Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2372

• Chiemel

1900

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1525

38 minuten geleden zei Tim':

Maar zou het met de aankoop van Bergwijn niet sowieso de bedoeling zijn dat Tadic in de spits gaat spelen? Ervan uitgaande dat Anthony blijft dan. Wellicht dat dan alleen gezocht wordt naar een jonge back-up, die nu niet direct een basisplaats zal krijgen maar eerder zal gaan spelen wanneer een van deze drie gaat vertrekken een jaar later.

Het zou wel het gebrek aan diepgang gigantisch oplossen als we tadic van die zijkant afhalen ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei ElMarcos:

Zou ook niet mijn eerste keuze zijn nee. Zou een belletje richting Chelsea om te kijken wat ze voor Broja willen niet een idee kunnen zijn? 

Ik ken Broja alleen van zijn wedstrijden bij Vites en dat was wel aardig goed ja. Maar weet niet hoe hij zich verder heeft ontwikkeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste wedstrijd waarbij ze met een redelijk Ajax 1-waardig elftal beginnen geloof ik? Wordt er alsnog niet warm van. Ihattaran ontbreekt zonder uitgelegd waarom, blessure of het begin van het einde?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1038329/bergwijn-en-wijndal-maken-ajax-debuut-ihattaren-ontbreekt-opnieuw.html

De opstelling van Ajax: Gorter; Rensch, Schuurs, Blind, Wijndal; Álvarez, Taylor, Berghuis, Klaassen; Tadic, Bergwijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Chiemel:

Eerste wedstrijd waarbij ze met een redelijk Ajax 1-waardig elftal beginnen geloof ik? Wordt er alsnog niet warm van. Ihattaran ontbreekt zonder uitgelegd waarom, blessure of het begin van het einde?

Ihattaren is volgens VI ziek. Mogelijk dus een niet nader te benoemen virus wat rond gaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-7-2022 om 21:12 zei Dansmeister:

Ben geen Thierry Verweij, maar drop ‘m toch. Doe het even op zijn manier.

BREAKING: ‘Matheuzinho moet problemen rechterkant oplossen. Springende kikkers moeten geduld hebben.’

Bronnetje. Volgens de transfermarkt een rechtsback. Broodnodig ook. Schreuder heeft vast genoeg gezien. #herewego

Update. Veldmate lovend over deze jongen. Prijskaartje was een halfjaar geleden een pak minder toen Overmars erover nadacht hem te halen(om alvast te wennen als opvolger Maz), nu dik tegen de 12,5 miljoen aan. Denk dat het gaat afketsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Feyenoord schijnt interesse te hebben in ASE zoals die volgens mij wel eens bij jullie genoemd wordt. Ik ken deze gozert echt totaal niet want kijk ook geen KKD maar iemand die weet of dat wat is hiero?  

Wordt gezien als een groot talent. Heeft enkele jaren stil gestaan in zijn ontwikkeling door lange blessures, maar is vorig jaar goed terug gekomen met enkele wedstrijden in de KKD en zijn debuut in 1. Ik hoop dat hij uiteindelijk bijtekent en bij Ajax blijft. Toch een vrij complete linksachter met de nodige potentie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Chiemel:

Oplossing rechtsback: Dest? 

Las net dat die helemaal geen interesse heeft om Barcelona te verlaten. Anders zou hij voor de juiste prijs welkom zijn. 

19 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Feyenoord schijnt interesse te hebben in ASE zoals die volgens mij wel eens bij jullie genoemd wordt. Ik ken deze gozert echt totaal niet want kijk ook geen KKD maar iemand die weet of dat wat is hiero? :D 

Ik hoop dat Ajax hem gewoon behoudt. Is toch nog altijd wel een jonge met potentie. Paar weken terug werd hij ook voor Brugge genoemd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Feyenoord schijnt interesse te hebben in ASE zoals die volgens mij wel eens bij jullie genoemd wordt. Ik ken deze gozert echt totaal niet want kijk ook geen KKD maar iemand die weet of dat wat is hiero? :D 

Goed talent, maar wel beetje een hype. Is sexy'er dan een Youri Baas, maar die laatste heeft hem wel uit de basis gespeeld. Wel een jongen met talent.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei NicoHaak:

Ik ken Broja alleen van zijn wedstrijden bij Vites en dat was wel aardig goed ja. Maar weet niet hoe hij zich verder heeft ontwikkeld.

@Azpi kan je hier alles over vertellen. Ik heb wel eens wat gezien van hem bij Southampton on loan, maar te weinig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei La Pulga:

live vanaf Schiphol, Martinez pakt de vlucht vanuit Schiphol oost naar Manchester en zal vanuit daar doorvliegen naar Australië.

Sterkte en veel plezier. Wie zal Ajax gaan halen als vervanger van Lisandro, denk je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites