Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2378

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1530

33 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ja dit is wel genieten ja. Veltman wel weer oerdom zeg. Centrale duo allebei een gele kaart, tricky. Hopelijk kunnen ze dit door zetten, Chelsea toch wel een paar keer dreigend geweest waar ze de eindpass net niet goed gaven. 

Mehh:cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het meer vreemd dat je voordeel geeft als iemand 2e gele kaart moet krijgen (Blind). Heb ik nog nooit gezien in ieder geval.

Wel enorm dom van zo'n ervaren speler overigens.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei JanVertonghen:

Okeee. Blind heel dom, voor die handsbal van Veltman geef je geen tweede geel toch :D Wat is dit man. TyfusUEFA.

Even los van die hele domme overtreding van blind: ervoor word toch gewoon een overtreding gemaakt op blind? En dan ook nog

veltman rood en penal. Arm langs het lichaam is toch geen hands meer? Schandalig dit. Je word gewoon

bestolen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jezus wat een ongelofelijke bullshit weer hoor. Slaat echt helemaal nergens op. Waar krijgt Veltman die 2e geel voor? Die penalty? Dat is toch nooit een 2e gele kaart man, laat staan penalty. Dan hebben we het nog niet eens over hun 2e goal, dat is gewoon fukking buitenspel. Dan valt het me mee dat die 5e goal afgekeurd wordt (terecht overigens), maar dit slaat echt helemaal nergens op. Wat een teringonzin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had niet het idee dat die 2e goal buitenspel was, maar ik wacht de analyse af. Even kijken hoe vaak we genaaid zijn. 

Bij rode kaart dacht ik ook dat het spel in principe direct stil komt te liggen? Dan zou die hands al van Veltman überhaupt niet eens besproken moeten worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, hier doe je toch echt heel weinig aan.

Knap van de jongens om nog een puntje te halen. In de Arena kregen wij voor een vangbal geen penalty en werd er een goal onterecht afgekeurd. En hier krijg je in 1 actie opeens 2 rode kaarten en een penal. Ja daaaaaaaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een opmerkelijk iets, jullie weten nog dat die goal van (ik meen Promes) thuis tegen Chelsea werd afgekeurd en dat minutenlang duurde. Nu wisten ze binnen 3 seconden dat die goal van Chelsea geen buitenspel was, ik vind het rieken. Ik ben geen Ajax-supporter (ook niet in Europa), maar ik vind wel dat het vreemd beoordeeld is met die 2 situaties tegen Chelsea. Die 2de van Veltman, sorry hoor...in geen 100 jaar! Ach Valencia moet nog tegen Chelsea en Ajax en zal t niet redden, gok ik. Lille lijken me nu na vanavond wel zekere 3 punten voor zowel Chelsea als Ajax. Punt tegen Valencia dan dus sowieso genoeg...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei MrMHB:

Even een opmerkelijk iets, jullie weten nog dat die goal van (ik meen Promes) thuis tegen Chelsea werd afgekeurd en dat minutenlang duurde. Nu wisten ze binnen 3 seconden dat die goal van Chelsea geen buitenspel was, ik vind het rieken. Ik ben geen Ajax-supporter (ook niet in Europa), maar ik vind wel dat het vreemd beoordeeld is met die 2 situaties tegen Chelsea. Die 2de van Veltman, sorry hoor...in geen 100 jaar! Ach Valencia moet nog tegen Chelsea en Ajax en zal t niet redden, gok ik. Lille lijken me nu na vanavond wel zekere 3 punten voor zowel Chelsea als Ajax. Punt tegen Valencia dan dus sowieso genoeg...

Als Ajax en Chelsea van Lille winnen en Valencia wint van Chelsea, dan kunnen Ajax en Valencia voor een salon remise gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er een wedstrijdregels/scheidsrechter-expert hier? Wil toch echt graag weten:

- Of Veltman een overtreding maakt

- Als ie een overtreding maakt, of je dan geel zou mogen geven

- Of overtreding van Veltman überhaupt van toepassing is als daarvoor al een rode kaart moment is? Moet het spel niet worden stilgelegd bij een rode kaart? 

- Of dat moment met Blind daarvoor niet een overtreding op Blind was en wat dat betekent voor de momenten in de secondes erna? 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites