Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Slim van Arsenal. Totaal kansloze stap van Onana en ook een naaistreek van hem rii Ajax. Laat hem maar lekker wegrotten in Engeland en zich met alle moeite kwalificeren voor de conference league om straks tegen de nummer 17 van Slovenië te mogen  ballen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

52 minuten geleden zei Regis:

Slim van Arsenal. Totaal kansloze stap van Onana en ook een naaistreek van hem rii Ajax. Laat hem maar lekker wegrotten in Engeland en zich met alle moeite kwalificeren voor de conference league om straks tegen de nummer 17 van Slovenië te mogen  ballen. 

Hahaah hebt helemaal gelijk. I take it, broertje en goede vriend hebben heel tijd over Arsenal en degradatie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Heb begrepen als doping schors blijft staan Onana kan of gaat naar Arsenal voor 4 miljoen en als ie vervalt 7-9 miljoen. 

Thoughts? 

Koopje van de eeuw. Heb je een keeper die een klasse beter is dan die onzekere Duitser. Het is geen vreselijk slechte keeper oid, maar ook geen keeper die punten voor je pakt. En zelfs af en toe een blunder maakt (zie Everton). Las dat Wolfsburg en Benfica genoemd werden als mogelijke clubs voor hem, dat is denk ik wel meer zijn niveau. En daar is ook niets mis mee.

bewerkt door Socrates
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Kyrill:

Heb begrepen als doping schors blijft staan Onana kan of gaat naar Arsenal voor 4 miljoen en als ie vervalt 7-9 miljoen. 

Thoughts? 

Voor 4 miljoen zou ik hem lekker onder de lat zetten 2e helft van komend seizoen. Moet je wel natuurlijk nog zijn salaris bij optellen voor dat seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Chiemel:

Maar dan slechts 12 miljoen voor Nico vragen

Vrij logisch als je het mij vraagt. Afspraken die hoorde bij de contractverlenging. Clubs staan ook niet echt voor Nico in de rij - in augustus 29 jaar-  en ook zal je de financiële gevolgen van corona bij alle clubs deze zomer wel echt gaan merken 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flink bedrag. Aan de andere kant; zit nog steeds veel potentie in die jongen. Hoe hij er 4 jaar geleden bij liep t.o.v. nu (iel, geen voetbalschoenen, etc.), heel sterke ontwikkeling. Vraag me af waar we voor 10 miljoen een goede 2e spits vandaan kunnen toveren (als ze dat willen), aangezien ik me niet kan voorstellen dat Danilo dat wordt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Rogier.:

Flink bedrag. Aan de andere kant; zit nog steeds veel potentie in die jongen. Hoe hij er 4 jaar geleden bij liep t.o.v. nu (iel, geen voetbalschoenen, etc.), heel sterke ontwikkeling. Vraag me af waar we voor 10 miljoen een goede 2e spits vandaan kunnen toveren (als ze dat willen), aangezien ik me niet kan voorstellen dat Danilo dat wordt. 

Van mij mogen ze Danilo best een kans geven. Een heel bewegelijke spits, ander type dan Traoré, maar heeft het prima gedaan bij Twente. En een volledig Braziliaanse voorhoede wil ik weleens zien met Neres en Antony erbij :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei FlyD:

Van mij mogen ze Danilo best een kans geven. Een heel bewegelijke spits, ander type dan Traoré, maar heeft het prima gedaan bij Twente. En een volledig Braziliaanse voorhoede wil ik weleens zien met Neres en Antony erbij :) 

Probleem is een beetje dat je in de grote wedstrijden altijd met Haller speelt. Dus je speelt pas met je tweede spits als je wat moet forceren (omdat je achterstaat bijvoorbeeld), of tegen een kleiner team wanneer Haller rust krijgt (en blessures is nog een optie). Oftewel, momenten / wedstrijden waarin de tegenstander met man en macht aan het tegenhouden is. Laat dat nou net niet het sterke punt van Danilo zijn. Ik laat me verder graag verrassen, maar ik zie het niet echt werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Rogier.:

Probleem is een beetje dat je in de grote wedstrijden altijd met Haller speelt. Dus je speelt pas met je tweede spits als je wat moet forceren (omdat je achterstaat bijvoorbeeld), of tegen een kleiner team wanneer Haller rust krijgt (en blessures is nog een optie). Oftewel, momenten / wedstrijden waarin de tegenstander met man en macht aan het tegenhouden is. Laat dat nou net niet het sterke punt van Danilo zijn. Ik laat me verder graag verrassen, maar ik zie het niet echt werken.

Ja, Danilo is niet echt een 'plan B-spits' inderdaad. Maar als hij zijn techniek in de kleine ruimtes kan gebruiken lukt het misschien ook wel. Ik zie Ajax toch liever niet ballen in de 16 pompen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schorsing Onana wordt 9 maanden ipv 12. Dus hij blijft tot 4 november dit jaar geschorst. Mocht alles met Arsenal rondkomen zal het dus geen 2, maar 9 miljoen gaan worden. Als de geruchten allemaal waar zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Regis:

Schorsing Onana wordt 9 maanden ipv 12. Dus hij blijft tot 4 november dit jaar geschorst. Mocht alles met Arsenal rondkomen zal het dus geen 2, maar 9 miljoen gaan worden. Als de geruchten allemaal waar zijn.

Ja of niet en hij gaat gewoon voor Ajax keepen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Regis:

Davinson is jarig vandaag. Oud-spelers worden wel vaker gefeliciteerd. In de post die ik zie staan ook meerdere foto's waaronder deze met daarbij dus een berichtje.

Zie nu 3 posts, waarbij er bij één met verjaardagswensen. Wel een beetje gek om gewoon een foto te plaatsen zonder tekst erbij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vermoed dat het concept 'derde keeper' toen nog niet echt bestond. Zal wel gewoon een jeugdkeeper op de bank hebben gezeten als één van de twee er niet was. Het is net te vroeg voor Serge van den Ban maar zo iemand zal het wel geweest zijn. 

Casper Nelis was dat seizoen 18, dus misschien was hij het. 

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites