Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

4 minuten geleden zei Arezo:

Dat speelde hij ooit weleens toch? Bij Twente sowieso. Voor de duidelijkheid: Klaassen of 6 Gravenberch op 8 en Tadic op 10. Dan kan Ajax zomaar eens kampioen worden hoor. 

Ja, vroeger ja. Inmiddels kan Tadic in de serieuze wedstrijden niet meer op 10. Valse spits kan wel, maar er moet niet nog 3 man voor staan. In wedstrijden tegen het rechterrijtje zou het moeten kunnen, dat ben ik wel met je eens. Zou zelf Berghuis in ieder geval eens op 10 willen zien. Ik denk dat Haller dan ook een stuk beter uit de verf komt.

-------------- Haller --------------

Tadic --- Berghuis -- Antony

Zoiets. En dan Gravenberch - Klaassen / Alvarez erachter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Rogier.:

Ja, vroeger ja. Inmiddels kan Tadic in de serieuze wedstrijden niet meer op 10. Valse spits kan wel, maar er moet niet nog 3 man voor staan. In wedstrijden tegen het rechterrijtje zou het moeten kunnen, dat ben ik wel met je eens. Zou zelf Berghuis in ieder geval eens op 10 willen zien. Ik denk dat Haller dan ook een stuk beter uit de verf komt.

-------------- Haller --------------

Tadic --- Berghuis -- Antony

Zoiets. En dan Gravenberch - Klaassen / Alvarez erachter.

Ja dat was wat ik ook voor ogen had.  In principe kunnen die 3 aanvallende middenvelders gewoon switchen met elkaar. Haller is gewoon een prime eredivsie spits.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei La Pulga:

Over nummer 10's gesproken, ik vind het jammer dat Ajax het niet aandurft met Ihatarren. Mocht het niet werken schop je hem naar Jong Ajax en schrijf je zo'n gastje af maar ik denk dat Ten Hag en Tadic deze jongen wel onder handen kunnen nemen.

Moet je echt niet willen. Sfeer en een logische hiërarchie is zó belangrijk in een kleedkamer. Er is eindelijk een baken van rust al enkele jaren. Als je hem binnenhaalt voor een paar miljoen kan dat meteen weer omdraaien (met name t.o.v. de jonge talenten). Daarbij, hij is niet echt nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Rogier.:

Moet je echt niet willen. Sfeer en een logische hiërarchie is zó belangrijk in een kleedkamer. Er is eindelijk een baken van rust al enkele jaren. Als je hem binnenhaalt voor een paar miljoen kan dat meteen weer omdraaien (met name t.o.v. de jonge talenten). Daarbij, hij is niet echt nodig.

Qua aanvallende middenvelders valt het toch best wel mee? Als Ekkelenkamp en hopelijk nog Labyad weggaan dan heb je niet echt jeugd wat hun plaatsen kunnen innemen. Van Hansen en Unuvar hoor je voorlopig niets meer en dan blijft de Fitz-Jim nog over (waar ik veel van verwacht en gister zijn contract heeft verlengd) Taylor is wat verdedigender ingesteld en die maakt hopelijk dit seizoen ook nog wat minuutjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Dat vind ik toch wel clubs van een iets andere orde dan Sporting eerlijk gezegd.

Qua naam misschien ja. Atalanta was beter dan Sporting nu is, maar Valencia toentertijd niet. Sporting is echt een team waar je zomaar 3-0 van op de broek kan krijgen en je kan echt niet zomaar van 3 of 4 punten tegen hen uitgaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Vitesse88:

Toch leuk voor het Ajax publiek dat Vitesse een dagje vrij heeft genomen. Niks gezien ivm werk maar pijnlijke nederlaag zeg. Meestal wel wat ingecalculeerd maar goed. Congrats jongens (y) 

Ben maar blij. Deze was vanuit vitesse perspectief heel pijnlijk.

Weet überhaupt nog niet goed wat ik van Vitesse moet vinden. Nu vier keer zien spelen over het algemeen houd het niet over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei timpy00:

Ben maar blij. Deze was vanuit vitesse perspectief heel pijnlijk.

Weet überhaupt nog niet goed wat ik van Vitesse moet vinden. Nu vier keer zien spelen over het algemeen houd het niet over.

Nee eens, weet het zelf ook niet. Team

mist ervaring en leiderschap in het veld. Geen Doekhi en Rasmussen scheelt ook enorm trouwens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites