ElMarcos Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 13 minuten geleden zei Lazy: Zat trouwens even naar het speelschema van Ajax te kijken. Komend weekend spelen ze niet om extra fit te zijn voor de return. Daarna uit Fortuna en dan 2 weken interland voetbal. Direct daarop dan Twente uit, Europees duel en dan Feyenoord thuis... Lekker hoor zo na een interland periode direct 3 belangrijke wedstrijden zo kort achter elkaar. Voordeel: eind september is er direct een hoop duidelijk Ja, alleen je beoogde basiselftal speelt voor die tijd hooguit een keer samen. Daar krijg ik toch een beetje brandend maagzuur van. Haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 Silvano Vos in de belangstelling van Atleti... Deze jongen willen we niet kwijt toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 Contract tot 2028, wordt een hele grote toekomst toegedicht. Bedrag zal minstens 40 miljoen moeten zijn, en dan overdrijf ik niet denk ik. Belachelijk eigenlijk als je er over nadenkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 1 minuut geleden zei Rogier.: Contract tot 2028, wordt een hele grote toekomst toegedicht. Bedrag zal minstens 40 miljoen moeten zijn, en dan overdrijf ik niet denk ik. Belachelijk eigenlijk als je er over nadenkt. En 40 miljoen voor Geertruida maar gek vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 Zojuist zei ReneLeBlanc: En 40 miljoen voor Geertruida maar gek vinden. Ja, vind het ook vreemd klinken hoor Maar contract voor 5 (!) jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 2 minuten geleden zei Rogier.: Ja, vind het ook vreemd klinken hoor Maar contract voor 5 (!) jaar. Haha je kan me nu echt niet meer wijsmaken dat je 40 miljoen voor Geertruida overdreven veel vind/het niet waard vind als je nu stelt dat Vos 40 miljoen moet kopen. I don't buy that. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 48 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Haha je kan me nu echt niet meer wijsmaken dat je 40 miljoen voor Geertruida overdreven veel vind/het niet waard vind als je nu stelt dat Vos 40 miljoen moet kopen. I don't buy that. Geertruida speelt maar bij Feyenoord he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 2 uur geleden zei misterhille: Silvano Vos in de belangstelling van Atleti... Deze jongen willen we niet kwijt toch? Heeft net bijgetekend, die gaat niet weg. 8 uur geleden zei Lazy: Over Ludogorets > Vermoedelijke opstelling Ajax: Gorter; Rensch, Medic, Hato, Wijndal; Van den Boomen, Tahirovic, Berghuis; Kudus, Brobbey, Bergwijn. Hopping on the Steijntrein! Kudus zal waarschijnlijk niet spelen. Volgens wat ik hoorde Berghuis op rechts, Taylor op 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 Op 22-8-2023 om 21:01 zei cimbomcu: Wat vinden de Belgen van hem? Ben wel benieuwd. @Michiel RAFC @FlyD Beetje late reactie, maar alles wat je erover gelezen hebt, klopt wel ongeveer. Agressief, verliest z'n hoofd soms een beetje, maar zit nog veel groeimarge op. Vooral voetbaltechnisch. Maar heeft op 1 jaar tijd al gigantische stappen gezet. Had idd een aanpassingsperiode in het 2e elftal nodig. Ik vind het jammer dat hij weg is in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 Boompie op het bankje en Kudus gewoon op rechts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 Serieuze kapers uit Saudi-Arabië voor Kudus: https://www.skysports.com/football/live-blog/31771/12476234/transfer-centre-live-romeo-lavia-harry-maguire-david-de-gea-and-gabriel-magalhaes-latest Spoiler Ja zag 'm gewoon op VP maar wilde wat minder sneu overkomen dus plak de SkySports link erin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 Kudus is nu wel het dubbele waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 (bewerkt) Pf, daar gaan we weer. Heb ik nog PTSS van Schreuder of is het inderdaad vergelijkbaar? Edit: oja, we hebben Kudus nog. 24 augustus 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 100 miljoen en geen cent minder hoor nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 Kudus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 4 minuten geleden zei Rogier.: Kudus Afscheidscadeau’tje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 Forbs kan dit ook wel, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 Weer niet lekker ingekopt hè? Welja, hij was in ieder geval niet naast of over. Gaat wel gemakkelijk zo. Niet slecht. Goed voor het vertrouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 Eigenlijk weer dramatisch afgerond door Brobbey, maar Padt helpt een handje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 Ludogorets zet wel apathisch druk zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 Hoe wordt er gevoetbald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 Goed dat Kudus toch gewoon speelde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 3 uur geleden zei FlyD: Heeft net bijgetekend, die gaat niet weg. Kudus zal waarschijnlijk niet spelen. Volgens wat ik hoorde Berghuis op rechts, Taylor op 10. Hoop dat Vos nog mooi even blijft inderdaad! En gelukkig speelde Kudus wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 Steijn zegt dat ze niet meer bezig zijn met Spertsyan. Dombo's zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 1 uur geleden zei cimbomcu: Hoe wordt er gevoetbald? Kudus MotM maar die is weg morgen, dus meer reden tot zorgen. En Brobbey kan met de kop scoren, verder niks nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten