ElMarcos Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 11 minuten geleden zei NicoHaak: Daar heb jij een punt. Klinkt als een plan B. Of Z wat mij betreft. Zou ook niet mijn eerste keuze zijn nee. Zou een belletje richting Chelsea om te kijken wat ze voor Broja willen niet een idee kunnen zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 38 minuten geleden zei Tim': Maar zou het met de aankoop van Bergwijn niet sowieso de bedoeling zijn dat Tadic in de spits gaat spelen? Ervan uitgaande dat Anthony blijft dan. Wellicht dat dan alleen gezocht wordt naar een jonge back-up, die nu niet direct een basisplaats zal krijgen maar eerder zal gaan spelen wanneer een van deze drie gaat vertrekken een jaar later. Het zou wel het gebrek aan diepgang gigantisch oplossen als we tadic van die zijkant afhalen ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 47 minuten geleden zei ElMarcos: Zou ook niet mijn eerste keuze zijn nee. Zou een belletje richting Chelsea om te kijken wat ze voor Broja willen niet een idee kunnen zijn? Ik ken Broja alleen van zijn wedstrijden bij Vites en dat was wel aardig goed ja. Maar weet niet hoe hij zich verder heeft ontwikkeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 Los van waar Tadic gaat voetballen, maar zowel Tadic als Antony hebben nu niemand op wie ze hun gebruikelijke voorzetten kunnen geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 Niceeeeeeee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 Eerste wedstrijd waarbij ze met een redelijk Ajax 1-waardig elftal beginnen geloof ik? Wordt er alsnog niet warm van. Ihattaran ontbreekt zonder uitgelegd waarom, blessure of het begin van het einde? https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1038329/bergwijn-en-wijndal-maken-ajax-debuut-ihattaren-ontbreekt-opnieuw.html De opstelling van Ajax: Gorter; Rensch, Schuurs, Blind, Wijndal; Álvarez, Taylor, Berghuis, Klaassen; Tadic, Bergwijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 8 minuten geleden zei Chiemel: Eerste wedstrijd waarbij ze met een redelijk Ajax 1-waardig elftal beginnen geloof ik? Wordt er alsnog niet warm van. Ihattaran ontbreekt zonder uitgelegd waarom, blessure of het begin van het einde? Ihattaren is volgens VI ziek. Mogelijk dus een niet nader te benoemen virus wat rond gaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 Op 13-7-2022 om 21:12 zei Dansmeister: Ben geen Thierry Verweij, maar drop ‘m toch. Doe het even op zijn manier. BREAKING: ‘Matheuzinho moet problemen rechterkant oplossen. Springende kikkers moeten geduld hebben.’ Bronnetje. Volgens de transfermarkt een rechtsback. Broodnodig ook. Schreuder heeft vast genoeg gezien. #herewego Update. Veldmate lovend over deze jongen. Prijskaartje was een halfjaar geleden een pak minder toen Overmars erover nadacht hem te halen(om alvast te wennen als opvolger Maz), nu dik tegen de 12,5 miljoen aan. Denk dat het gaat afketsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 2 minuten geleden zei ElMarcos: Ihattaren is volgens VI ziek. Mogelijk dus een niet nader te benoemen virus wat rond gaat? Bij PSV was ‘ie ook heel vaak ‘ziek’ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 Feyenoord schijnt interesse te hebben in ASE zoals die volgens mij wel eens bij jullie genoemd wordt. Ik ken deze gozert echt totaal niet want kijk ook geen KKD maar iemand die weet of dat wat is hiero? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 Oplossing rechtsback: Dest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 Zojuist zei Chiemel: Oplossing rechtsback: Dest? Mag hij weg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Feyenoord schijnt interesse te hebben in ASE zoals die volgens mij wel eens bij jullie genoemd wordt. Ik ken deze gozert echt totaal niet want kijk ook geen KKD maar iemand die weet of dat wat is hiero? Wordt gezien als een groot talent. Heeft enkele jaren stil gestaan in zijn ontwikkeling door lange blessures, maar is vorig jaar goed terug gekomen met enkele wedstrijden in de KKD en zijn debuut in 1. Ik hoop dat hij uiteindelijk bijtekent en bij Ajax blijft. Toch een vrij complete linksachter met de nodige potentie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 10 minuten geleden zei NicoHaak: Mag hij weg? Als Frenkie al weg mag, dan vast wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 14 minuten geleden zei Chiemel: Oplossing rechtsback: Dest? Las net dat die helemaal geen interesse heeft om Barcelona te verlaten. Anders zou hij voor de juiste prijs welkom zijn. 19 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Feyenoord schijnt interesse te hebben in ASE zoals die volgens mij wel eens bij jullie genoemd wordt. Ik ken deze gozert echt totaal niet want kijk ook geen KKD maar iemand die weet of dat wat is hiero? Ik hoop dat Ajax hem gewoon behoudt. Is toch nog altijd wel een jonge met potentie. Paar weken terug werd hij ook voor Brugge genoemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 (bewerkt) Leuk man zo met de trainer meeluisteren. Haha Blind speelt de bal naar voren in de voeten van Tadic. "GOEDE BAL DALEY!!!" 15 juli 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 35 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Feyenoord schijnt interesse te hebben in ASE zoals die volgens mij wel eens bij jullie genoemd wordt. Ik ken deze gozert echt totaal niet want kijk ook geen KKD maar iemand die weet of dat wat is hiero? Goed talent, maar wel beetje een hype. Is sexy'er dan een Youri Baas, maar die laatste heeft hem wel uit de basis gespeeld. Wel een jongen met talent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 1 uur geleden zei Michaelinho*: Bij PSV was ‘ie ook heel vaak ‘ziek’ Geloof niet, zoals chiemel zegt, dat het het begin van het einde is. Als ik die interviews van hem zie en hoe hij zich in die 1e 2 wedstrijden liet zien, topfit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 Staat Ajax nu serieus achter tegen Eupen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Geloof niet, zoals chiemel zegt, dat het het begin van het einde is. Als ik die interviews van hem zie en hoe hij zich in die 1e 2 wedstrijden liet zien, topfit. Ik ook niet hoor. Was even een flauw gebbetje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 1 uur geleden zei Bogatyr: Staat Ajax nu serieus achter tegen Eupen? Ja grote schande en klap in het gezicht voor de vele fans die door de hitte naar Amsterdam zijn gegaan om te komen kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 5 uur geleden zei NicoHaak: Ik ken Broja alleen van zijn wedstrijden bij Vites en dat was wel aardig goed ja. Maar weet niet hoe hij zich verder heeft ontwikkeld. @Azpi kan je hier alles over vertellen. Ik heb wel eens wat gezien van hem bij Southampton on loan, maar te weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 live vanaf Schiphol, Martinez pakt de vlucht vanuit Schiphol oost naar Manchester en zal vanuit daar doorvliegen naar Australië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 2 minuten geleden zei La Pulga: live vanaf Schiphol, Martinez pakt de vlucht vanuit Schiphol oost naar Manchester en zal vanuit daar doorvliegen naar Australië. Sterkte en veel plezier. Wie zal Ajax gaan halen als vervanger van Lisandro, denk je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: Sterkte en veel plezier. Wie zal Ajax gaan halen als vervanger van Lisandro, denk je? Die Bassey van Rangers wordt genoemd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten