Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Zojuist zei La Pulga:

Die staat inderdaad bij mij ook aan op de achtergrond, alleen de penalty gezien verder heb ik nog geen moment er echt naar gekeken.

Ja hier precies hetzelfde. Hoor af en toe wat spanning in de stem van de commentator als ze vlakbij het doel zijn maar tis nie best.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-2-2024 om 10:14 zei Thierryvane:

Die jongens zullen voorlopig blijven staan natuurlijk. Kaplan hoeft ook niet gelijk basismateriaal te zijn. Maar zou hem wel wat minuten gunnen.

Ja tuurlijk moeten die jongens blijven staan. Sutalo staat pas 21 wedstrijden te schutteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Chiemel:

4e of 5e plek maakt sowieso niet bijzonder veel uit toch?

Dat is bij mijn weten vooral afhankelijk van de bekerwinnaar. Bekerwinnaar pakt groepsfase EL maar als de bekerwinnaar via de competitie al iets hogers haalt zal dat ticket doorschuiven naar de vierde plek van de Eredivisie. Het oorspronkelijke ticket van de 4e plek schuift dan door naar plek 5 en 6 t/m 9 speelt dan voor het Conference League ticket geloof ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites