Rogier. Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Wel toch? Ik dacht dat ze een jaar of 2/3 die regel aangepast hebben. Ik herinner me een boel scheidsrechters die gebarend een tijdje aangaven van " Let er op, hand niet voor je gezicht". Is weer terug veranderd. Regel is nu dat het geen onnatuurlijke positie mag zijn. Je hand ter bescherming voor je gezicht houden kan, alleen als dan je elleboog uitsteekt en hij komt daar tegenaan is het natuurlijk wel hands. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 21 minuten geleden zei Rogier.: Is weer terug veranderd. Regel is nu dat het geen onnatuurlijke positie mag zijn. Je hand ter bescherming voor je gezicht houden kan, alleen als dan je elleboog uitsteekt en hij komt daar tegenaan is het natuurlijk wel hands. Oke, dan was het dus alsnog een duidelijke penalty toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 (bewerkt) Lees net dat Stekelenburg onder de lat staat aanstaande zondag. Dit werd wel tijd zeg… Al weet ik niet of de steek beter is, dat betwijfel ik. Maar alles beter dan onze ondankbare vriend 14 april 2022 bewerkt door Noordzijde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 Steek geeft nu gewoon een hogere gunfactor, maar had nog liever Gorter gezien. Is die niet gewoon in vorm? Als ik naar de uitslagen van Lyon kijk dit seizoen dan krijg ik wel sterk mijn twijfels bij Bosz. Ook wel duidelijk dat Slot eigenlijk best wle naad Ajax wil, maar kan ie natuurlijk niet zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 Hij zal best graag ooit Ajax willen trainen, maar op dit moment niet. Dat heeft hij nu toch wel vaak genoeg aangegeven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 Alsof hij iets anders zou zeggen nu. Maar denk dat hij het uiteindelijk ook niet gaat doen. Waarschijnlijk zal die stiekem wel willen, maar na één jaar al Feyenoord inruilen voor Ajax is wel riskant voor je veiligheid en privéleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 Wat geeft je aanleiding om te denken dat hij het stiekem wel wil? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 Voor de Nederlandse trainers - die ook nog eens de Hollandse school en variaties erop aanhangen, zoals ook Slot - is Ajax dé club om trainer van te worden. Daar zal je al gauw een selectie op maat vinden, je hebt er de meeste mogelijkheden om nog wat aardige spelers te halen en je doet als je het een beetje voor elkaar hebt ook mee in de CL. Het is niet voor niets dat Frank de Boer (slechte trainer), Bosz (matige, op z'n minst beperkte trainer) en Ten Hag (middelmatige trainer) in de belangstelling kwamen of komen te staan van grote Europese clubs. Het is misschien lullig, maar bij Ajax - en in de CL - val je in het buitenland eenmaal op. Het is daarmee toch wel echt dé stoel in Nederland die je door kan schieten naar de Europese top. Daarnaast vind ik Slot in zijn interviews helemaal niet zo zeker overkomen. Ook bij Studio Voetbal laatst. De zinsneden die hij gebruikt zijn allerlei typische zinsneden voor mensen die iets niet willen zeggen, maar het ook niet te sterk tegen willen spreken, omdat het ze dan nog later eventueel terugbijt. Dan heeft hij het over een contract. Niet als in: ''Neen, ik heb een x-jaren contract en die dien ik gewoon uit'', maar als in: ''In principe heb ik nog een contract dat doorloopt, ik heb het hier ook naar mijn zin, blablabla''. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 (bewerkt) 14 minuten geleden zei MetalMichael: Wat geeft je aanleiding om te denken dat hij het stiekem wel wil? Ik denk dat elke Eredivisie trainer uiteindelijk moeite zou hebben om Ajax af te zeggen, de laatste trainers (op Keizer na) hebben allemaal een stap kunnen maken naar een topclub in het buitenland. De Boer - Inter Bosz - Dortmund Ten Hag - Manchester United Dat is geen misselijk rijtje + dat er bij Ajax veel meer (financiële) mogelijkheden zijn om te groeien naar een topclub in Europa. Ook is het niet zo dat Slot vies is van een binnenlandse overstap naar een concurrent en hij natuurlijk (buiten zijn huidige baan om) een beetje liefde heeft voor Feyenoord. edit; o wat hierboven staat en waarschijnlijk dan zonder taalfouten 15 april 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 (bewerkt) 20 minuten geleden zei Socrates: Voor de Nederlandse trainers - die ook nog eens de Hollandse school en variaties erop aanhangen, zoals ook Slot - is Ajax dé club om trainer van te worden. Daar zal je al gauw een selectie op maat vinden, je hebt er de meeste mogelijkheden om nog wat aardige spelers te halen en je doet als je het een beetje voor elkaar hebt ook mee in de CL. Het is niet voor niets dat Frank de Boer (slechte trainer), Bosz (matige, op z'n minst beperkte trainer) en Ten Hag (middelmatige trainer) in de belangstelling kwamen of komen te staan van grote Europese clubs. Het is misschien lullig, maar bij Ajax - en in de CL - val je in het buitenland eenmaal op. Het is daarmee toch wel echt dé stoel in Nederland die je door kan schieten naar de Europese top. Ik snap dit algemene verhaal, maar zie niet direct de relatie met de uitspraken van Slot. 20 minuten geleden zei Socrates: Daarnaast vind ik Slot in zijn interviews helemaal niet zo zeker overkomen. Ook bij Studio Voetbal laatst. De zinsneden die hij gebruikt zijn allerlei typische zinsneden voor mensen die iets niet willen zeggen, maar het ook niet te sterk tegen willen spreken, omdat het ze dan nog later eventueel terugbijt. Dan heeft hij het over een contract. Niet als in: ''Neen, ik heb een x-jaren contract en die dien ik gewoon uit'', maar als in: ''In principe heb ik nog een contract dat doorloopt, ik heb het hier ook naar mijn zin, blablabla''. Ik moet zeggen dat ik dat soort uitspraken eerder onrealistisch vindt en zonder waarde in de voetballerij. Sowieso vind ik de communicatie van Slot prima en realistiscg, niet alleen op dit gebied. Het trackrecord van Slot neem ik wat dat betreft ook wel mee: Hij is nergens tussentijds vertrokken. al kan ik dat van Cambuur niet direct terugvinden. 15 april 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 1 uur geleden zei MetalMichael: Wat geeft je aanleiding om te denken dat hij het stiekem wel wil? Omdat we allemaal niet gek zijn toch? Als Ajax komt met met een zak geld is die weg. Zo makkelijk is dat. Al zal die wel even een paar keer moeten slikken wat die dan allemaal over zich heen gaat krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 (bewerkt) 3 uur geleden zei Elsjorro1990: Omdat we allemaal niet gek zijn toch? Als Ajax komt met met een zak geld is die weg. Zo makkelijk is dat. Al zal die wel even een paar keer moeten slikken wat die dan allemaal over zich heen gaat krijgen. Grapjas. Zak geld en dan is ie weg lool. En dan zo makkelijk? Uhmm nee totaal niet. Zeker niet voor fucking trainer die net direct van Feyenoord af komt. Moet ik je even herinneren hoe controversieel ''Berghuis'' naar Ajax al was? Volgens meneer ex lid Regis kwam ie hier om ''burgers'' te flippen en vervolgens speelt ie ALLES. Het is echt niet vanzelfsprekend dat iedereen maar van Feyenoord naar Ajax gaat. Hoe zou jij vinden als Antony of Lisandro Martinez ineens voor Feyenoord gaat spelen? Voor zeldzame keer sta ik aan de kant van MM in een discussie. 15 april 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 Als Antony of Martinez voor Feyenoord willen gaan voetballen moeten ze dat zelf weten, maar dan zijn ze wel te dom om te poepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 1 minuut geleden zei Chiemel: Als Antony of Martinez voor Feyenoord willen gaan voetballen moeten ze dat zelf weten, maar dan zijn ze wel te dom om te poepen. Conference League is de nieuwe Champions League! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 Ik mis ook gewoon de mooiere club argument in discussie waarom Slot wel naar Ajax zou willen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 april 2022 Share Geplaatst 16 april 2022 Ik mis vooral het argument waarom Slot goed genoeg zou zijn voor Ajax. Totaal geen bijzondere trainer, dit team draait op redelijk aankoopbeleid en individuele kwaliteiten van Kökcu en Sini. Wordt helemaal niet tactisch sterk gevoetbald en qua wissels komt Slot ook niet verder dan Linssen voor Dessers of omgekeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 16 april 2022 Share Geplaatst 16 april 2022 15 uur geleden zei cimbomcu: Ik mis ook gewoon de mooiere club argument in discussie waarom Slot wel naar Ajax zou willen gaan. Misschien omdat Ajax geen mooiere club is dan Feyenoord? Ik denk dat zelfs de meest fanatieke Ajax supporters erkennen dat Feyenoord in alles mooier is dan Ajax. Het is enige waar Ajax mooier in is zijn de resultaten het het salaris wat iemand daar kan verdienen. Slot heeft het tactisch veel beter voor elkaar dan Advocaat vorig jaar. Ik verwacht niet dat Ajax bij hem uit gaat komen, maar het is een prima trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 april 2022 Share Geplaatst 16 april 2022 Ik mis de argumenten die jullie missen niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 april 2022 Share Geplaatst 16 april 2022 Morgen zit Mootje er bij hoor! Althans, hij speelt vandaag niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Brobbeast in de basis! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Brobbeast Dit wordt 4-0 dus. Wel benieuwd naar waarom Haller ernaast staat, maar dat gaan we vast nog horen. Zal vast niet helemaal fit zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Betonmiddenveld is weer terug. Brobbey past dan wel beter dan lantaarnpaal ervoor, die het dan alleen maar erger maakt. Scheelt nog iets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Hoop toch zo dat we niet horen dat Haller niet helemaal fit is maar gewoon gepasseerd is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 16 minuten geleden zei cimbomcu: Hoop toch zo dat we niet horen dat Haller niet helemaal fit is maar gewoon gepasseerd is. Dat doet ie nu dus Ten Hag samen met Kraaij vind ik wel een leuk duo samen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten