Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

6 minuten geleden zei Thierryvane:

Je post van eerder deze avond alweer vergeten?

Wat heeft dat met elkaar te maken?

Daarnaast: jij vraagt me om op te bokken met onzinnige posts, heb daarna volgens mij alleen ‘zinnige’ dingen gepost. Maar dat is dus ook niet de bedoeling? Of was jij jouw post alweer vergeten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Arles:

Wat heeft dat met elkaar te maken?

Daarnaast: jij vraagt me om op te bokken met onzinnige posts, heb daarna volgens mij alleen ‘zinnige’ dingen gepost. Maar dat is dus ook niet de bedoeling? Of was jij jouw post alweer vergeten?

Thierry denkt dat dit topic alleen en enkel voor hem en gelijk gestemde bestemd is. Let wel, nu is hij nog vrolijk. Als Ajax verliest is het niet pas echt gezellig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 hours ago, Thierryvane said:

Een betere analist ga je op dit moment niet krijgen op de Nederlandse televisie. Eindelijk iemand die zinnige dingen zegt.

Onpopulaire mening maar vind Marco zelf ook heerlijk. Voor hem kijk je Rondo. Verder... Tja... Die Turk van VI is wel geinig om lekker aan te hebben tijdens je werk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei bas huijsmans:

Zenden ze in de bergen bij Medellin andere beelden uit ofzo?

Ja behoorlijk bijzondere mening. Als iemand totaal niet geïnformeerd is en ze werk eigenlijk niet serieus neemt is het wel v Basten. Samen met mensen als vd Vaart enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Beppu:

Dat brengt juist vermakelijke tv. Of het inhoudelijke een goed voetbalprogramma is als die gasten aanschuiven, is natuurlijk een heel ander verhaal.

Geen idee of het vermakelijk is. Niveau is zo droevig dat net als studio voetbal ik niet kijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites