La Pulga Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 Geluk bij een ongeluk denk ik dat Stekelenburg geblesseerd is geraakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 1 uur geleden zei La Pulga: Geluk bij een ongeluk denk ik dat Stekelenburg geblesseerd is geraakt. Op welke manier? Gorter is ook geblesseerd, dus we gaan in dat geval gegarandeerd Pasveer zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 13 minuten geleden zei Rogier.: Op welke manier? Gorter is ook geblesseerd, dus we gaan in dat geval gegarandeerd Pasveer zien. O, ik dacht juist een mooie kans voor Gorter inderdaad. Toch gek dat Ajax 5 keepers in de selectie heeft en de enige die een beetje betrouwbaar is in het veld niet zo betrouwbaar buiten het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 Ja echt zonde dat Gorter nu ook geblesseerd is. Was hopelijk anders zijn kans geweest om het te laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 Ik lees nergens dat Steek geblesseerd is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 Ik las gisteren dat hij niet meetrainde met de groep. Ben bang dat het op voetbalzone stond, dus het is uit derde hand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 12 minuten geleden zei NicoHaak: Ik las gisteren dat hij niet meetrainde met de groep. Ben bang dat het op voetbalzone stond, dus het is uit derde hand. Misschien daggie vrij gehad. Wordt ook een dagje ouder die jongen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 5 minuten geleden zei Lazy: Misschien daggie vrij gehad. Wordt ook een dagje ouder die jongen Ik krijg ook nooit een dagje vrij, dus daar geloof ik niet in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 7 minuten geleden zei NicoHaak: Ik krijg ook nooit een dagje vrij, dus daar geloof ik niet in Nog even en we krijgen ouwe lullen dagen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 (bewerkt) Wie er sowieso niet bij zijn zaterdag zijn Nico en Martínez i.v.m. Argentijnse elftal. Verwacht dus Rensch - Blind - Timber - Mazraoui in de verdediging. Schuurs heb je natuurlijk ook nog, kan ook eventueel. 9 september 2021 bewerkt door Thierryvane Ons Perr vergeten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 14 minuten geleden zei Thierryvane: Wie er sowieso niet bij zijn zaterdag zijn Nico en Martínez i.v.m. Argentijnse elftal. Verwacht dus Rensch - Blind - Timber - Mazraoui in de verdediging. Schuurs heb je natuurlijk ook nog, kan ook eventueel. Inb4 jinx, maar dat is geen probleem toch? PEC speelt als een natte krant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 Tegen PEC kan je ook gewoon zonder defensie spelen. 1-0-6-4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 Dit gaat gewoon een 0-4 ofzo worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 Ben blij dat het normale voetbal tenminste begint en over een week al Europees voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 40 minuten geleden zei Thierryvane: Wie er sowieso niet bij zijn zaterdag zijn Nico en Martínez i.v.m. Argentijnse elftal. Verwacht dus Rensch - Blind - Timber - Mazraoui in de verdediging. Prima verdediging voor Eredivisie begrippen. Als ze hier 34 wedstrijden mee zouden moeten spelen word je ook kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 september 2021 Share Geplaatst 10 september 2021 Geen Klaassen (liesblessure) tegen PEC. Hopelijk experiment Berghuis op #10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 10 september 2021 Share Geplaatst 10 september 2021 1 uur geleden zei Thierryvane: Geen Klaassen (liesblessure) tegen PEC. Hopelijk experiment Berghuis op #10. Dus eerst speelt hij drie keer als een natte krant voor Ajax, laat zien wat hij kan in Oranje en is nu geblesseerd? Op 9-9-2021 om 09:49 zei Thierryvane: Wie er sowieso niet bij zijn zaterdag zijn Nico en Martínez i.v.m. Argentijnse elftal. Verwacht dus Rensch - Blind - Timber - Mazraoui in de verdediging. Schuurs heb je natuurlijk ook nog, kan ook eventueel. Prim achterhoede. Wel zo'n besefmoment dat het achterin dun is, want nu heb je alleen Schuurs en Baas nog op de bank? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 september 2021 Share Geplaatst 10 september 2021 Op 7-9-2021 om 21:50 zei cimbomcu: Marc Overmars: - Contract Ryan Gravenberch zit een optie bij die gelicht kan worden door Ajax, en gaan binnenkort om de tafel om op te waarderen. - Contract Lisandro Martinez zo goed als rond, met een aantal dagen bijtekenen. - Nous Mazraoui gaat ook de goede kant op, en verwacht binnenkort een nieuw contract voor hem. - Danilo is net als Huntelaar een fantastische 16 meter spits, verwachten dat hij belangrijk kan zijn. - Onana gaat hem niet worden, ondanks wat berichten van Mike Verweij Mooi nieuws over Gravenberch, Martinez en Nous Wist zelf ook niks over die optie in het contract van Ryan. Foutje van Marc, geen optie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 Berghuis op 10, Lets go. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 Op 10-9-2021 om 13:52 zei Thierryvane: Geen Klaassen (liesblessure) tegen PEC. Hopelijk experiment Berghuis op #10. Ja dus Pasveer; Mazraoui, Timber, Blind, Rensch; Álvarez, Gravenberch; Antony, Berghuis, Tadić; Haller. Ben benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 Lamprou Die komt springend nog geen eens boven die lantaarnpaal uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 Alvarez en Haller weer geweldig aan de bal, Blind trekt ook de lijn vrolijk door. Dit Ajax moet echt een stuk beter wil het nog een mooi Europees seizoen draaien. Ja, of gewoon de dissonanten eruit zetten, maar dat zal wel niet gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Hoe zien jullie de opstelling het liefst voor woensdag tegen Sporting? De 'CL-variant' met Tadic vind ik lastig gezien de slechte vorm van Neres en aangezien Berghuis en Anthony beter op rechts zijn. Dus dan toch maar Haller? en achterin/middenveld? Blind op de bank en Nico weer links? Steek Nous - Timber - Martinez - Nico/Rensch Alvarez - Gravenberch Antony - Klaassen - Tadic Haller Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 3-3-1-3, al is Kudus daar wel voor nodig. Dan maar met Rensch als linkshalf. Sporting mist trouwens Goncalves, hun meest begaafde speler. Jammer. Coates er ook niet bij. Heeft Haller toch nog een kans op een toevallige kopgoal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Haller nu alle 4 de competitieduels minimaal 1x betrokken bij een Ajax goal dmv een goal of assist. Laat maar mooi staan voorlopig. De opstelling van @FlyDlijkt me de meest voor de hand liggende om mee te starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten