Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Hansie Hansie vroeg Gorter naar het incident met Mislintat. Hij wilde er niet veel over kwijt, maar ontkende het in ieder geval ook niet. Dat zegt natuurlijk alles. 

Wat betreft een buitenlandse trainer; ik zie niet zo in waarom dat niet zou kunnen. Tuurlijk, de Telegraaf zal wel negatief schrijven maar dat doen ze wel vaker. Het gaat erom dat je een capabele trainer vindt, mocht Steijn ontslagen worden in de nabije toekomst.

Ik las vorige week dat Felix Magath wel zin had in het Duitse bondscoachschap, al ging dat natuurlijk niet door. Misschien weet hij de selectie wel te porren voor een flinke bosloop in het Amsterdamse Bos ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2363

• Chiemel

1895

• cimbomcu

1568

• Rogier.

1524

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Maar Timpy zegt toch niks positiefs over hem? Alleen wat negatiefs over Steijn. 

Dat ging over Gorter. Ik had het over Gorter en Timpy reageerde daarop. Waar ik dus over die bedreigingen begon, want dat had met Gorter te maken. 

@timpy00 Zie artikel https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1153712/mislintat-stormt-kantoor-binnen-en-wekt-woede-door-over-steijn-ontslag-te-praten.html . Er staat letterlijk dat het bedreigend over kwam. En dit heb ik niet alleen net bij voetbalprimeur gelezen, maar ook op andere kanalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Urbeto:

Hansie Hansie vroeg Gorter naar het incident met Mislintat. Hij wilde er niet veel over kwijt, maar ontkende het in ieder geval ook niet. Dat zegt natuurlijk alles. 

Heb ook wel het idee dat er wat gebeurd is, maar de verhalen waren dat Mislintat tegen hem heeft gezegd dat hij er als eerste uit moeten en hij daarvoor ging zorgen. Dat kan natuurlijk absoluut niet, maar is volgens mij niet iemand bedreigen zoals hier werd geopperd. 

Zojuist zei Urbeto:

Wat betreft een buitenlandse trainer; ik zie niet zo in waarom dat niet zou kunnen. Tuurlijk, de Telegraaf zal wel negatief schrijven maar dat doen ze wel vaker. Het gaat erom dat je een capabele trainer vindt, mocht Steijn ontslagen worden in de nabije toekomst.

Ik las vorige week dat Felix Magath wel zin had in het Duitse bondscoachschap, al ging dat natuurlijk niet door. Misschien weet hij de selectie wel te porren voor een flinke bosloop in het Amsterdamse Bos ;) 

Ik vind ook wel dat het kan, maar nu gaan de mechanismes werken waarbij heel veel mensen hun eigen baan gaan redden. Dus vrees ik Nederlandse trainer. Nou ja ik vrees vooral, Maurice Steijn nog een maand ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei delichris:

Er staat letterlijk dat het bedreigend over kwam. En dit heb ik niet alleen net bij voetbalprimeur gelezen, maar ook op andere kanalen.

Al is (be)dreigend (wellicht dat ze intimiderend bedoelen) overkomen wel wat anders dan daadwerkelijk bedreigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei delichris:

Dat ging over Gorter. Ik had het over Gorter en Timpy reageerde daarop. Waar ik dus over die bedreigingen begon, want dat had met Gorter te maken. 

@timpy00 Zie artikel https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1153712/mislintat-stormt-kantoor-binnen-en-wekt-woede-door-over-steijn-ontslag-te-praten.html . Er staat letterlijk dat het bedreigend over kwam. En dit heb ik niet alleen net bij voetbalprimeur gelezen, maar ook op andere kanalen.

We hadden het over Steijn. Dacht zojuist ook al dat je dit als Mislintant doet aan bedreigingen ging neerzetten. Maar laten we de discussie maar afkappen, want je gaat van hot naar her.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei delichris:

Zo kwam het wel over op mij. Ik dacht het vandaag ook weer te horen bij ESPN. 

Maar je gaat een discussie aan over waarom Steijn zou moeten blijven en je argumentatie komt uit bij Mislintat doet aan bedreigingen of bedreigt mensen om vervolgens te zeggen ja ik dacht dat gehoord te hebben.

Dan heeft een discussie niet heel veel zin wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei timpy00:

Maar je gaat een discussie aan over waarom Steijn zou moeten blijven en je argumentatie komt uit bij Mislintat doet aan bedreigingen of bedreigt mensen om vervolgens te zeggen ja ik dacht dat gehoord te hebben.

Dan heeft een discussie niet heel veel zin wel?

Je wilde de discussie afkappen. Dan moet je nu niet meer gaan reageren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Ik zou ophouden met mijn dramatische lage niveau maar houden jullie dan ook je bek met elke keer mijn  teksten overal als grap te posten. Hoe kan je als Liverpool fan serieus denken dat Pedro Neto een serieuze vervanger is voor Andrew Robertson heb ik 150% gelijk en worden mijn teksten verwijderd omdat ik paar kleine krachttermpjes gebruikte.

In deze twee zinnen leg je precies het probleem bloot met hoe je je op dit forum beweegt, Kyrill. 

Je vind het zelf enorm grappig om iedere keer als iemand in jouw ogen iets doms zegt, dat te herhalen, soms nog dagen later in discussies die heel ergens anders over gingen. Pestgedrag, provoceren en afzeiken zijn je totaal niet vreemd. Maar het wordt pas een probleem als je zelf het slachtoffer bent. Dan is de wereld te klein en zijn wij allemaal klootzakken die je opzoeken. 

Kansloos, schijnheilig gedrag. Hou er mee op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei PJHoutman:

In deze twee zinnen leg je precies het probleem bloot met hoe je je op dit forum beweegt, Kyrill. 

Je vind het zelf enorm grappig om iedere keer als iemand in jouw ogen iets doms zegt, dat te herhalen, soms nog dagen later in discussies die heel ergens anders over gingen. Pestgedrag, provoceren en afzeiken zijn je totaal niet vreemd. Maar het wordt pas een probleem als je zelf het slachtoffer bent. Dan is de wereld te klein en zijn wij allemaal klootzakken die je opzoeken. 

Kansloos, schijnheilig gedrag. Hou er mee op. 

Je hebt helemaal gelijk PJ en geeft goede en terechte punten aan. Dat is kansloos van mij en onaardig van mij.Ik zeg bij deze zal nog harder aan werken en mijn best doem dat niet meer te doen allemaal, en ik zeg bij deze zullen snel genoeg merken  of ik de rest afzeik of zij mij, deal?

2 uur geleden zei Kelvin:

Als ik je teksten soms gebruik, is dat omdat herhaling/herkenning regelmatig als humorstijl terugkeert. Dat is dus niets persoonlijks, maar dat heb ik al eens gezegd. Maar goed dat kan je vervelend vinden, sorry dan.

Wat ik echter zwaar onder de gordel vindt, is je insinuatie dat ik bewust jouw posts zou kiezen omdat jouw moeder kanker heeft. En daar laat ik het maar even bij.

En @staf: excuus voor off-topic, maar ik laat mij niet zomaar beschuldigen

Dat heb ik nooit gezegd. Mijn post ging over heel veel dingen, ik heb alleen benadrukt of je hem goed kon lezen, meer niet. Als jij daar insinuatie uit haalt dat je mijn posts zou kiezen omdat mijn moeder kanker heeft, spijt mij dat maar dat is in ieder geval niet wat ik bedoelde noch insinueerde, maar dat spijt me. Mijn excuses was niet mijn bedoeling dat te insueren.

Betreft dat eerste bedankt voor die uitleg dan weet ik dat voortaan, en dan houd ik daar rekening mee. Alleen in mijn beleving in ieder geval doen  heel veel mensen dat, niet alleen jij. Bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Djurovski:

Dat vraag ik mij al 12 dagen af daar in Den Haag 

Beetje off-topic, maar daar hebben ze een maandenlang ingevuld schema met duizenden mensen waarin iedereen vrij kan nemen of op een parttime dag kan inschrijven, i.t.t. deze spontane actie, die achteraf geen reet voorstelde (weet je ook weer waar je als club mee te maken hebt).

Maar goed, Steijn nog niet ontslagen dus. Matige bedoeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Rogier.:

Beetje off-topic, maar daar hebben ze een maandenlang ingevuld schema met duizenden mensen waarin iedereen vrij kan nemen of op een parttime dag kan inschrijven, i.t.t. deze spontane actie, die achteraf geen reet voorstelde (weet je ook weer waar je als club mee te maken hebt).

Maar bij lange na niet zo matig als mensen die het verschil tussen bedoeling en bedoening niet lijken te begrijpen. Dit is de tweede keer in een dag tijd namelijk.. :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Rogier.:

Absoluut offtopic inderdaad. Zat eerst ook te twijfelen om de tekst te kopiëren en dan als citaat in politiek of dronkenbroeders te citeren en je te taggen. Maar dit leek mij makkelijker. Maar bedankt voor je uitleg (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar goed zo'n Steijn en selectie moeten ook in een veilige omgeving kunnen opereren. Als dat er niet is, kan je zoveel tactische dingen roepen die je wil, maar dan gaat het toch op je benen slaan. Ik denk niet dat Mislintat die veilige omgeving heeft gecreëerd en daarom ben ik het nu nog niet eens met Steijn ontslaan. Dat kan over een paar maanden anders zijn hoor, maar ik denk dat dit het verhaal voor nu is, naast dat je niet nog meer ontslagen wil gaan doen in het bestuur. Zet Huntelaar(die zit er toch nog?) Dan maar even als TD en ga zo verder werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Djurovski:

Beetje mosterd na de maaltijd maar waarom had de wedstrijd tegen Volendam vanavond niet door kunnen gaan? Als je bekerwedstrijd of Europees na 90 minuten gelijk staat speel je ook nog een half uur. 

omdat het nu 2 verschillende wedstrijden zijn, 2 verschillende tactieken en zit er er ook meer dan een kwartier rust nodig. 

er van uitgaande dat de spelers in die 35 alles hebben gegeven ;c zouden ze vanavond wel iets minder goed spelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites