Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Ik heb genoeg gezien wat betreft Magallan. Is positioneel ijzersterk, en houdt zo heel veel ballen weg achterin. Jammer genoeg redt je het daar niet mee bij Ajax. Ik vind het nog steeds iemand die je de kans moet geven, maar als er een versterking komt snap ik dat wel.

Johnson naar Zwolle, zaterdag warming-up gekeken van Ajax. Nou er is geen één speler die meer met een bal kan dan Johnson he, wat zonde wat hij met zijn talent doet. Ik vond het ook genieten om Andersen als aanvoerder te zien daar, wat was ik een fan van die jongen.

Dest viel echt weer heel goed in. Kristensen weg doen graag. Ik weet ook niet wat je met een Labyad moet doen, mag van mij eigenlijk ook wel weg. Dani de Wit mag ook wel verhuurd worden van mij, al deed die het op 6 niet onaardig. Jensen was genieten, maar wel nog heel iel.

Sowieso vind ik door selecteren wel belangrijk. Kuhn mag van mij wel weg, denk dat dat hem niet wordt. Danilo is voorbij gestreefd door Traore maar is ook weer te goed voor de KKD, dus mag je van mij verhuren.  Jasper ter Heide, niet goed genoeg. Weg doen.  Lang vind ik ook een heerlijke voetballer. Hoop dat er sowieso een plan is met jongens als Lang, Danilo, Jensen en Gravenberch.

@Magikarp

Misschien als je echt een kerel was en ruggengraat had dat ik na een paar jaar verandert was, maar nadat je een maandje weg bent geweest tot je het begon te missen, lijkt het mij sterk dat ik opeens een ander persoon ben geworden.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Merk het, je bent nog steeds een jongen die om het kleinste grapje alweer ontsteekt in woede. Zo boos dat je spontaan niet meer kunt spellen en ook je kalender verscheurd hebt. Het leek mij ook sterk dat je een ander persoon was geworden, maar ik had het toch wel heel erg gehoopt en zie ook niet echt wat ik daarmee te maken heb. Zelfs je beledigingen slaan inmiddels als een tang op een varken met een kutgeluid. Haal adem vriendje. Laat gaan. Loop elke dag een rondje. Of 8. Zou je goed doen.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Johnson naar Zwolle, zaterdag warming-up gekeken van Ajax. Nou er is geen één speler die meer met een bal kan dan Johnson he, wat zonde wat hij met zijn talent doet. Ik vond het ook genieten om Andersen als aanvoerder te zien daar, wat was ik een fan van die jongen.

Die Johnson was toen hij vrijwel alles speelde in zijn eerste seizoen Jong Ajax altijd een 3 of een 9. Zette vrijdag vaak speciaal voor hem een helftje Ajax aan. Maar door dat fletse gaat hij het helaas niet redden onder Ten Hag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Worden aardig weggespeeld door Anderlecht zeg, bezetting op het middenveld is echt ondermaats. Eiting ook erg ongelukkig tot nog toe. Vind Dest en Lang wel positief opvallen tot nu toe, qua aanwezigheid tenminste, er lukt nog niet echt veel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Rogier.:

Worden aardig weggespeeld door Anderlecht zeg, bezetting op het middenveld is echt ondermaats. Eiting ook erg ongelukkig tot nog toe. Vind Dest en Lang wel positief opvallen tot nu toe, qua aanwezigheid tenminste, er lukt nog niet echt veel. 

Spelen onderhand wel stuk beter toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei E2E:

Overschatte speler. 

Elaborate?

Onana zojuist ook uitgeschakeld op Afrika Cup. Na Neres morgennacht zijn ze allemaal klaar met interlands, toch iets eerder dan gedacht. Absoluut niet erg met het oog op de voorronde van de CL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei cimbomcu:

Nog niks gelezen over Overmars hier. Maar die schijnt dus even Barcelona te hebben afgeslagen he :D Dan ben je wel echt een baas, niks anders dan respect voor onze eigen Marc.

Stond toch echt wel op internet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Pino:

Stond toch echt wel op internet.

Ik snap je punt, maar toch is het best geloofwaardig. 

Aan alles merk je dat hij een dynastie wil oprichten. Zou ook voor hem toch enorm zonde zijn om een ander dat te zien afmaken of verprutsen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou niet de eerste zijn in het voetbal die zoiets doet hoor.

Het siert Overmars dat hij zich zo gecommitteerd heeft aan de club en het plan dat ze hebben in plaats van aan zichzelf. Vooral ook omdat hij in het begin zoveel shit over zich heen heeft gekregen en hij altijd stoïcijns is doorgegaan met het uitvoeren van het plan dat ze hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mochten we komend seizoen de CL halen (en dan overwinteren in 1 van de 2) en kampioen worden hebben Overmars en Sar echt jaren krediet, zelfs bij de grootste mongolen, denk ik. Fantastisch duo en tot nu toe hebben ze het echt voortreffelijk gedaan.

#tadic2026 #pakschaal

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super nieuws van Tadic! Die gozer heeft het echt naar zijn zin hier he? Mooi om te zien. Toen die tekende bij Ajax was het de bedoeling om in seizoen 1 kampioen te worden, seizoen 2 te vlammen in de CL en daarna gaan cashen in China/Qatar/Amerika. Maar na 1 jaar Ajax heeft die blijkbaar al een ander idee en wilt die hier gewoon zijn carrière afsluiten en trainer worden.

Mooi nederig interview ook

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijgt altijd aambeien van die gozer in interviews. Onze eigen Servische Dirk Kuyt.  Wel blij dat hij nog wat langer aanblijf.  Gaat gewoon weer ongelofelijk belangrijk zijn.   Lekkere transferperiode wel tot nu toe.  Alleen Matthijs die nog op weg lijkt naar een andere club om andere is het vrij stil. :D  Laat het maar zo blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou en voor De Ligt is het ook nog maar de vraag hoe of wat. Geloof zelf wel dat hij sowieso weg is, maar als je de media mag geloven is elke club behalve Juventus al afgehaakt. Zij hebben echter het probleem dat ze 25 miljoen onder de vraagprijs zitten en ik zie Ajax echt niet voor ze buigen. Helemaal omdat ik niet verwacht dat De Ligt een breuk zal forceren als Ajax vast blijft houden aan minimaal 75m.

Link naar opmerking
Deel via andere websites