Arezo Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Laat voor eens en voor altijd duidelijk zijn dat Timphy en Thierry (de Kale en Kokkie van MU) bepalen wie wat hier post en waarom. Het is hun topic! Dit is een laatste waarschuwing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Zo lekker random dat dit berichtje dan weer op een andere pagina komt. #wegcontext Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Er wordt tegenwoordig in dit topic wel meer door niet Ajax supporters gepost dan door Ajax supporters. Vraag me af of dit ook gebeurd in het psv of feyenoord topic. Geen idee, want ik heb geen enkele reden voor mezelf als Ajacied om daar te posten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus 10 minuten geleden zei Arezo: Laat voor eens en voor altijd duidelijk zijn dat Timphy en Thierry (de Kale en Kokkie van MU) bepalen wie wat hier post en waarom. Het is hun topic! Dit is een laatste waarschuwing. Wie ben ik van de twee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus 18 minuten geleden zei Arezo: Laat voor eens en voor altijd duidelijk zijn dat Timphy en Thierry (de Kale en Kokkie van MU) bepalen wie wat hier post en waarom. Het is hun topic! Dit is een laatste waarschuwing. Ook niet nodig toch zo'n opmerking? Laten we (of jullie, mij best) het in ieder geval gewoon maar weer inhoudelijk over Ajax gaan hebben, dat lijkt me nu een beter plan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus (bewerkt) 36 minuten geleden zei Gert: Er wordt tegenwoordig in dit topic wel meer door niet Ajax supporters gepost dan door Ajax supporters. Vraag me af of dit ook gebeurd in het psv of feyenoord topic. Geen idee, want ik heb geen enkele reden voor mezelf als Ajacied om daar te posten. Mwa, ben liefhebber van het Nederlands voetbal. Interesse en een redelijke mening over de top 3 vind ik dan niet gek. Komt bij dat er bij Ajax toch het meeste aan de hand is momenteel. Dan krijg je dat. Daarbij is een groot deel van de Ajaxsupporters weggevallen nu er niet gewonnen wordt natuurlijk !!!!!!1!1!1!1!1!!!!!!!!! 25 augustus bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus 37 minuten geleden zei Gert: Er wordt tegenwoordig in dit topic wel meer door niet Ajax supporters gepost dan door Ajax supporters. Vraag me af of dit ook gebeurd in het psv of feyenoord topic. Geen idee, want ik heb geen enkele reden voor mezelf als Ajacied om daar te posten. gebeurt en ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Jammer dat ik op m'n mooie blauwe strepen moet staan. Er zijn een aantal berichten verborgen, laten we het vanaf nu dan écht ontopic houden. Dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Voor iedereen die zich niet welkom voelt in het Ajax topic, kom gezellig naar het Spaans voetbal topic! Lekker lullen over hoe Barcelona failliet wordt verklaard maar wel gister hebben weten te winnen. verder doe gewoon lief tegen elkaar, klassieker is pas volgende week! Waar blijft Noppert trouwens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus 4 minuten geleden zei La Pulga: Voor iedereen die zich niet welkom voelt in het Ajax topic, kom gezellig naar het Spaans voetbal topic! Lekker lullen over hoe Barcelona failliet wordt verklaard maar wel gister hebben weten te winnen. verder doe gewoon lief tegen elkaar, klassieker is pas volgende week! Waar blijft Noppert trouwens? Die wacht zolang omdat ie dan de Klassieker niet hoeft te keepen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus 13 uur geleden zei Gert: Ja Faberski doet het heerlijk deze potten. Al ben ik wel wat bang dat het een beetje hetzelfde als bij Conceicao zal zijn in Ajax 1. Beetje erg licht. Maar hopelijk heeft Farioli geduld met hem en krijgt hij idd wat kansen dit seizoen. Ook zo blunder om die concecao te laten gaan. Rendement was er niet altijd maar het potentie spatte ervan af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus 4 minuten geleden zei putdus: Ook zo blunder om die concecao te laten gaan. Rendement was er niet altijd maar het potentie spatte ervan af. Zeg maar gerust: het rendement was er nooit. Met alle respect, ik vond het ook echt wel een handig dribbelaartje, maar die heeft echt niks laten zien verder. Dat is hetzelfde als we nu straks gaan roepen dat het zon stom idee was om mikautadze weg te doen: die heeft werkelijk niet 1 minuut goed voetbal laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Zeg maar gerust: het rendement was er nooit. Met alle respect, ik vond het ook echt wel een handig dribbelaartje, maar die heeft echt niks laten zien verder. Dat is hetzelfde als we nu straks gaan roepen dat het zon stom idee was om mikautadze weg te doen: die heeft werkelijk niet 1 minuut goed voetbal laten zien. Rebdement was er niet. Maar nog erg jong. Heeft voor mij wel genoeg laten zien dat het een jongen is met veel potentie. 1 met een actie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus 1 uur geleden zei putdus: Rebdement was er niet. Maar nog erg jong. Heeft voor mij wel genoeg laten zien dat het een jongen is met veel potentie. 1 met een actie. Gevalletje verkeerde tijd/trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Foutloos weekend van Ajax Nog 6 transferdagen te gaan, wat dat betreft een bijzonder rustig weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren de komende dagen. Ik verwacht zelf nog wel wat vuurwerk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus 3 uur geleden zei Thierryvane: Gevalletje verkeerde tijd/trainer. Zeg dat wel, Conceicao heeft volgens mij nooit 2 wedstrijden op rij een kans gekregen. Potentie zag iedereen wel, ritme heeft die nooit kunnen krijgen. Zal vast ook iets met omgeving te maken hebben hoor, maar had van mij part nu makkelijk basis gestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus 18 minuten geleden zei La Pulga: Zeg dat wel, Conceicao heeft volgens mij nooit 2 wedstrijden op rij een kans gekregen. Potentie zag iedereen wel, ritme heeft die nooit kunnen krijgen. Zal vast ook iets met omgeving te maken hebben hoor, maar had van mij part nu makkelijk basis gestaan. En die werd verkocht op het moment dat we al wisten dat we een nieuwe rechtsbuiten nodig hadden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Zojuist zei Chiemel: En die werd verkocht op het moment dat we al wisten dat we een nieuwe rechtsbuiten nodig hadden Haha ja Kudus en Conceicao vertrokken volgens mij exact op hetzelfde moment Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WillieColón Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Conceicao was wel echt drama hoor. Veel te licht (in b4 Messi argument) en zoiets kan je compenseren door belachelijk veel aandeel te hebben in goals. En dat was er gewoon niet. Die gaat toch nooit slagen in de top? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus 2 uur geleden zei WillieColón: Conceicao was wel echt drama hoor. Veel te licht (in b4 Messi argument) en zoiets kan je compenseren door belachelijk veel aandeel te hebben in goals. En dat was er gewoon niet. Die gaat toch nooit slagen in de top? Wat ik dus al zei, die man heeft gewoon 0 keer 90 minuten mogen voetballen. Moeilijk te beoordelen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Ja ben ik het ook wel mee eens. Het geduld dat er nu bijv wel met Godts is (terecht), dat was er niet met Conceicao. Maargoed, leuke transferweek voor de boeg met vast weer de wildste geruchten, waarvan er maar 1 waar blijkt te zijn. Iig niet saai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Verwacht tussen de deadline van de rest van Europa en die van Nederland sowieso nog wel een paniekaankoop op huurbasis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Het is allemaal vrij stilletjes. Bergwijn is dit weekend wel bij Fulham tegen Leicester gespot op de tribune. En Woutje zat niet bij de selectie van Burnley. Verder is er weinig concreets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus 12 minuten geleden zei Thierryvane: Het is allemaal vrij stilletjes. Kroes zal inmiddels vast ook ontdekt hebben dat hij beter zijn mond kan houden, dus zou daar niet teveel waarde aan hechten. Benieuwd naar wat de week brengt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten