Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Op 21-5-2021 om 20:51 zei La Pulga:

Zo zijn er natuurlijk ook genoeg die gewoon totaal niet slagen, zie een Clement of die dude bij Ado volgens mij (middenveldert) Flemming bedoelde ik.

Ik hoop voor je dat Reiziger een goede opvolger zal zijn van Pasveer.

Flemming doet het anders wel weer heel goed bij Fortuna. 

Doekhi was overigens gewoon een sterkhouder van het Jong Ajax dat kampioen werd, dus slecht was die zeker niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

6 minuten geleden zei Thierryvane:

Mocht Kamaldeen niet lukken, vond het altijd een leuke speler bij Werder.

Bij Vitesse ook al een leuke buitenspeler. 15miljoen vind ik wel wat aan de hoge kant voor hem. Hopelijk kan Marc daar 10-12miljoen van maken en dan lijkt het me een prima aankoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Thierryvane:
Mocht Kamaldeen niet lukken, vond het altijd een leuke speler bij Werder.

Zolang het goed gaat. Enorm getalenteerd en technisch sterk (waar iemand 'een blinde hardloper' vandaan zou kunnen halen is mij een raadsel), maar Rashica is absoluut niet iemand die voorop gaat in de strijd. Hij heeft meerdere malen op de bank moeten beginnen omdat een andere speler wel meer bereid was te knokken voor de punten (niet dat dat werkte, maar goed). Maar qua kwaliteiten is dit wel een jongen die je bij een topclub als Ajax goed erbij zou kunnen hebben. En die 15 miljoen hoeven ze in Amsterdam ook geen buil aan te vallen lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, die lult altijd maar wat, lekker laten gaan.

Sterkste punt van Rashica bij Vitesse was altijd zijn dribbel. Ook nog een goede versnelling erop zitten. Een betere versie van Younes, zou ik zeggen. Kan je best erbij nemen. Weet verder niet hoe hij in elkaar steekt en of dat inderdaad een probleem kan gaan zijn. Maar goed, ook met een shitmentaliteit kan hij de back van Fortuna eruit spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ajax gaat de strijd om Kamaldeen Sulemana winnen. Althans, dat meldt Sport1 uit Duitsland. FC Nordsjaelland zou groen licht hebben gegeven voor een transfer.

Ajax betaalt naar verluidt 15 miljoen euro voor Sulemana. Dat bedrag kan de komende jaren oplopen door bonussen, aldus Sport1. Als alles volgens plan verloopt en alle details zijn uitgekristalliseerd, wordt de Ghanese aanvaller (19) op korte termijn gepresenteerd in Amsterdam.

Sulemana staat al geruime tijd in de belangstelling van Ajax. Marc Overmars en hoofdscout Henk Veldmate brachten onlangs een bezoek aan Nordsjaelland om de aanvaller over de streep te trekken. Ook Manchester United en Bayer Leverkusen hebben of hadden concrete interesse.

"Ik weet dat er een bod is uitgebracht door Ajax", bevestigde Sulemana eerder deze week in Denemarken. "Dat is alles wat ik erover kan zeggen, ik kan niet verder ingaan op details. Maar er is een bod uitgebracht."

Sulemana was dit seizoen namens Nordsjaelland goed voor tien doelpunten en acht assists in dertig wedstrijden. Hij heeft een contract tot medio 2024. Nordsjaelland-trainer Flemming Pedersen vergeleek Sulemana onlangs nog met Neymar en Kylian Mbappé.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Thierryvane:

Zal ongetwijfeld een lekker maandsalaris pakken bij Brighton, maar RIP carrière.

Tsja, het is niet dat zijn stap naar Ajax achteraf zo'n gelukkige was. Sterker nog, sat hij niet zou gaan passen bij Ajax zag menigeen wel aankomen. Denk dat hij in Engeland wel beter past. 5 miljoen wel schandalig veel trouwens. 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Satyr:

Maar Scherpen is toch juist zo'n speler die Ajax haalde om voor een miljoen of vijf aan een club als Brighton te slijten? Kik Pierie idem, die zal na komend jaar ook wel naar Augsburg gaan oid.

Dat, of ze groeien naar een niveau dat ze bruikbaar zijn op het hoogste niveau. Doordat Ajax dit soort spelers ook weer weet te verkopen zijn het investeringen met weinig risico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Satyr:

Maar Scherpen is toch juist zo'n speler die Ajax haalde om voor een miljoen of vijf aan een club als Brighton te slijten? Kik Pierie idem, die zal na komend jaar ook wel naar Augsburg gaan oid.

Dat, of iemand ontwikkelt zich tot een basiskracht. Prima gehandeld van Ajax. Scherpen heeft zich 2 jaar kunnen bewijzen aan de trainers en wordt als niet goed genoeg bestempeld. Nou prima. Lekker naar Engeland en daar waarderen zijn lange slungelige benen misschien wat meer. Hoef je als keeper zijnde natuurlijk ook minder mee te voetballen, zeker bij een club als Brighton.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neres opgepakt in Brazilië omdat hij aanwezig was bij een illegaal feestje :-D Wat een heerlijke vent blijft het toch. Zal verder ook geen grootste problemen opleveren vermoed ik.  Is rond 7 uur NL tijd, dus zo'n 2 uurs nachts in Brazilië gebeurd. 

VI meldt nu dat het enkel om een geldboete zal gaan. 

foto van ons David:-D  Die ander is trouwens een andere voetballer van Sao Paulo.

neres hahahaha.jpg

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat geruchtjes hier en daar: Traore gewild en Ajax wil hem wel weg doen voor plus minus 10 miljoen, Scherpen eventueel 5 miljoen Brighton, Nous vraagt aardig wat salaris en misschien ook wel verkopen voor zijn contract volgend jaar afloopt. Over Onana weten we over 3 dagen meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Socrates:

10 miljoen voor Traoré? Dat is wel wonderbaarlijk. Zou 5 al veel vinden.

Was van de winter al behoorlijk concrete interesse voor. Zat domme engelse clubjes die voor zo'n simpele krachtpatser 10 neertellen hoor. Is ook echt niets daar. Zijn trouwens ook allemaal niet echt geruchtjes. Gewoon zaken die daadwerkelijk spelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Socrates:

*mompelt iets over Ajax en Haller*

Die is alleen al wel 5 klasse beter dan Traore. Verder is Ajax totaal niet als dom te bestempelen. Al jaren uitstekend beleid. Dat er af en toe een mispeer tussenzit ontkom je niet aan. Al zal ik Haller hier nog niet onder scharen. Al zie ik zelf wel degelijk liever een andere type spits.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.elfvoetbal.nl/binnenland/280602/hoe-ajax-deze-zomer-ruim-100-miljoen-euro-gaat-verdienen-aan-spelersverkopen

Onana: 10-15 miljoen

Scherpen: 5

Mazraoui: 10-15

Schuurs: 15

Magallan: 4

Tagliafico: 15

Eiting: 3

Ekkelenkamp: 3

Marín: 10

Noa Lang: 6

Neres: 20-25

Traore: 7

Zouden wel een paar voortreffelijke deals zijn, helemaal in de coronacrisis. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-5-2021 om 09:52 zei Lazy:

Dat, of iemand ontwikkelt zich tot een basiskracht. Prima gehandeld van Ajax. Scherpen heeft zich 2 jaar kunnen bewijzen aan de trainers en wordt als niet goed genoeg bestempeld. Nou prima. Lekker naar Engeland en daar waarderen zijn lange slungelige benen misschien wat meer. Hoef je als keeper zijnde natuurlijk ook minder mee te voetballen, zeker bij een club als Brighton.

Ja maar net wat je bewijzen noemt met maar 2 duels voor Ajax 1?:-D

Maar goed ik ben niet verbaasd Ajax fans wouden Lisandro Mangallan al weg na 1 ED duel bij Feyenoord uit;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Chiemel:

https://www.elfvoetbal.nl/binnenland/280602/hoe-ajax-deze-zomer-ruim-100-miljoen-euro-gaat-verdienen-aan-spelersverkopen

Onana: 10-15 miljoen

Scherpen: 5

Mazraoui: 10-15

Schuurs: 15

Magallan: 4

Tagliafico: 15

Eiting: 3

Ekkelenkamp: 3

Marín: 10

Noa Lang: 6

Neres: 20-25

Traore: 7

Zouden wel een paar voortreffelijke deals zijn, helemaal in de coronacrisis. 

15 voor Schuurs lijkt me wat hoog ingeschat. Als dat lukt wel ideaal natuurlijk. Eiting zou ik nog nog eens kans geven als je er max 3miljoen voor krijgt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites