cimbomcu Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 Rulli heeft een aantal wedstrijden ook vrij goed gedaan op hoge ballen, concentratie ofzo geen idee. Vandaag rondleiding gehad bij de JC Arena, wat een club hebben we ook he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 Rulli heeft zijn momenten maar is voor Ajax gewoon een goede keeper. Met de bal aan de voet ook erg goed, alleen dat al ia een flinke upgrade na Pasveer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 Qua aanzien in ieder geval een goede keuze, kan je nog wel baat bij hebben in het netwerken. Verder ken ik dat soort gasten helemaal niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 En dan het volgende nieuwtje: Lijkt mij onzin en absoluut geen vervanger van Alvarez. Meer een 8 voor Taylor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 Reijnders doet het leuk als ik hem zie voetballen, maar tot kort geleden zat hij gewoon op de bank bij AZ toch. Kadioglu wordt ook genoemd. Waarom zijn er nu opeens in maart transfergeruchten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 1 minuut geleden zei Chiemel: Reijnders doet het leuk als ik hem zie voetballen, maar tot kort geleden zat hij gewoon op de bank bij AZ toch. Kadioglu wordt ook genoemd. Waarom zijn er nu opeens in maart transfergeruchten? Reijnders zat op de bak te wachten tot Midsjo wegging. Die wilde ze niet passeren. Geheel onterecht. wat een slimme speler is dat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 7 uur geleden zei rich ruzzian: Reijnders zat op de bak te wachten tot Midsjo wegging. Die wilde ze niet passeren. Geheel onterecht. wat een slimme speler is dat zeg. Ja voor mij sowieso mijn favoriete AZ speler. Al ben ik bang dat hij teveel moet kosten. Dan liever Fitz Jim eens de kans geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 15 maart 2023 Share Geplaatst 15 maart 2023 AZ zal inderdaad wel de hoofdprijs vragen van Ajax (en geef ze eens ongelijk) en of hij dat waard is? Liever inderdaad een Fritz-Jim eens de kans geven. Eens met Gert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 maart 2023 Share Geplaatst 15 maart 2023 En hopelijk snel minuten voor Vos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 maart 2023 Share Geplaatst 15 maart 2023 Op 14-3-2023 om 11:33 zei Thierryvane: En dan het volgende nieuwtje: Lijkt mij onzin en absoluut geen vervanger van Alvarez. Meer een 8 voor Taylor. Gelet op het track record van Ajax met het aantrekken van AZ speler zou ik liever eigen jeugdspelers de kans geven. Op 14-3-2023 om 13:15 zei Chiemel: Waarom zijn er nu opeens in maart transfergeruchten? Anders heeft Fabrizio Romano niets meer te doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 maart 2023 Share Geplaatst 18 maart 2023 Rensch geblesseerd… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 18 maart 2023 Share Geplaatst 18 maart 2023 Speelde Regeer daarom gisteren niet mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 maart 2023 Share Geplaatst 18 maart 2023 2 uur geleden zei Hwb: Speelde Regeer daarom gisteren niet mee? Gok geen risico. Kan mij niet voorstellen dat hij basis staat morgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 18 maart 2023 Share Geplaatst 18 maart 2023 Sanchez vs Idrissi. de lamme tegen de blinde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Sanchez komt hopelijk met Mexicaanse gif die je in deze wedstrijd wel kan gebruiken. Geen Klaassen, had ik nu misschien wel voor gekozen ipv Taylor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Fijne pot boys! Alles geven voor de mooiste club van Nederland! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Hoop op een eerlijke wedstrijd zonder gelukkige (eigen) doelpunten. En dat na 90 minuten de ploeg die vandaag het best is wint! Succes praatjesmakers, laat het maar zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Geen Rensch is positief, vond Sanchez laatst goede wedstrijd spelen dus ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Berghuis speelt tot nu toe aan de bal echt een heerlijke wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 3 minuten geleden zei rich ruzzian: Berghuis speelt tot nu toe aan de bal echt een heerlijke wedstrijd Die speelt op rancune Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Typisch ook weer dat Makkelie die rode kaart niet durft te trekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Genoten de eerste helft. Ongekend povere tweede helft. Echt zo'n Schreuder helft. Balen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Wat was die tweede helft dan? Ze starten ook echt als zoutzakken. Je hebt ze ongeveer in de touwen en dan ga je zo de kleedkamer uitkomen. Dat kun je dan Heitinga wel enigszins verwijten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten