Pino Geplaatst 23 juni 2019 Share Geplaatst 23 juni 2019 1 uur geleden zei Rogier.: Aha, dat wist ik niet. Ging er meer vanuit dat omdat ze 2 jaar geleden ook gewonnen hebben dat ze nog steeds wel kanshebbers zijn. Kan natuurlijk snel veranderen. Desalniettemin blijft de kans aanwezig. Ja de kans is ook aanwezig dat Emmen komend seizoen kampioen wordt... Kameroen mag blij zijn als ze de poulefase doorkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 juni 2019 Share Geplaatst 23 juni 2019 4 uur geleden zei Pino: Ja de kans is ook aanwezig dat Emmen komend seizoen kampioen wordt... Kameroen mag blij zijn als ze de poulefase doorkomen. Je vindt het zelf ook altijd irritant als iemand bijdehand loopt te doen over competities die ze amper kijken, doe dan niet alsof je kenner van het Afrikaanse voetbal bent omdat je twee artikels op VI.nl hebt gelezen. Rogier geeft een duidelijke reden waarom hij dacht dat Kameroen ver kon komen, hoef je niet zo snerend te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 24 juni 2019 Share Geplaatst 24 juni 2019 18 uur geleden zei delichris: Ze staken toch niet meer? Want ze zijn wel afgereisd. Afgereisd wel, maar het is nog steeds niet duidelijk of ze überhaupt gaan spelen (dacht ik). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 juni 2019 Share Geplaatst 24 juni 2019 Promes bijna rond. Wat vinden we daarvan? Ik vind hem tot nu toe bij oranje vaak tegenvallen eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 24 juni 2019 Share Geplaatst 24 juni 2019 Oranje vaak tegenvallend inderdaad, maar bij Spartak was hij een grote meneer. Daarbij speelde hij bij Sevilla ook veel verdienstelijke wedstrijden, zelfs als Wingback. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 juni 2019 Share Geplaatst 24 juni 2019 Kan hem in Oranje niet beoordelen, maar lijkt mij een hele goede versterking. Was de beste bij Spartak Moskou de grote meneer. Kent daarnaast de club, de trainer en de stad, waardoor zijn aanpassingstijd een stuk korter zou zijn dan met een nieuwe Neres. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 juni 2019 Share Geplaatst 24 juni 2019 (bewerkt) Zeker een goede aankoop denk ik. Kan hem nu eindelijk wel eens wekelijks zien spelen (en zo echt een mening vormen) Denk dat hij dan als vervanger van Ziyech wordt gezien, aangezien ze ipv daarvan een ervaren iemand wilden. 24 juni 2019 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 juni 2019 Share Geplaatst 24 juni 2019 24 minuten geleden zei Regis: Kan hem in Oranje niet beoordelen, maar lijkt mij een hele goede versterking. Was de beste bij Spartak Moskou de grote meneer. Kent daarnaast de club, de trainer en de stad, waardoor zijn aanpassingstijd een stuk korter zou zijn dan met een nieuwe Neres. Heeft bij spartak inderdaad goed gepresteerd. Maar ken de Russische competitie te weinig om daar wat over te kunnen zeggen. Bij oranje vind ik hem te vaak onzichtbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 juni 2019 Share Geplaatst 24 juni 2019 Marc Netto houdt huis zeg. Verwacht Bergwijn overigens niet meer nu, al gaan misschien zowel Ziyech als Neres weg. Altijd afwachten hoe die presteert, maar dit is toch op het oog wel een topaankoop. Zou de Eredivisie aan flarden moeten schieten met Ten Hag als coach (kortzichtige opmerking omdat Ten Hag Promes 'groot' gemaakt heeft voor dat de Pino weer langskomt). Heel benieuwd hoe het gaat uitpakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 24 juni 2019 Share Geplaatst 24 juni 2019 5 jaar ook maar gelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 juni 2019 Share Geplaatst 24 juni 2019 Als het op de flank niks word, kan hij altijd nog op de middenstip #Quincyopdemiddenstip Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 juni 2019 Share Geplaatst 24 juni 2019 Volgende targets bergwijn en propper een een vervanger voor de ligt? Ik zie toch ook graag nog wel een goede spits komen eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 24 juni 2019 Share Geplaatst 24 juni 2019 Ik denk dat een VC en Propper de targets zijn en dat Bergwijn enkel nog in beeld komt wanneer ZIyech en/of Neres vertrekt. Lees veel geruchten over een mogelijke terugkeer van Toby. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 juni 2019 Share Geplaatst 24 juni 2019 Blij met Promes. veel meer een echte voetballer dan Bergwijn. Verwacht veel van hem. Valt idd vaak tegen bij Oranje, maar speelt daar ook echt als vleugelspeler en dat is die ook niet. Meer een type Ziyech. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 juni 2019 Share Geplaatst 24 juni 2019 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Volgende targets bergwijn en propper een een vervanger voor de ligt? Ik zie toch ook graag nog wel een goede spits komen eerlijk gezegd. Dat gaat hem niet worden mag ik hopen. Dolberg, Huntelaar, Tadic en Traore. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 juni 2019 Share Geplaatst 24 juni 2019 Ik hoop sowieso niet dat er nog teveel wordt aangetrokken. Een van de belangrijkste factoren van Ajax blijft toch de jeugd en dan heeft het geen zin om overal spelers voor te halen. Zou fantastisch zijn mochten Pierie en Schuurs het komend jaar goed gaan doen, en hoop ook dat Eiting zijn klasse kan laten zien. Dan kunnen mannen als Lang hopelijk daarachter minuten maken en stappen zetten. Als ze niet goed genoeg zijn is dat natuurlijk jammer en zal er wat gehaald moeten worden, maar ik denk dat we wel rekening moeten houden met dat we niet teveel gaan kopen. Lijkt er gelukkig wel op dat Overmars en co dat goed in de gaten houden en er slechts vervangende spelers aangetrokken worden (Marin - De Jong, al is dat niet echt 1 op 1 imo), Ziyech - Promes en dan nog straks een vervanger voor De Ligt waarschijnlijk (zijn geruchten over in ieder geval idd, al hadden ze daar met Schuurs en Magallan op geanticipeerd natuurlijk). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 24 juni 2019 Share Geplaatst 24 juni 2019 (bewerkt) Ten eerste ben ik benieuwd wat Promes gaat laten zien in de eredivisie. Opvolger van Ziyech? Ik weet het niet hoor, maar Promes is een heel ander soort speler dan Ziyech... Als je denkt dat hij in die rol speelt kan het wel eens tegenvallen... Zie hem eerder komen omdat Neres waarschijnlijk wel zal gaan. Verder zag ik net een kopje op zo'n algemene startpagina over geldwolf De Ligt? Lijkt me niet echt het type die het puur en alleen voor het geld doet. Tuurlijk is het belangrijk om je financieel bijzonder onafhankelijk te spelen voor dat soort mannen... Dus het is een beetje zeuren om het zeuren waarschijnlijk. Ik ben het er wel mee eens dat Promes absoluut meer voetballer is dan die draver van PSV. Trouwens: als ik Ajax was zou ik in Rotterdam de ontwikkeling en gang rondom Kökcü in de gaten houden. Met het blijven van Toornstra, de waarschijnlijke komst van Fer en Berghuis die op 10 wil spelen moet ik nog maar zien dat hij veel gaat spelen... 24 juni 2019 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 juni 2019 Share Geplaatst 24 juni 2019 9 uur geleden zei Lazy: Afgereisd wel, maar het is nog steeds niet duidelijk of ze überhaupt gaan spelen (dacht ik). Ze gaan wel spelen. Er is een akkoord bereikt over een bepaalde som geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 juni 2019 Share Geplaatst 24 juni 2019 6 uur geleden zei cimbomcu: Dat gaat hem niet worden mag ik hopen. Dolberg, Huntelaar, Tadic en Traore. Waarvan enkel tadic voldoet. Vooropgesteld dat de cijfers van Huntelaar prima waren afgelopen seizoen, voegt hij mijn inziens te weinig toe. Zelfde geld voor dolberg. Zijn cijfers waren niet eens zo heel erg slecht afgelopen seizoen, maar echt een toegevoegde waarde was het ook niet. Traore ben ik benieuwd naar inderdaad, maar je moet daar toch niet op gaan gokken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 24 juni 2019 Share Geplaatst 24 juni 2019 Wie is er dan goed genoeg die zich schikt in een "reserve-rol" achter Tadic? @Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 juni 2019 Share Geplaatst 24 juni 2019 54 minuten geleden zei Kavinos: Wie is er dan goed genoeg die zich schikt in een "reserve-rol" achter Tadic? @Elsjorro1990 Het is toch helemaal niet een uitgemaakte zaak dat hij het hele seizoen met tadic in de spits gaat spelen? Het zou wel de meest voor de hand liggende optie zijn wellicht. Voor de rest niet echt een idee wie je daar dan voor moet halen, maar het leek mij wel een optie. Zeker als Ziyech en neres weggaan, zie ik ten hag tadic wel weer op de zijkant zetten. Tenzij natuurlijk bergwijn ook nog komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 24 juni 2019 Share Geplaatst 24 juni 2019 15,7 miljoen kan oplopen tot 17,2 miljoen.. Prima deal lijkt me zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 24 juni 2019 Share Geplaatst 24 juni 2019 34 minuten geleden zei Elsjorro1990: Het is toch helemaal niet een uitgemaakte zaak dat hij het hele seizoen met tadic in de spits gaat spelen? Het zou wel de meest voor de hand liggende optie zijn wellicht. Voor de rest niet echt een idee wie je daar dan voor moet halen, maar het leek mij wel een optie. Zeker als Ziyech en neres weggaan, zie ik ten hag tadic wel weer op de zijkant zetten. Tenzij natuurlijk bergwijn ook nog komt. Promes is, verwacht ik, ook gehaald omdat mogelijk Ziyech of Neres vertrekt. Mochten ze beide vertrekken, zie ik Ajax eerder alsnog Bergwijn aantrekken in plaats van een extra spits. Ik denk dat ten Hag dit seizoen, eindelijk, Dolberg weer aan de praat gaat krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 juni 2019 Share Geplaatst 24 juni 2019 Wat een heerlijk bedrag hoor, hele dikke probs voor Netto. Als Promes voor 15.7 komt, gaat Bergwijn echt niet voor meer dan 22/23 komen. Oftewel, die gaan ze niet halen denk ik. @MrMHB denk ook niet dat ze een specifieke vervanger voor Ziyech willen. De Jong valt weg en Odegaard, de enige die ook maar genoemd is die de mogelijkheden heeft Ziyech in dit systeem te vervangen, komt niet. Speelstijl gaat toch op accenten veranderen dus dat is niet mega erg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 juni 2019 Share Geplaatst 24 juni 2019 2 uur geleden zei Elsjorro1990: Waarvan enkel tadic voldoet. Vooropgesteld dat de cijfers van Huntelaar prima waren afgelopen seizoen, voegt hij mijn inziens te weinig toe. Zelfde geld voor dolberg. Zijn cijfers waren niet eens zo heel erg slecht afgelopen seizoen, maar echt een toegevoegde waarde was het ook niet. Traore ben ik benieuwd naar inderdaad, maar je moet daar toch niet op gaan gokken? Huntelaar en Dolberg zijn prima spitsen voor de Eredivisie in iedergeval, en ik heb nog altijd de hoop dat Dolberg de ouwe wordt. Dan is dat ook dan een prima spits voor meer dan Eredivisie. Traore is echt een heel groot talent, haal je nu een spits dan gaat hij veel minder spelen, dat is zonde. Je hebt dus 4 opties die als spits kunnen spelen, dan is een 5de imo echt overbodig. Zeker met een Traore en daarachter nog zelfs een Brobbey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten