Kyrill Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 2 minuten geleden zei Arezo: Dat speelde hij ooit weleens toch? Bij Twente sowieso. Voor de duidelijkheid: Klaassen of 6 Gravenberch op 8 en Tadic op 10. Dan kan Ajax zomaar eens kampioen worden hoor. Op 10 ja maar niet als CM iig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/994820/transfer-is-bijna-afgerond-daramy-landt-in-amsterdam-en-is-bijna-ajacied.html Daramyyyyyyy Wanneer komt de nieuwe MU update? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 4 minuten geleden zei Arezo: Dat speelde hij ooit weleens toch? Bij Twente sowieso. Voor de duidelijkheid: Klaassen of 6 Gravenberch op 8 en Tadic op 10. Dan kan Ajax zomaar eens kampioen worden hoor. Ja, vroeger ja. Inmiddels kan Tadic in de serieuze wedstrijden niet meer op 10. Valse spits kan wel, maar er moet niet nog 3 man voor staan. In wedstrijden tegen het rechterrijtje zou het moeten kunnen, dat ben ik wel met je eens. Zou zelf Berghuis in ieder geval eens op 10 willen zien. Ik denk dat Haller dan ook een stuk beter uit de verf komt. -------------- Haller -------------- Tadic --- Berghuis -- Antony Zoiets. En dan Gravenberch - Klaassen / Alvarez erachter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Over nummer 10's gesproken, ik vind het jammer dat Ajax het niet aandurft met Ihatarren. Mocht het niet werken schop je hem naar Jong Ajax en schrijf je zo'n gastje af maar ik denk dat Ten Hag en Tadic deze jongen wel onder handen kunnen nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 12 minuten geleden zei Rogier.: Ja, vroeger ja. Inmiddels kan Tadic in de serieuze wedstrijden niet meer op 10. Valse spits kan wel, maar er moet niet nog 3 man voor staan. In wedstrijden tegen het rechterrijtje zou het moeten kunnen, dat ben ik wel met je eens. Zou zelf Berghuis in ieder geval eens op 10 willen zien. Ik denk dat Haller dan ook een stuk beter uit de verf komt. -------------- Haller -------------- Tadic --- Berghuis -- Antony Zoiets. En dan Gravenberch - Klaassen / Alvarez erachter. Ja dat was wat ik ook voor ogen had. In principe kunnen die 3 aanvallende middenvelders gewoon switchen met elkaar. Haller is gewoon een prime eredivsie spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 7 minuten geleden zei La Pulga: Over nummer 10's gesproken, ik vind het jammer dat Ajax het niet aandurft met Ihatarren. Mocht het niet werken schop je hem naar Jong Ajax en schrijf je zo'n gastje af maar ik denk dat Ten Hag en Tadic deze jongen wel onder handen kunnen nemen. Moet je echt niet willen. Sfeer en een logische hiërarchie is zó belangrijk in een kleedkamer. Er is eindelijk een baken van rust al enkele jaren. Als je hem binnenhaalt voor een paar miljoen kan dat meteen weer omdraaien (met name t.o.v. de jonge talenten). Daarbij, hij is niet echt nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 6 minuten geleden zei Rogier.: Moet je echt niet willen. Sfeer en een logische hiërarchie is zó belangrijk in een kleedkamer. Er is eindelijk een baken van rust al enkele jaren. Als je hem binnenhaalt voor een paar miljoen kan dat meteen weer omdraaien (met name t.o.v. de jonge talenten). Daarbij, hij is niet echt nodig. Qua aanvallende middenvelders valt het toch best wel mee? Als Ekkelenkamp en hopelijk nog Labyad weggaan dan heb je niet echt jeugd wat hun plaatsen kunnen innemen. Van Hansen en Unuvar hoor je voorlopig niets meer en dan blijft de Fitz-Jim nog over (waar ik veel van verwacht en gister zijn contract heeft verlengd) Taylor is wat verdedigender ingesteld en die maakt hopelijk dit seizoen ook nog wat minuutjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Labyad gaat zijn contract 100% uitzitten. Hij vindt het wel prima zo. Hopen dat er in de laatste weken nog iemand komt voor onze Argentijnse vriend Magallán, misschien Neres > Lyon. Duurt lang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Gunstig om thuis te eindigen tegen Sporting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 (bewerkt) En terecht natuurlijk, laten we eerlijk zijn. Hij gaat nooit meer naar een veel betere club en je weet nooit zeker of je nog aan spelen komt. 28 augustus 2021 bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Op 27-8-2021 om 22:18 zei La Pulga: Gunstig om thuis te eindigen tegen Sporting. Dat dachten we de afgelopen twee jaar ook met Valencia en Atalanta… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 1 uur geleden zei Lazy: Dat dachten we de afgelopen twee jaar ook met Valencia en Atalanta… Dat vind ik toch wel clubs van een iets andere orde dan Sporting eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 11 minuten geleden zei Elsjorro1990: Dat vind ik toch wel clubs van een iets andere orde dan Sporting eerlijk gezegd. Qua naam misschien ja. Atalanta was beter dan Sporting nu is, maar Valencia toentertijd niet. Sporting is echt een team waar je zomaar 3-0 van op de broek kan krijgen en je kan echt niet zomaar van 3 of 4 punten tegen hen uitgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 1 uur geleden zei Lazy: Dat dachten we de afgelopen twee jaar ook met Valencia en Atalanta… Ja maar in principe als je door wilt gaan dan moet je daar van winnen anders verdien je het niet eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Antony basis, Berghuis bank. Maar het mooiste nieuws van vandaag: Magallan op huurbasis naar Anderlecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 7 minuten geleden zei Thierryvane: Antony basis, Berghuis bank. Maar het mooiste nieuws van vandaag: Magallan op huurbasis naar Anderlecht. Anderlecht Zegt ook weer wat over hun niveau Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Dat is heel mooi nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Staat Ajax al achter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 28 minuten geleden zei Thierryvane: Antony basis, Berghuis bank. Maar het mooiste nieuws van vandaag: Magallan op huurbasis naar Anderlecht. Lijkt erop dat er ook een optie tot koop clausule bij zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 1 uur geleden zei delichris: Staat Ajax al achter? Nee, 1-0 alweer. Prima goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Benieuwd of Haller dit vol kan houden, begint zo waar vrij aardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Nous appreciation post. Haller ook prima tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Toch leuk voor het Ajax publiek dat Vitesse een dagje vrij heeft genomen. Niks gezien ivm werk maar pijnlijke nederlaag zeg. Meestal wel wat ingecalculeerd maar goed. Congrats jongens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 4 minuten geleden zei Vitesse88: Toch leuk voor het Ajax publiek dat Vitesse een dagje vrij heeft genomen. Niks gezien ivm werk maar pijnlijke nederlaag zeg. Meestal wel wat ingecalculeerd maar goed. Congrats jongens Ben maar blij. Deze was vanuit vitesse perspectief heel pijnlijk. Weet überhaupt nog niet goed wat ik van Vitesse moet vinden. Nu vier keer zien spelen over het algemeen houd het niet over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 11 minuten geleden zei timpy00: Ben maar blij. Deze was vanuit vitesse perspectief heel pijnlijk. Weet überhaupt nog niet goed wat ik van Vitesse moet vinden. Nu vier keer zien spelen over het algemeen houd het niet over. Nee eens, weet het zelf ook niet. Team mist ervaring en leiderschap in het veld. Geen Doekhi en Rasmussen scheelt ook enorm trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten