Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2364

• Chiemel

1895

• cimbomcu

1568

• Rogier.

1525

7 minuten geleden zei putdus:

Ajax had voor mislinat toch ook al scouts in dienst, waarom als er dan een ander mannetje komt wordt er alleen maar gekeken naar zijn netwerk

Overmars haalde vrijwel alleen maar spelers binnen via zaakwaarnemers (zeker de namen uit Zuid-Amerika) Scoutingsapparaat bij Ajax is/was heel erg reactief. Topclub-onwaardig als je het mij vraagt. Ook meteen de reden dat er een nieuwe hoofd scouting gehaald is en er nu veel namen langskomen die vermoedelijk uit de koker van Mislintat komen.

Edit: zou me verbazen als Sutalo nog komt overigens, al die geruchten nu ook weer. Wat een gezanik.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei putdus:

Wat zou de rede zijn dat het zo lastig is met die sutalo?

Iets met een matig elftal (hij zal ook de berichten mee krijgen), geen champions league en mogelijke interessante competites zoals @The Saintnoemt misschien? 

Niet uitdagend bedoeld, maar ik denk dat spelers op dit moment (nog) niet per sé in de rij staan om naar Ajax te vertrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Michaelinho*:

Iets met een matig elftal (hij zal ook de berichten mee krijgen), geen champions league en mogelijke interessante competites zoals @The Saintnoemt misschien? 

Niet uitdagend bedoeld, maar ik denk dat spelers op dit moment (nog) niet per sé in de rij staan om naar Ajax te vertrekken.

Het probleem is vooral dat hij contract tot 2028 heeft en de td van Zagreb hard onderhandelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei putdus:

Wat zou de rede zijn dat het zo lastig is met die sutalo?

Dinamo die nog voorrondes CL speelt.

Medic even opgezocht. Obv data had hij een prima jaar vorig seizoen en zat er de laatste jaren een stijgende lijn in. Ook snel 1 wedstrijd bekeken en ziet er best oké uit. Geen toekomstige ster, maar lijkt me wel voldoende als backup. Sterk in duels, sterk in de lucht. (Heel) simpel in de passing, maar straalt wel rust uit aan de bal. Als ze die goedkoop kunnen halen als backup zie ik er wel iets in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles wat Mislintat doet, is een meesterzet imo. 

En dit ook weer ;e:

Citaat

Burnley is bereid liefst zestien miljoen euro te betalen voor Mohamed Daramy, zo meldt de Deense sportkrant BT donderdagavond. Eerder meldde Fabrizio Romano al dat de Premier League-club de gesprekken is gestart met Ajax over een transfer van de Deens international, maar over een mogelijke transfersom was nog niets bekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prijs valt alleszins mee dus, en op een 5-jarig contract. Nu nog presteren en dan is het echt een sterke deal.

Verbaast me overigens niet dat Daramy 15+ miljoen gaat kosten. Gewoon hele goede cijfers afgelopen seizoen bij Kopenhagen, CL-ervaring (hele ongunstige groep voor G+A), nog jong en international van Denemarken. In een reactieve speelstijl met meer ruimte gaat hij echt prima functioneren. Zie hem zeker 5 doelpunten maken in de PL als hij aan 25 à 30+ wedstrijden komt. Gok dat ze uitkomen op 17+3 miljoen aan bonussen.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Rogier.:

Prijs valt alleszins mee dus, en op een 5-jarig contract. Nu nog presteren en dan is het echt een sterke deal.

Verbaast me overigens niet dat Daramy 15+ miljoen gaat kosten. Gewoon hele goede cijfers afgelopen seizoen bij Kopenhagen, CL-ervaring (hele ongunstige groep voor G+A), nog jong en international van Denemarken. In een reactieve speelstijl met meer ruimte gaat hij echt prima functioneren. Zie hem zeker 5 doelpunten maken in de PL als hij aan 25 à 30+ wedstrijden komt. Gok dat ze uitkomen op 17+3 miljoen aan bonussen.

Vroeg aan het weekend begonnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei joostmakaay:

Vroeg aan het weekend begonnen?

:mrgy: Wacht maar af, je mag ‘m onthouden.

Kan natuurlijk ook helemaal niets worden, maar hé niet elke aankoop is een voltreffer. En voor Burnley is dit bedrag natuurlijk niet zo hoog.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Michaelinho*:

Vers van de pers; Kroaat Jakov Medic, schijnt nu ook op de verlanglijst te staan aldus VI. 

Je verwacht het misschien niet, maar hij speelt in de Bundesliga. De 2. Bundesliga dan wel, maar toch ;c

Lees nu dat hij het neefje is van de voorzitter van Dinamo Zagreb. Vriendendienst om Sutalo voor een goedkoper bedrag binnen te kunnen halen? Die club is natuurlijk zo corrupt als de nete :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites