Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Duurt inderdaad nog wel een seizoen voor hij ook daar op het veld dwingender kan zijn waarschijnlijk.

Ik drop even een naam met bord op schoot scouting; Renato Sanches. Zou hij (nog) goed genoeg, betaalbaar en ook bruikbaar zijn? Weet niet hoe goed die nog is en of hij in het systeem past, maar was altijd een topper in wording natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marin wil ik wel langer aan het werk zien, scouting heeft ook Martinez gehaald overigens, valt allemaal wel mee. Gewoon kijken hoe het over paar weken staat. Nog jonge jongens achter de hand zoals Gravenberch, Eiting en Taylor.  Aankoop daar lijkt mij een slecht idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Donny paar weken eruit. Vond ik ook matig, de laatste paar weken. Velen zeurden terecht op Marin, maar dat Donny weinig behoefte voelde om terug te gaan verdedigen waardoor het middenveld Marin-Blind tegen een meervoud aan spelers moest opboksen heeft er ook mee te maken natuurlijk. Donny moet in de 16 komen, en er niet al staan.

Ziyech op 10? Of Lang een kans geven nu die geweldig is begonnen aan het seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tadic op 10, Huntelaar in de spits. Zou iig niet weer teveel gaan wisselen.  Al zou het wel prettig zijn als TH nu wisselt naar een systeem met 1 controleur. Kan Marin op zn gewone plek of zou je inderdaad Lang daar kunnen positioneren.  Maar goed je moet die koekenbakkers uit Cyprus gewoon helemaal tureluurs spelen, want zoveel kunnen die r niet van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

“Geen vier verdedigers tegenover hun twee aanvallers. We kunnen best met drie man achterin spelen: Blind, Veltman en Tagliafico. Daarvoor die twee Argentijnen: Martínez en Álvarez. Tadic op tien. Voorin Neres, Klaas-Jan (Huntelaar, red.) en Ziyech.”

Op rechts, in de rol van wingback, zou Swart de talentvolle Sergiño Dest opstellen. “Die is bloedsnel. Wel goed coachen dat hij niet te veel ballen mag kwijtraken onderweg”, aldus Swart, die vindt dat Daley Blind een linie terug moet zakken naar de achterhoede, om daar de lijnen uit te zetten.

Hoe wil Sjaak dit doen :-D 

Onana
Veltman, Blind, Tagliafico
Martinez - Alvarez

Dest

Tadic

Neres, Ziyech, Huntelaar

Alvarez ook geen Argentijn Sjaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjaak is seniel, moet je geen aandacht geven.

Ik pakte hier de Telegraaf ook weer eens weg bij de ingang (weinig keus, aangezien ik er werk). Las dat Ten Hag op de training had geexperimenteerd met Alvarez/Martinez op het middenveld. Zie ik niet gebeuren eigenlijk.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff wel beetje buikpijn al voor vanavond. Niet vanwege de tegenstander. Maar het is in fases de laatste weken zo'n los zand. Hoop dat er wat meer stabiliteit is vanavond. Zo'n mega belangrijke pot. Daarna zien we het wel weer. Maar dit is echt seizoen bepalend en ik ben er verre van gerust op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Gert:

Pfff wel beetje buikpijn al voor vanavond. Niet vanwege de tegenstander. Maar het is in fases de laatste weken zo'n los zand. Hoop dat er wat meer stabiliteit is vanavond. Zo'n mega belangrijke pot. Daarna zien we het wel weer. Maar dit is echt seizoen bepalend en ik ben er verre van gerust op.

Stabiliteit. Dat is denk ik het code woord voor vanavond. Als je het middenveld onder controle krijgt zal het wel loslopen. Dan heb ik voldoende vertrouwen in de voorhoede.

Ben benieuwd wat Ten Hag met Blind gaat doen. Kans bestaat dat die weer achterin de boel gaat coördineren en dat lijkt me een verstandige keuze. Wel jammer dat dit ten koste zou gaan van Martinez, maar dat is op dit moment ff niet belangrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Lazy:

Stabiliteit. Dat is denk ik het code woord voor vanavond. Als je het middenveld onder controle krijgt zal het wel loslopen. Dan heb ik voldoende vertrouwen in de voorhoede.

Ben benieuwd wat Ten Hag met Blind gaat doen. Kans bestaat dat die weer achterin de boel gaat coördineren en dat lijkt me een verstandige keuze. Wel jammer dat dit ten koste zou gaan van Martinez, maar dat is op dit moment ff niet belangrijk.

Ja, Blind is achterin nodig nu. Desnoods gaat ten Hag met twee linksbenige spelers spelen en zet hij Martinez naast Blind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites