Arezo Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus 3 minuten geleden zei neva: Begin maar. ´Persoonlijke aanval en herhaaldelijk provoceren Discussies gaan bij voorkeur over concrete inhoud. Nu kan het eens voorkomen dat je iemand persoonlijk aanspreekt op voor het niveau en de juistheid van de discussie relevante zaken. Echter trekken wij een grens bij het onnodig en/of inhoudsloos beledigen van mede-forumleden. Ook het constant opzoeken van mede-forumleden zonder dat daar een inhoudelijke beweegreden voor is, ofwel herhaaldelijk provoceren, staan wij niet toe´ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Ik kan de komende drie uur nog niet slapen met deze hartslag. Waar hebben we naar gekeken, de tering. #WZAWZDB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Moest Henderson die pingel niet nemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus 38 minuten geleden zei Arezo: Als Vilhena de beslissende strapschop neemt ga ik provocerend gedrag ten toon spreiden. U vraagt, Vilhena draait. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Natuurlijk alle schaamte voorbij hoe dit alles nu gevierd word door de spelers na die wanvertoning met zowel het spel als de penaltys. Maargoed, ik heb me deze avond in ieder geval vermaakt! Dank daarvoor, proficiat en tot de volgende pot! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Wisten jullie overigens dat je de volgorde mag aanpassen na de eerste ronde? De eerste vijf waren hetzelfde maar daarna kwam Gaaei, waar de eerste keer Henderson en Traoré nog daarvoor gingen. Nooit bij stilgestaan eigenlijk, maar had wel verwacht dat het vast zou staan kennelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Zojuist zei himan: Moest Henderson die pingel niet nemen? Volgens mij is de "2e ronde" andere volgorde toegestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus 1 minuut geleden zei Arles: Wisten jullie overigens dat je de volgorde mag aanpassen na de eerste ronde? De eerste vijf waren hetzelfde maar daarna kwam Gaaei, waar de eerste keer Henderson en Traoré nog daarvoor gingen. Nooit bij stilgestaan eigenlijk, maar had wel verwacht dat het vast zou staan kennelijk. Dit wist ik niet nee. Wel geinig, zo leer je nog eens wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Heb het in de KNVB regels opgezocht, logische keuze hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus 7 minuten geleden zei Arezo: ´Persoonlijke aanval en herhaaldelijk provoceren Discussies gaan bij voorkeur over concrete inhoud. Nu kan het eens voorkomen dat je iemand persoonlijk aanspreekt op voor het niveau en de juistheid van de discussie relevante zaken. Echter trekken wij een grens bij het onnodig en/of inhoudsloos beledigen van mede-forumleden. Ook het constant opzoeken van mede-forumleden zonder dat daar een inhoudelijke beweegreden voor is, ofwel herhaaldelijk provoceren, staan wij niet toe´ Bedankt voor deze scherpte, Adviezo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Anders had ik moeten lopen te leggen te staan adviseren om mezelf een waarschuwing te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Prachtig voor Gaaei natuurlijk na wat ie afgelopen seizoen over zich heen heeft gekregen en misschien daarom ook wel nog knapper dat ie twee keer onberispelijk binnenschiet. De afgelopen twee jaar hebben we weinig te juichen gehad dus dit moment was wel even lekker. Wel jammer dat het nu minder over het spel zal gaan want wat was dat weer kut zeg. Het lijkt wel of ze niet weten hoe ze moeten aanvallen. Mag hopen dat daar heel snel verandering in komt en dat we van ons gaan laten horen als dat niet zo is. Dit is niet waar Ajax voor staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus 48 minuten geleden zei Arezo: Als Vilhena de beslissende strapschop neemt ga ik provocerend gedrag ten toon spreiden. Met zijn heerlijke vingertje zeker? JAJA DAG HE TONNY Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Lekker dit verdomme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus 2 minuten geleden zei Arles: Prachtig voor Gaaei natuurlijk na wat ie afgelopen seizoen over zich heen heeft gekregen en misschien daarom ook wel nog knapper dat ie twee keer onberispelijk binnenschiet. De afgelopen twee jaar hebben we weinig te juichen gehad dus dit moment was wel even lekker. Wel jammer dat het nu minder over het spel zal gaan want wat was dat weer kut zeg. Het lijkt wel of ze niet weten hoe ze moeten aanvallen. Mag hopen dat daar heel snel verandering in komt en dat we van ons gaan laten horen als dat niet zo is. Dit is niet waar Ajax voor staat. Het was niet geweldig. Maar toch weer aanvallend genoeg kansen gehad en gemist 2de helft was waardeloos. Panatinaikos vandaag ook echt een stuk sterker, dan vorige week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Zo die Brobbey zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Welterusten Ajacieden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus 15 minuten geleden zei PJHoutman: Welterusten Ajacieden! Deze is zo goed. 32 minuten geleden zei Jotew: Natuurlijk alle schaamte voorbij hoe dit alles nu gevierd word door de spelers na die wanvertoning met zowel het spel als de penaltys. Maargoed, ik heb me deze avond in ieder geval vermaakt! Dank daarvoor, proficiat en tot de volgende pot! Lekker boeiend weer om te vermelden. Je gaat door naar de volgende ronde: helemaal prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Jotew vd juichpolitie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus 9 uur geleden zei himan: Heb het in de KNVB regels opgezocht, logische keuze hoor. Moeten de eerste 5 penaltynemers na de eerste ronde dan wel hetzelfde blijven of mogen die dan ook gewisseld worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus 10 uur geleden zei Dansmeister: Het Pino effect. Bedankt MU. Graag gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus 1 uur geleden zei Pino: Graag gedaan Welcome back! Hoelang weggeweest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus 2 uur geleden zei bas huijsmans: Moeten de eerste 5 penaltynemers na de eerste ronde dan wel hetzelfde blijven of mogen die dan ook gewisseld worden? Volgens mij mag je de hele volgorde wisselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus 27 minuten geleden zei Chiemel: Welcome back! Hoelang weggeweest? Ik heb een jaartje of 4, 5 in de MU gevangenis gezeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus 38 minuten geleden zei Pino: Ik heb een jaartje of 4, 5 in de MU gevangenis gezeten. Ik had nog niet gezien dat je terug was. Moest je betalen om er uit te komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten