Kyrill Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 Gefeliciteerd Ajax fans! 3e zege op Lille in jaar ofzo, netjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 Terechte overwinning boys. Hopelijk kunnen ze het thuis over de streel trekken. Erg bijzonder dat Lille, met zo’n team en aanvallend toffe spelers, zulk laf voetbal speelt zeg. Gatver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 4 minuten geleden zei Vitesse88: Terechte overwinning boys. Hopelijk kunnen ze het thuis over de streel trekken. Erg bijzonder dat Lille, met zo’n team en aanvallend toffe spelers, zulk laf voetbal speelt zeg. Gatver. Dit vond ik ook opvallend. Met zulke snelle, beweeglijke aanvallers tegen twee jochies van 18 zou je toch juist moeten proberen ze te overdonderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 7 uur geleden zei misterhille: Wat vinden jullie van Alvarez de afgelopen wedstrijden eigenlijk? Doet het nu toch wel redelijk naar behoren, toch? Voetballend houd het nog niet over, maar de afgelopen wedstrijden in de eredivisie compenseerde hij wel veel door overal tussen te zitten. Al vond ik hem gisteravond wel weer minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 Nog even aan het memoreren over gisteravond, maar wat een selectie staat er eigenlijk; Mazraoui, Timber, Schuurs, Blind, Martinez, Tagliafico Alvarez, Klaassen, Gravenberch, Kudus (Blind) Tadic, Haller, Neres, Antony Ik zou oprecht niet weten hoe je moet starten als Kudus ook weer fit is. Eerste gedachte is Alvarez eruit voor Blind, maar dan moet er nog steeds eentje naast staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 Stekelenburg; Mazraoui, Timber, Martinez, Tagliafico; Blind (6), Kudus, Gravenberch; Antony, Tadic, Neres. Klaassen en Haller als supersubs. Noem het Plan B. Maar Ten Hag: Klaassen ipv Kudus, Haller ipv Neres en 4-2-3-1 met Blind naast Gravenberch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 Ik denk dat het dit seizoen niet zo zinnig is om te denken een een basis-11. Vooral in aanval en op het middenveld is roulatie en variatie handig. Voordeel is ook dat je aanpassingen kan doen om je team beter af te stemmen op je tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 1 uur geleden zei Hwb: Ik denk dat het dit seizoen niet zo zinnig is om te denken een een basis-11. Vooral in aanval en op het middenveld is roulatie en variatie handig. Voordeel is ook dat je aanpassingen kan doen om je team beter af te stemmen op je tegenstander. Denk ik ook niet, maar er moet er toch eentje naast staan in de topwedstrijden straks. Wat dat betreft wel een stuk makkelijker dat Haller niet ingeschreven is in de Europa League, mochten we ver komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 8 uur geleden zei Rogier.: Nog even aan het memoreren over gisteravond, maar wat een selectie staat er eigenlijk; Mazraoui, Timber, Schuurs, Blind, Martinez, Tagliafico Alvarez, Klaassen, Gravenberch, Kudus (Blind) Tadic, Haller, Neres, Antony Ik zou oprecht niet weten hoe je moet starten als Kudus ook weer fit is. Eerste gedachte is Alvarez eruit voor Blind, maar dan moet er nog steeds eentje naast staan. Dan vergeet je nog even voor het gemak Idrissi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Leuke opstelling, had nog gehoopt op Idrissi maar die mag wel 2e helft vlammen. Hey hierboven heb ik het ook over Idrissi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Verrassend dat Kudus al kan starten. Prima opstelling op zich, maar kan nog eens een zware wedstrijd worden. Vooral benieuwd naar dit middenveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Wat ik altijd wel heel fijn aan Antony vind is dat hij voor de goal bijna altijd nog oog heeft voor zijn medespeler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Dat gaat vlot Tegen ploegen zonder echte rechtsbuiten mag Blind van mij altijd wel linksachter staan. Nog afgekeurd, jammer, maar het loopt best aardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Neres, wat een bal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 1 uur geleden zei Rogier.: Prima opstelling op zich, maar kan nog eens een zware wedstrijd worden. Bijna. Zou mooi zijn als de strijd om het doelsaldo vandaag helemaal beslist kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Ze hebben toch niet Kudus weer te vroeg gebracht hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 3 minuten geleden zei Rogier.: Ze hebben toch niet Kudus weer te vroeg gebracht hè Lijkt mij gewoon uit voorzorg. Zie wel vaker spelers met ice packs oid zitten die dan de volgende pot gewoon weer meedoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Ten Hag aan een charmeoffensief begonnen met Brobbey. Tikje armoedig als grote club, we zullen niet verbaasd moeten zijn als 'ie opeens blijft met een enorm contract. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Die 2 tegengoals Blijf nou gewoon eens normaal en geconcentreerd door ballen. Prima overwinning verder op 60 procent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Spijtig weer dat je er 2 tegen krijgt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 (bewerkt) Vooral Schuurs bij die tweede Die deed daar even Mazraoui na, stond echt te slapen en reageerde veel te laat. Hopelijk donderdag Rensch - Timber - Martinez - Blind (Mazza in Nico zijn er waarschijnlijk niet bij). Kunnen Klaiber en Schuurs eventueel nog wel invallen. 21 februari 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Je zet Schuursie er in he vriend. invallen gaat dan moeilijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Timber natuurlijk @Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 februari 2021 Share Geplaatst 22 februari 2021 11 uur geleden zei Stefan.: Ten Hag aan een charmeoffensief begonnen met Brobbey. Tikje armoedig als grote club, we zullen niet verbaasd moeten zijn als 'ie opeens blijft met een enorm contract. Prima toch? Ik zie hem graag blijven. Vind hem meer hebben dan traore en hij is eigen jeugd, dan heb je bij mij wel een streepje voor. Het word wel weer eens tijd voor een lekkere scorende spits uit de eigen jeugd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 februari 2021 Share Geplaatst 22 februari 2021 9 minuten geleden zei Elsjorro1990: Prima toch? Ik zie hem graag blijven. Vind hem meer hebben dan traore en hij is eigen jeugd, dan heb je bij mij wel een streepje voor. Het word wel weer eens tijd voor een lekkere scorende spits uit de eigen jeugd. Traoré is in mijn ogen ook eigen jeugd, dus ben het hier niet mee eens in dit geval. Hij komt bij Ajax Cape Town vandaan nadat die hem uit Burkina Faso hebben opgepikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten