MetalMichael Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Zojuist zei Rogier.: Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat. Benieuwd of hij donderdag al meespeelt. Mag dat? Of telt het alleen als het om hetzelfde toernooi gaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 3 minuten geleden zei MetalMichael: Mag dat? Of telt het alleen als het om hetzelfde toernooi gaat? Volgens mij mag dat met voorrondes gewoon. Inschrijving per wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 13 minuten geleden zei MetalMichael: Mag dat? Of telt het alleen als het om hetzelfde toernooi gaat? Geld volgens mij als ze een groepsduel spelen dat ze niet meer Europees voor andere club uit mogen komen. Maar pin me er niet op vast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 (bewerkt) 4 minuten geleden zei timpy00: Geld volgens mij als ze een groepsduel spelen dat ze niet meer Europees voor andere club uit mogen komen. Maar pin me er niet op vast. Zou kunnen hoor. Ik dacht dat voorrondes en groepsfase gescheiden waren. Dus voorrondes voor de een, groepsfase voor de ander. Maar dit ging natuurlijk om CL en Ajax speelt voorronde EL. Misschien weet onze coëfficiëntenkoning het? @007mark 20 augustus 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 44 minuten geleden zei timpy00: Geld volgens mij als ze een groepsduel spelen dat ze niet meer Europees voor andere club uit mogen komen. Maar pin me er niet op vast. Winterstop is sowieso een herijkingsmoment tegenwoordig. Had er al een beetje op gegoogled maar kon er niets over vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 3 uur geleden zei Elsjorro1990: Nou ja, die kopbal van Brobbey en die kans uit die voorzet van Rensch, dat zijn hele dikke kansen. Die van Rensch zeker, daar gaat hij gewoon met zijn verkeerde voet naar de bal, moet hij met links doen. Was vorige week ook al bij een grote kans. Kopballen zijn bijna altijd minder grote kansen dan het lijkt. Bovendien lijkt hij nét niet op maat, waardoor hij hem ook niet echt goed kan raken. Maar dat kan ook komen doordat Brobbey zelf niet goed timet, niet helemaal goed te zien. Iig moet Brobbey naar de bal toe ipv dat de bal op zijn hoofd komt. En sommige spelers zijn daar bedrevener in dan anderen. Kan me ook voorstellen dat Brobbey zijn koppen minder heeft ontwikkeld dan bv Luuk de Jong. Verder maakt hij er deze wedstrijd ook twee goed af, waarvan er een buitenspel was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Avila van Antwerpen komt voor 12.50 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Dan is de selectie wel zo ongeveer rond gok ik. Las wel een gerucht dat Ajax toch weer Vlachodimos van Benfica (dat Trubin heeft aangetrokken) interessant vindt. Zou keeper nummer 5 onder contract voor 1 worden. En er blijven verhalen over een 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Rechtsbuiten als Kudus vertrekt (pls) en mogelijk een 10 lijken me ook wel nodig. Mogelijk dat je Klaassen nog kwijt kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 1 uur geleden zei Hwb: Dan is de selectie wel zo ongeveer rond gok ik. Las wel een gerucht dat Ajax toch weer Vlachodimos van Benfica (dat Trubin heeft aangetrokken) interessant vindt. Zou keeper nummer 5 onder contract voor 1 worden. En er blijven verhalen over een 10. Huur voor een half jaar lijkt me niet gek eigenlijk. Pasveer en Rulli ben je toch kwijt tot de winterstop. Kun je eventueel Gorter toch een jaar verhuren, wat het plan was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Ik hoop ook wel op een fatsoenlijke middenvelder er bij, maar dat zou best gewoon Berghuis kunnen zijn. Forbs maakte gister een onwennige indruk, maar lijkt me ook wel moeilijk zo'n eerste wedstrijd op je niet gebruikelijke positie en dan op een kunstgrasveld. Tahirovic lijkt mij tot nu toe de leukste aankoop geweest, brengt meer voetbal dan Alvarez. Vandaag trouwens even naar Twente gekeken, hoop echt dat Unuvar zich daar gaat ontwikkelen en volgend jaar bij Ajax voor de basis kan spelen. Echt een leuke voetballer maar moet fysiek echt groeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 Dus Ziyech gratis naar Gala en Dest half gratis naar PSV, gemiste kansen. En wie had kunnen voorspellen als Bosz, Noa Lang en Dest bij dezelfde club in de Eredivisie zouden zitten, dat dit dan PSV zou zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 46 minuten geleden zei Chiemel: Dus Ziyech gratis naar Gala en Dest half gratis naar PSV, gemiste kansen. Vind dat wel meevallen eigenlijk. Als er budget is, kan ik me de keuze om jongens te kopen gewoon prima voorstellen. Koop ook liever twee jongens (nr. 10, nr. 7) als Kudus weggaat, dan huur. Sowieso denk ik dat we aan Dest niets missen, en Ziyech is maar even afwachten wat hij zal brengen t.o.v. alle zaken buiten het veld (waar Ajax op dit moment echt niks aan heeft). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 1 uur geleden zei Chiemel: Dus Ziyech gratis naar Gala en Dest half gratis naar PSV, gemiste kansen. En wie had kunnen voorspellen als Bosz, Noa Lang en Dest bij dezelfde club in de Eredivisie zouden zitten, dat dit dan PSV zou zijn. Dest is huren voor 3 miljoen voor een jaar niet echt gratis. Ziyech was leuk geweest, maar ergens is het ook wel logisch dat er nog geen speler op die positie gehaald wordt daar je daar genoeg namen hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 (bewerkt) Het begint toch wel steeds meer vorm te krijgen. Paar opties (vanuit balbezit gezien): --------------------- Keepert ---------------------- --------------------- Keepert ---------------------- --------------------- Keepert ------------------------ --- Sutalo --------- Hato ------- Avila --------- --- Sutalo --------- Hato ------- Avila --------- --- Rensch --------- Sutalo ------- Hato ------- ---------- Tahirovic ----- Vd Boomen -------- -------------------- Tahirovic ---------------------- --------------------- Tahirovic ---------------------- - Gaaei --- Kudus --- Bergwijn --- Forbs - - Gaaei --- Kudus -- Berghuis -- Bergwijn - - Concei -- Berghuis -- Bergwijn -- Wijndal -------------------- Brobbey ---------------------- ------------ Akpom ----- Brobbey -------------- ----------------- Kudus -- Brobbey ------------- Citaat --------------------- Keepert ---------------------- --- Sutalo --------- Hato ------- Avila --------- ---------- Tahirovic ----- Vd Boomen -------- - Gaaei --- Kudus --- Bergwijn --- Forbs - -------------------- Brobbey ---------------------- Citaat --------------------- Keepert ---------------------- --- Sutalo --------- Hato ------- Avila --------- -------------------- Tahirovic ---------------------- - Gaaei --- Kudus -- Berghuis -- Bergwijn - ------------ Akpom ----- Brobbey -------------- Citaat --------------------- Keepert ------------------------ --- Rensch --------- Sutalo ------- Hato ------- --------------------- Tahirovic ---------------------- - Concei -- Berghuis -- Bergwijn -- Wijndal ----------------- Kudus -- Brobbey ------------- En nog veel meer combinaties (ASE die naast Tahirovic het middenveld inschuift). Wel duidelijk te zien welke richting Mislintat op wil. 21 augustus 2023 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 Op mijn mobiel is dit braille schrift Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 1 uur geleden zei Gert: Op mijn mobiel is dit braille schrift Zie de dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 1 uur geleden zei Rogier.: --------------------- Keepert ---------------------- --- Sutalo --------- Hato ------- Avila --------- ---------- Tahirovic ----- Vd Boomen -------- - Gaaei --- Kudus --- Bergwijn --- Forbs - -------------------- Brobbey ---------------------- Dit lijkt mij de meest waarschijnlijke optie. Al denk ik niet dat Bergwijn op tien zal gaan spelen, maar linksbuiten. Dus de kans is zeer groot dat of die nieuwe tien er komt of we daar gaan spelen met Berghuis, Klaassen of Taylor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 33 minuten geleden zei ElMarcos: Dit lijkt mij de meest waarschijnlijke optie. Al denk ik niet dat Bergwijn op tien zal gaan spelen, maar linksbuiten. Dus de kans is zeer groot dat of die nieuwe tien er komt of we daar gaan spelen met Berghuis, Klaassen of Taylor. Ik hoop op Berghuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 45 minuten geleden zei ElMarcos: Dit lijkt mij de meest waarschijnlijke optie. Al denk ik niet dat Bergwijn op tien zal gaan spelen, maar linksbuiten. Dus de kans is zeer groot dat of die nieuwe tien er komt of we daar gaan spelen met Berghuis, Klaassen of Taylor. Berghuis op 10 en Bergwijn naar links lijkt me ook het meest logisch (weet niet waarom ik die er niet neer had gezet). Tegelijkertijd denk ik dat je daar de kracht van Bergwijn ergens mist. Als hij naar binnen kan komen met een overlappende speler aan de zijkant is hij op zijn gevaarlijkst, maargoed dat werkt natuurlijk ook niet als hij al start van de 10-positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 Die nieuwe linksback moet 12.5 miljoen kosten. Duurder dan ik had verwacht. Zal Salah-Eddine nu verhuurd worden of Wijndal verkocht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 Citaat “Er is in Nederland één boulevardkrant in het bijzonder dat alles en iedereen bij Ajax bekritiseert”, zegt Mislintat in gesprek met Kicker. “Ik hecht geen waarde aan een bevooroordeelde en op de persoon gerichte berichtgeving.” Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 1 uur geleden zei Chiemel: Die nieuwe linksback moet 12.5 miljoen kosten. Duurder dan ik had verwacht. Zal Salah-Eddine nu verhuurd worden of Wijndal verkocht? Ik hoop dat hij dan toch beter is dan menig moment geadverteerd de laatste dagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 1 uur geleden zei Hakai: Citaat “Er is in Nederland één boulevardkrant in het bijzonder dat alles en iedereen bij Ajax bekritiseert”, zegt Mislintat in gesprek met Kicker. “Ik hecht geen waarde aan een bevooroordeelde en op de persoon gerichte berichtgeving.” Wat een held die Sven. Mooi dat er eindelijk een keer vanuit de leiding van Ajax wat over gezegd wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 2 uur geleden zei Hakai: Citaat “Er is in Nederland één boulevardkrant in het bijzonder dat alles en iedereen bij Ajax bekritiseert”, zegt Mislintat in gesprek met Kicker. “Ik hecht geen waarde aan een bevooroordeelde en op de persoon gerichte berichtgeving.” Hij hecht er geen waarde aan, maar heeft wel de noodzaak het te melden. Hecht er dus wel waarde aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten