Bolderbast Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Altijd lachen om deze gerenommeerde namen als suggestie te zien en dan straks Michiel Middelkamp uit Naarden langs de kant te zien staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari @Lazy Je hebt gelijk, is mij helemaal ontgaan! Hopelijk snel naar een Europese club. Ergens zo jammer dat we die exotische buitenlanders nooit bij Ajax zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari 1 uur geleden zei Bolderbast: Altijd lachen om deze gerenommeerde namen als suggestie te zien en dan straks Michiel Middelkamp uit Naarden langs de kant te zien staan. Ben ik de enige die 'Michiel Middelkamp' ging googelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari 23 minuten geleden zei Beppu: Ben ik de enige die 'Michiel Middelkamp' ging googelen? Nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari 2 uur geleden zei ElPrincipito: Gallardo is ook nog vrij! Zou wel leuk zijn om eens een buitenlandse trainer aan het werk te zien. Liefst één met een bijzondere spelopvatting, de Zerbi. Zit ook ergens in het midden-oosten volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Mijn Arabisch is niet zo goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari (bewerkt) Volgens Google Translate staat er "Henderson staat op het punt de overeenkomst te verlaten". Overigens is het niet van het officiële account, maar van een fan/nieuwsaccount. 16 januari bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari (bewerkt) https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2024/01/groot-nieuws-uit-saudi-arabie-ajax-target-jordan-henderson-staat-op-het-punt-te-vertrekken Hier het 'bijbehorende' artikel dat over de tweet schrijft. 16 januari bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari (bewerkt) Ik hoor allemaal geruchten dat Babadi naar Ajax komt? Bijzonder. Never mind. Schijnt fakenews te zijn. Snapte het al niet helemaal. 16 januari bewerkt door Geppiej Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari 6 minuten geleden zei Geppiej: Ik hoor allemaal geruchten dat Babadi naar Ajax komt? Bijzonder. Never mind. Schijnt fakenews te zijn. Snapte het al niet helemaal. Ik zag van de week, zijn contract afloopt bij PSV? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari (bewerkt) 32 minuten geleden zei Geppiej: Ik hoor allemaal geruchten dat Babadi naar Ajax komt? Bijzonder. Never mind. Schijnt fakenews te zijn. Snapte het al niet helemaal. Gaat inderdaad om een fake account. Zie onderstaand. Linkje 16 januari bewerkt door Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Zou ook met een aanstaand langer verblijf van Misehouy vreemd zijn… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari @Beppu druk dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari VI meldt nu ook dat Babadi met oa Ajax in gesprek gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari 24 minuten geleden zei rich ruzzian: VI meldt nu ook dat Babadi met oa Ajax in gesprek gaat. Als hij bij psv een exorbitant salaris vraagt zal dat bij Ajax niet anders toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Dus je hebt een probleem in het gehele team met mentaliteit, zou je een 19-jarige jongen halen die dezelfde problemen kent. Zou het onbegrijpelijk vinden als dit waar is, hoe talentvol hij ook is. Je hebt genoeg talentvolle jongens rondlopen bij Ajax (onder andere Misehouy). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari 12 uur geleden zei Thierryvane: Gaat inderdaad om een fake account. Zie onderstaand. Linkje @Tim' deed ik iets verkeerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari Nou laten we 1 van de grote talenten gewoon overnemen als die kans zich voordoet. Was in de JC schaal echt onder de indruk. Het is niet dat je er 10 mil voor moet neerleggen he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari Het gaat nu snel. Hopen dat het allemaal blijkt te kloppen. Nu nog hopen op een rechtsbuiten. Maar vrees dat die deze window niet gaat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari 25 minuten geleden zei Thierryvane: Het gaat nu snel. Hopen dat het allemaal blijkt te kloppen. Nu nog hopen op een rechtsbuiten. Maar vrees dat die deze window niet gaat komen. Rechtsbuiten zal denk ik niet komen. Maar ik denk wel dat je in de zomer niet heel veel aankopen nodig hebt om het team goed neer te zetten. Mits Henderson een succes wordt natuurlijk. Want met 2 kwalitatief sterke basisspelers erbij verwacht ik ook dat een hoop jonge gasten zich daar aan op kunnen trekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari Het gaat gebeuren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari #Herewego! Mooi <3 laten we hopen op een mooie keuze op het middenveld Voorkeur voor Branco - Henderson Hlynson of stiekem toch nog Branco - Henderson Berghuis Blijft toch fan van de speler Berghuis op 10, mits die het op zijn heupen heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari 15 minuten geleden zei Lazy: #Herewego! Mooi <3 laten we hopen op een mooie keuze op het middenveld Voorkeur voor Branco - Henderson Hlynson of stiekem toch nog Branco - Henderson Berghuis Blijft toch fan van de speler Berghuis op 10, mits die het op zijn heupen heeft. Branco is volgens mij nog paar weken out. Ben ook wel benieuwd naar Mannsverk nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari Mooi nieuws! Niet meer de Henderson van een paar jaar terug, maar wat een kwaliteitsinjectie. Scheelt ook dat het fysieke niveau in de Eredivisie toch wat lager ligt. Verwacht nog wel veel Taylor @Lazy, die kan eventueel ook nog op 10. Niet ideale positie, maar in sommige wedstrijden kan dat wel helpen. Taylor - Henderson Hlynsson En afwisselend met Mannsverk, Branco, Tahirovic, Vos. Veel middenvelders toch zeg. Ook eeuwig zonde dat Mannsverk meteen geblesseerd raakte, die had ook echt een pak op de borrel kunnen schelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten