Chiemel Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus (bewerkt) Brobbey verkopen en Weghorst halen dus Die tegenstander lijkt soms geen middenveld te hebben. Wat een ruimtes soms. 22 augustus bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Akpom hattrick, zou fijn zijn als dit geïnteresseerde clubs overtuigt. Denk dat Weghorst aan deze selectie wel het een en ander kan toevoegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Zojuist zei Arles: Akpom hattrick, zou fijn zijn als dit geïnteresseerde clubs overtuigt. Denk dat Weghorst aan deze selectie wel het een en ander kan toevoegen. Je post van eerder deze avond alweer vergeten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Ik kijk een wedstrijd niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Zojuist zei La Pulga: Ik kijk een wedstrijd niet Moet je dan vaker doen Scheids (+ VAR) echt beste duo ooit. Allemaal cadeautjes zo. Jezus Godts.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus 6 minuten geleden zei Thierryvane: Je post van eerder deze avond alweer vergeten? Wat heeft dat met elkaar te maken? Daarnaast: jij vraagt me om op te bokken met onzinnige posts, heb daarna volgens mij alleen ‘zinnige’ dingen gepost. Maar dat is dus ook niet de bedoeling? Of was jij jouw post alweer vergeten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus 2 minuten geleden zei Michaelinho*: Jezus Godts.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus 2 minuten geleden zei MetalMichael: Was niet eens bewust Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus 4 minuten geleden zei Arles: Wat heeft dat met elkaar te maken? Daarnaast: jij vraagt me om op te bokken met onzinnige posts, heb daarna volgens mij alleen ‘zinnige’ dingen gepost. Maar dat is dus ook niet de bedoeling? Of was jij jouw post alweer vergeten? Thierry denkt dat dit topic alleen en enkel voor hem en gelijk gestemde bestemd is. Let wel, nu is hij nog vrolijk. Als Ajax verliest is het niet pas echt gezellig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WillieColón Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Lek is boven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Middenveld stortte weer volledig in na de wissel van Branco > Taylor. Niet de eerste keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Dus ik heb echt 1 moment gezien deze wedstrijd, de gemiste penalty daarna moest ik wc en kwam ik niet meer terug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Met 1,5 been de EL in. Eerste grote missie geslaagd. Nu hopen dat we op de transfermarkt nog wat geluk mogen hebben. Gaan leuke dagen worden om te volgen die laatste dagen voor de transferdeadline Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus 1 uur geleden zei La Pulga: Dus ik heb echt 1 moment gezien deze wedstrijd, de gemiste penalty daarna moest ik wc en kwam ik niet meer terug Zit je er nog? Gaat het goed daar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus (bewerkt) 3 minuten geleden zei Rykjvk1: Zit je er nog? Gaat het goed daar? Ik kan echt beter de details besparen, denk dat het nog nooit zo erg is geweest @Beppu weet denk ik wel waar het aan lag. Spoiler 22 augustus bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Een verkoolde pizza shoarma(?) met patat… Arme, arme darmen! Pas op heh, zo krijg je die ANWB Rimini nooit te pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Poeh ja die pizza lijkt een beetje op het spel van Forbs, snelle bezorging, mindere afwerking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Dit is echt de lekkerste pizza dat ik ooit heb gegeten. Heb em ook met iemand anders gedeeld trouwens, zo een ding krijg ik nooit in me eentje op Trouwens dit is gewoon on-topic, de trainer van Ajax komt uit Italie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WillieColón Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus 5 hours ago, Thierryvane said: Een betere analist ga je op dit moment niet krijgen op de Nederlandse televisie. Eindelijk iemand die zinnige dingen zegt. Onpopulaire mening maar vind Marco zelf ook heerlijk. Voor hem kijk je Rondo. Verder... Tja... Die Turk van VI is wel geinig om lekker aan te hebben tijdens je werk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Jaaaaa! Wij gaan Europa in!!!! Stuur die cup maar alvast naar Mokum Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus 5 uur geleden zei WillieColón: Onpopulaire mening maar vind Marco zelf ook heerlijk. Voor hem kijk je Rondo. Zenden ze in de bergen bij Medellin andere beelden uit ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus 42 minuten geleden zei bas huijsmans: Zenden ze in de bergen bij Medellin andere beelden uit ofzo? Ja behoorlijk bijzondere mening. Als iemand totaal niet geïnformeerd is en ze werk eigenlijk niet serieus neemt is het wel v Basten. Samen met mensen als vd Vaart enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Dat brengt juist vermakelijke tv. Of het inhoudelijke een goed voetbalprogramma is als die gasten aanschuiven, is natuurlijk een heel ander verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus 3 minuten geleden zei Beppu: Dat brengt juist vermakelijke tv. Of het inhoudelijke een goed voetbalprogramma is als die gasten aanschuiven, is natuurlijk een heel ander verhaal. Geen idee of het vermakelijk is. Niveau is zo droevig dat net als studio voetbal ik niet kijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Rondo... het enige praatprogramma waar de host meer verstand heeft van voetbal dan zijn tafelgasten. Wat een droevenis. Ik laat de televisie rustig uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten