mij zijn er 6 kandidaten : Martínez Blind Lord Pasveer Tadic Berghuis Antony Als je met dit Ajax geen kwartfinale CL haalt dan voelt het als te weinig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 In een woord: wow. Ik kan mij niet herinneren dat Ajax ooit zo'n wedstrijd op de mat heeft gelegd. Misschien uit bij Real Madrid? Overigens las ik in de Duitse kranten dat er bij het verlaten van de bus elf dronken en verwarde mannen zijn opgepakt bij het Signal Iduna Park. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
r4vje Gepost October 20, 2021 Share Gepost October 20, 2021 Heerlijke wedstrijd gezien gisteravond. Afmaken van de kansen moet wel echt stukken beter want ze missen me toch teveel te vaak grote mogelijkheden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts