Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

1 uur geleden zei Bolderbast:

Altijd lachen om deze gerenommeerde namen als suggestie te zien en dan straks Michiel Middelkamp uit Naarden langs de kant te zien staan. 

Ben ik de enige die 'Michiel Middelkamp' ging googelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ElPrincipito:

Gallardo is ook nog vrij! Zou wel leuk zijn om eens een buitenlandse trainer aan het werk te zien. Liefst één met een bijzondere spelopvatting, de Zerbi.

Zit ook ergens in het midden-oosten volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens Google Translate staat er "Henderson staat op het punt de overeenkomst te verlaten". 

Overigens is het niet van het officiële account, maar van een fan/nieuwsaccount. 

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Geppiej:

Ik hoor allemaal geruchten dat Babadi naar Ajax komt? Bijzonder. 

Never mind. Schijnt fakenews te zijn. Snapte het al niet helemaal.

Ik zag van de week, zijn contract afloopt bij PSV?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus je hebt een probleem in het gehele team met mentaliteit, zou je een 19-jarige jongen halen die dezelfde problemen kent. Zou het onbegrijpelijk vinden als dit waar is, hoe talentvol hij ook is. Je hebt genoeg talentvolle jongens rondlopen bij Ajax (onder andere Misehouy).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Thierryvane:

Het gaat nu snel. Hopen dat het allemaal blijkt te kloppen.

Nu nog hopen op een rechtsbuiten. Maar vrees dat die deze window niet gaat komen.

Rechtsbuiten zal denk ik niet komen.

Maar ik denk wel dat je in de zomer niet heel veel aankopen nodig hebt om het team goed neer te zetten. Mits Henderson een succes wordt natuurlijk. 

Want met 2 kwalitatief sterke basisspelers erbij verwacht ik ook dat een hoop jonge gasten zich daar aan op kunnen trekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

#Herewego! Mooi <3 laten we hopen op een mooie keuze op het middenveld :classic_love:

Voorkeur voor

Branco - Henderson

Hlynson

of stiekem toch nog

Branco - Henderson

Berghuis

Blijft toch fan van de speler Berghuis op 10, mits die het op zijn heupen heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Lazy:

#Herewego! Mooi <3 laten we hopen op een mooie keuze op het middenveld :classic_love:

Voorkeur voor

Branco - Henderson

Hlynson

of stiekem toch nog

Branco - Henderson

Berghuis

Blijft toch fan van de speler Berghuis op 10, mits die het op zijn heupen heeft.

Branco is volgens mij nog paar weken out.

Ben ook wel benieuwd naar Mannsverk nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi nieuws! Niet meer de Henderson van een paar jaar terug, maar wat een kwaliteitsinjectie. Scheelt ook dat het fysieke niveau in de Eredivisie toch wat lager ligt. 

Verwacht nog wel veel Taylor @Lazy, die kan eventueel ook nog op 10. Niet ideale positie, maar in sommige wedstrijden kan dat wel helpen.

Taylor - Henderson

Hlynsson

En afwisselend met Mannsverk, Branco, Tahirovic, Vos. Veel middenvelders toch zeg. Ook eeuwig zonde dat Mannsverk meteen geblesseerd raakte, die had ook echt een pak op de borrel kunnen schelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites