Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

4 minuten geleden zei Vitesse88:

Terechte overwinning boys. Hopelijk kunnen ze het thuis over de streel trekken. Erg bijzonder dat Lille, met zo’n team en aanvallend toffe spelers, zulk laf voetbal speelt zeg. Gatver.

Dit vond ik ook opvallend. Met zulke snelle, beweeglijke aanvallers tegen twee jochies van 18 zou je toch juist moeten proberen ze te overdonderen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei misterhille:

Wat vinden jullie van Alvarez de afgelopen wedstrijden eigenlijk? Doet het nu toch wel redelijk naar behoren, toch?

Voetballend houd het nog niet over, maar de afgelopen wedstrijden in de eredivisie compenseerde hij wel veel door overal tussen te zitten. Al vond ik hem gisteravond wel weer minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even aan het memoreren over gisteravond, maar wat een selectie staat er eigenlijk;

Mazraoui, Timber, Schuurs, Blind, Martinez, Tagliafico

Alvarez, Klaassen, Gravenberch, Kudus (Blind)

Tadic, Haller, Neres, Antony

Ik zou oprecht niet weten hoe je moet starten als Kudus ook weer fit is. Eerste gedachte is Alvarez eruit voor Blind, maar dan moet er nog steeds eentje naast staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Hwb:

Ik denk dat het dit seizoen niet zo zinnig is om te denken een een basis-11. Vooral in aanval en op het middenveld is roulatie en variatie handig. Voordeel is ook dat je aanpassingen kan doen om je team beter af te stemmen op je tegenstander.

Denk ik ook niet, maar er moet er toch eentje naast staan in de topwedstrijden straks. Wat dat betreft wel een stuk makkelijker dat Haller niet ingeschreven is in de Europa League, mochten we ver komen ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Rogier.:

Nog even aan het memoreren over gisteravond, maar wat een selectie staat er eigenlijk;

Mazraoui, Timber, Schuurs, Blind, Martinez, Tagliafico

Alvarez, Klaassen, Gravenberch, Kudus (Blind)

Tadic, Haller, Neres, Antony

Ik zou oprecht niet weten hoe je moet starten als Kudus ook weer fit is. Eerste gedachte is Alvarez eruit voor Blind, maar dan moet er nog steeds eentje naast staan.

Dan vergeet je nog even voor het gemak Idrissi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vooral Schuurs bij die tweede ;e Die deed daar even Mazraoui na, stond echt te slapen en reageerde veel te laat. Hopelijk donderdag Rensch - Timber - Martinez - Blind (Mazza in Nico zijn er waarschijnlijk niet bij). Kunnen Klaiber en Schuurs eventueel nog wel invallen.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Stefan.:

Ten Hag aan een charmeoffensief begonnen met Brobbey. Tikje armoedig als grote club, we zullen niet verbaasd moeten zijn als 'ie opeens blijft met een enorm contract. 

Prima toch? Ik zie hem graag blijven. Vind hem meer hebben dan traore en hij is eigen jeugd, dan heb je bij mij wel een streepje voor. Het word wel weer eens tijd voor een lekkere scorende spits uit de eigen jeugd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Prima toch? Ik zie hem graag blijven. Vind hem meer hebben dan traore en hij is eigen jeugd, dan heb je bij mij wel een streepje voor. Het word wel weer eens tijd voor een lekkere scorende spits uit de eigen jeugd. 

Traoré is in mijn ogen ook eigen jeugd, dus ben het hier niet mee eens in dit geval. Hij komt bij Ajax Cape Town vandaan nadat die hem uit Burkina Faso hebben opgepikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites