Hwb Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 Ik blijft toch denken dat Frenkie ook uitstekend als half in een systeem met de punt naar achteren had kunnen functioneren. Ik verwacht ook dat we dat bij Barca gaan zien: Busquets op 6, en Frenkie met Rakitic of Arthur daarvoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 Ja tuurlijk kan Frenkie dat, die kan alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 Duurt inderdaad nog wel een seizoen voor hij ook daar op het veld dwingender kan zijn waarschijnlijk. Ik drop even een naam met bord op schoot scouting; Renato Sanches. Zou hij (nog) goed genoeg, betaalbaar en ook bruikbaar zijn? Weet niet hoe goed die nog is en of hij in het systeem past, maar was altijd een topper in wording natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 Marin wil ik wel langer aan het werk zien, scouting heeft ook Martinez gehaald overigens, valt allemaal wel mee. Gewoon kijken hoe het over paar weken staat. Nog jonge jongens achter de hand zoals Gravenberch, Eiting en Taylor. Aankoop daar lijkt mij een slecht idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 Wat E2E zegt. Bovendien verwacht ik dat hij vanaf die rol ook echt wel meer assists gaat geven en mogelijk ook goals gaat maken. Je kunt hem imo niet verwijten dat hij weinig assists heeft, terwijl zijn taak/rol in het veld niet is om assists te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 2 uur geleden zei Barteh: Overigens geldt voor Martinez ook dat ik em eerst aan het werk wil zien. Ik heb die jongen letterlijk nog nooit één wedstrijd zien spelen, dus daar kan ik moeilijk positief over zijn. Beste aankoop van dit seizoen, nu al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 Lang was weer fabelachtig goed. Wat een elftal weer dat Jong Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 24 augustus 2019 Share Geplaatst 24 augustus 2019 12 uur geleden zei Barteh: Op de 6 niet, maar op de 8 mag je toch wel iets meer betrokken zijn bij doelpunten/dreigende situaties. Klopt. Ik verwacht ook dat hij dat zal zijn. Ik zie geen enkele reden om aan te nemen dat dat niet zo is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 augustus 2019 Share Geplaatst 24 augustus 2019 (bewerkt) 18 uur geleden zei Kavinos: Beste aankoop van dit seizoen, nu al. Dan onderschat je de rol van Varela. Ah fak, die is er nog steeds op huurbasis. Varela, in te huren voor al je feestjes en partijtjes 24 augustus 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 24 augustus 2019 Share Geplaatst 24 augustus 2019 19 minuten geleden zei Sophomore: Ah fak, die is er nog steeds op huurbasis. Varela, in te huren voor al je feestjes en partijtjes Letterlijk in te huren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 augustus 2019 Share Geplaatst 24 augustus 2019 Donny paar weken eruit. Vond ik ook matig, de laatste paar weken. Velen zeurden terecht op Marin, maar dat Donny weinig behoefte voelde om terug te gaan verdedigen waardoor het middenveld Marin-Blind tegen een meervoud aan spelers moest opboksen heeft er ook mee te maken natuurlijk. Donny moet in de 16 komen, en er niet al staan. Ziyech op 10? Of Lang een kans geven nu die geweldig is begonnen aan het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 augustus 2019 Share Geplaatst 24 augustus 2019 Tadic op 10, Huntelaar in de spits. Zou iig niet weer teveel gaan wisselen. Al zou het wel prettig zijn als TH nu wisselt naar een systeem met 1 controleur. Kan Marin op zn gewone plek of zou je inderdaad Lang daar kunnen positioneren. Maar goed je moet die koekenbakkers uit Cyprus gewoon helemaal tureluurs spelen, want zoveel kunnen die r niet van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 24 augustus 2019 Share Geplaatst 24 augustus 2019 Marin gebruiken zoals je Donny nu gebruikt. Volgens mij ligt daar ook zijn kracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 augustus 2019 Share Geplaatst 24 augustus 2019 Marin had in Luik ook half jaar nodig om los te komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 Llansana en Salah-Edinne staan een potje lekker te ballen in Barcelona hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Ik lees her en der een middenveld met Alvarez - Blind en Promes vanavond... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 46 minuten geleden zei Kavinos: Ik lees her en der een middenveld met Alvarez - Blind en Promes vanavond... Wat ik gezien heb wordt het Blind Marin Ziyech en Promes voorin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 “Geen vier verdedigers tegenover hun twee aanvallers. We kunnen best met drie man achterin spelen: Blind, Veltman en Tagliafico. Daarvoor die twee Argentijnen: Martínez en Álvarez. Tadic op tien. Voorin Neres, Klaas-Jan (Huntelaar, red.) en Ziyech.” Op rechts, in de rol van wingback, zou Swart de talentvolle Sergiño Dest opstellen. “Die is bloedsnel. Wel goed coachen dat hij niet te veel ballen mag kwijtraken onderweg”, aldus Swart, die vindt dat Daley Blind een linie terug moet zakken naar de achterhoede, om daar de lijnen uit te zetten. Hoe wil Sjaak dit doen Onana Veltman, Blind, Tagliafico Martinez - Alvarez Dest Tadic Neres, Ziyech, Huntelaar Alvarez ook geen Argentijn Sjaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Meegekregen van Derksen en zijn ''zogenaamde bron'' Telegraaf, Valentijn uhm uhm Wat schandalig zeg, dat die lelijkerd dat ook zomaar durft te roepen op tv belachelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 (bewerkt) Sjaak is seniel, moet je geen aandacht geven. Ik pakte hier de Telegraaf ook weer eens weg bij de ingang (weinig keus, aangezien ik er werk). Las dat Ten Hag op de training had geexperimenteerd met Alvarez/Martinez op het middenveld. Zie ik niet gebeuren eigenlijk. 28 augustus 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Nee dat doet mij denken aan wat De Boer ooit probeerde met Anita/Enoh - Blind op lcm en Siem Dat kan niet bij Ajax, dus Erik bedenk je snel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Pfff wel beetje buikpijn al voor vanavond. Niet vanwege de tegenstander. Maar het is in fases de laatste weken zo'n los zand. Hoop dat er wat meer stabiliteit is vanavond. Zo'n mega belangrijke pot. Daarna zien we het wel weer. Maar dit is echt seizoen bepalend en ik ben er verre van gerust op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 1 minuut geleden zei Gert: Pfff wel beetje buikpijn al voor vanavond. Niet vanwege de tegenstander. Maar het is in fases de laatste weken zo'n los zand. Hoop dat er wat meer stabiliteit is vanavond. Zo'n mega belangrijke pot. Daarna zien we het wel weer. Maar dit is echt seizoen bepalend en ik ben er verre van gerust op. Stabiliteit. Dat is denk ik het code woord voor vanavond. Als je het middenveld onder controle krijgt zal het wel loslopen. Dan heb ik voldoende vertrouwen in de voorhoede. Ben benieuwd wat Ten Hag met Blind gaat doen. Kans bestaat dat die weer achterin de boel gaat coördineren en dat lijkt me een verstandige keuze. Wel jammer dat dit ten koste zou gaan van Martinez, maar dat is op dit moment ff niet belangrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 4 minuten geleden zei Lazy: Stabiliteit. Dat is denk ik het code woord voor vanavond. Als je het middenveld onder controle krijgt zal het wel loslopen. Dan heb ik voldoende vertrouwen in de voorhoede. Ben benieuwd wat Ten Hag met Blind gaat doen. Kans bestaat dat die weer achterin de boel gaat coördineren en dat lijkt me een verstandige keuze. Wel jammer dat dit ten koste zou gaan van Martinez, maar dat is op dit moment ff niet belangrijk. Ja, Blind is achterin nodig nu. Desnoods gaat ten Hag met twee linksbenige spelers spelen en zet hij Martinez naast Blind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Komt goed Gertje, we hebben Klaas! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten