ElMarcos Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Kroes heeft met zijn grote mond eigenhandig redelijk de glazen voor Ajax ingegooid qua transfers deze zomer. Zou mij dus ook niet verbazen als er iemand gaat vertrekken die we niet kwijt willen voor een ook nog altijd net te laag bedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus 1 uur geleden zei Thierryvane: Het is allemaal vrij stilletjes. Bergwijn is dit weekend wel bij Fulham tegen Leicester gespot op de tribune. En Woutje zat niet bij de selectie van Burnley. Verder is er weinig concreets. Zou toch zo mooi zijn als die bergwijn weg gaat. Die hele houding al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Is het eigenlijk de bedoeling dat er een vervanger komt als Bergwijn vertrekt? Het seizoen ingaan met Forbs, Godts en Traoré als buitenspelers lijkt mij wat dunnetjes. Rasmussen is bij lange na niet goed genoeg en Berghuis zie ik zelf liever op het middenveld, maar als er geen vervanger komt zal die wel vaker op rechtsbuiten staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus 20 minuten geleden zei Arles: Is het eigenlijk de bedoeling dat er een vervanger komt als Bergwijn vertrekt? Het seizoen ingaan met Forbs, Godts en Traoré als buitenspelers lijkt mij wat dunnetjes. Rasmussen is bij lange na niet goed genoeg en Berghuis zie ik zelf liever op het middenveld, maar als er geen vervanger komt zal die wel vaker op rechtsbuiten staan. Zeker! Lijstje van Kroes/Beuker ligt al een tijdje klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus 8 minuten geleden zei Thierryvane: Zeker! Lijstje van Kroes/Beuker ligt al een tijdje klaar. Tadic en Lang halen!! Ben benieuwd wie er nog deze kant op komen. Ik zou ook zeker niet tegen een vertrek van Forbs naar Wolves zijn. Hopelijk nog wat extra miljoenen eruit persen omdat het een PL-club is. Maar heb daar ook al even niets over gehoord. Spannende dagen zo hoor. Of niet natuurlijk, kan ook een enorme anticlimax worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus 7 minuten geleden zei Arles: Tadic en Lang halen!! Ben benieuwd wie er nog deze kant op komen. Ik zou ook zeker niet tegen een vertrek van Forbs naar Wolves zijn. Hopelijk nog wat extra miljoenen eruit persen omdat het een PL-club is. Maar heb daar ook al even niets over gehoord. Spannende dagen zo hoor. Of niet natuurlijk, kan ook een enorme anticlimax worden Forbs is van management gewijzigd. Dus die zullen wel actief op zoek zijn naar een deal. Ben persoonlijk echt totaal geen Noa Lang fan. Kan me niet voorstellen dat hij met een hoop taken kan voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus 8 minuten geleden zei Arles: Tadic en Lang halen!! Ben benieuwd wie er nog deze kant op komen. Ik zou ook zeker niet tegen een vertrek van Forbs naar Wolves zijn. Hopelijk nog wat extra miljoenen eruit persen omdat het een PL-club is. Maar heb daar ook al even niets over gehoord. Spannende dagen zo hoor. Of niet natuurlijk, kan ook een enorme anticlimax worden Of een antivaxxer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus 2 minuten geleden zei timpy00: Forbs is van management gewijzigd. Dus die zullen wel actief op zoek zijn naar een deal. Ben persoonlijk echt totaal geen Noa Lang fan. Kan me niet voorstellen dat hij met een hoop taken kan voetballen. Ik kan zelf wel van hem genieten, maar mijn opmerking over Tadic en Lang was als grapje bedoeld. Zouden financieel natuurlijk nooit haalbaar zijn. Over Forbs en zijn management: lees deze zomer ineens heel veel over spelers die van management veranderen om een transfer te maken. Is dat iets nieuws of is het me eerder gewoon niet opgevallen? Lijkt wel een hype ineens. 4 minuten geleden zei 007mark: Of een antivaxxer. Zou ik in dit geval dan wel weer blij mee zijn want dat betekent dat Akpom vertrekt voor een aardig bedrag. Denk dat Weghorst meer kan toevoegen aan deze selectie en Brobbey meer kan pushen. Zou me ook niks verbazen als hij Brobbey snel uit de basis zou spelen want die oogt tot nu toe nog niet heel gemotiveerd en fit. Wordt misschien ook wel weer eens tijd dat we een speler hebben die fans van rivalen aan het schuimbekken maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Wie zou jij kopen en verkopen @putdus? Zondag gaat waarschijnlijk niet door vanwege politiestakingen, komen ze weer goed weg daar in Rotterdam want dan hebben ze Zerrouki weer terug mits het uitgesteld word. Maar we kijken alleen naar onszelf, WZAWZDB!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus 1 uur geleden zei La Pulga: Wie zou jij kopen en verkopen @putdus? Zondag gaat waarschijnlijk niet door vanwege politiestakingen, komen ze weer goed weg daar in Rotterdam want dan hebben ze Zerrouki weer terug mits het uitgesteld word. Maar we kijken alleen naar onszelf, WZAWZDB!!! Verkopen bergwijn en wijndal enz Kopen eigenlijk echt geen idee. wie zou jij kopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus 9 minuten geleden zei putdus: Verkopen bergwijn en wijndal enz Kopen eigenlijk echt geen idee. wie zou jij kopen? Zou lekker nog kijken voor een leuke rechtsbackie, een echte nummer 10 en een buitenspeler. Wie en wat haalbaar is weet ik allemaal zo niet, hangt er vanaf wie er nog vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Zojuist zei La Pulga: Zou lekker nog kijken voor een leuke rechtsbackie, een echte nummer 10 en een buitenspeler. Wie en wat haalbaar is weet ik allemaal zo niet, hangt er vanaf wie er nog vertrekken. We spelen alleen zonder nummer 10. Daarbij ben ik ook wel benieuwd wat een echte nummer 10 is. Want tegenwoordig is dat vaak een lopende speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus 11 minuten geleden zei putdus: Verkopen bergwijn en wijndal enz Kopen eigenlijk echt geen idee. wie zou jij kopen? Zerrouki. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus 2 minuten geleden zei timpy00: We spelen alleen zonder nummer 10. Daarbij ben ik ook wel benieuwd wat een echte nummer 10 is. Want tegenwoordig is dat vaak een lopende speler. Iemand op de plek van Taylor dan die een beetje creatief kan zijn, Berghuis kan daar ook wel prima spelen overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus 1 uur geleden zei La Pulga: Wie zou jij kopen en verkopen @putdus? Zondag gaat waarschijnlijk niet door vanwege politiestakingen, komen ze weer goed weg daar in Rotterdam want dan hebben ze Zerrouki weer terug mits het uitgesteld word. Maar we kijken alleen naar onszelf, WZAWZDB!!! Niet dat ik deze post heel serieus neem, maar als Zerrouki speelt is alleen in het voordeel van Ajax toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus 1 minuut geleden zei Chiemel: Niet dat ik deze post heel serieus neem, maar als Zerrouki speelt is alleen in het voordeel van Ajax toch? Je nam mijn post echt net iets te serieus dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Oxlade-Chamberlain Is een gerucht vond ik bij Arsenal en Liverpool erg goed. Maar afgelopen jaar bij besiktas ook niks gepresteerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus 1 minuut geleden zei putdus: Oxlade-Chamberlain Is een gerucht vond ik bij Arsenal en Liverpool erg goed. Maar afgelopen jaar bij besiktas ook niks gepresteerd Die is toch vooral veel bij de fysio's en het revalidatiecentrum te vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus 6 minuten geleden zei putdus: Oxlade-Chamberlain Is een gerucht vond ik bij Arsenal en Liverpool erg goed. Maar afgelopen jaar bij besiktas ook niks gepresteerd Een Turks gerucht = geen gerucht. Citaat Ajax en PSV in strijd om talent van Manchester City Ajax en PSV hebben serieuze interesse getoond in Joel Ndala, een achttienjarig talent van Manchester City. Beide clubs hebben hun interesse in de speler kenbaar gemaakt. Ajax lijkt voor Ndala niet concreet te kunnen worden, omdat de club met Carlos Forbs en Steven Bergwijn nog twee vleugelaanvallers in huis heeft. PSV heeft met Noa Lang, Couhaib Driouech en Hirving Lozano ook al drie linkervleugelaanvallers in huis, maar Lozano vertrekt in de winter naar San Diego FC. En dus zou daar een vacature kunnen ontstaan. Joel Ndala, een talentvolle speler uit de jeugdopleiding van Manchester City, wordt gezien als een veelbelovend talent met grote potentie. Hij debuteerde in de voorbereiding op dit seizoen al in het eerste elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Toch wel mooi in de tekst hoor, Ajax is niet concreet omdat ze nog twee vleugelaanvallers hebben maar PSV wel omdat zij er drie hebben maar eentje weggaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Thier, wat is de bron van dat City gerucht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Ah, geruchten! Dat is in ieder geval iets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus 26 minuten geleden zei La Pulga: Toch wel mooi in de tekst hoor, Ajax is niet concreet omdat ze nog twee vleugelaanvallers hebben maar PSV wel omdat zij er drie hebben maar eentje weggaat Ja klasse geschreven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus 15 minuten geleden zei Gert: Thier, wat is de bron van dat City gerucht? Simon Bajkowski van Manchester Evening News Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus 59 minuten geleden zei Gert: Thier, wat is de bron van dat City gerucht? Transferwatch meldt het. Daar zit die Klerry achter + Rutger van @1908nl. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten