Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2378

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1529

JUICHEN!

Nee, geintje. Wordt weer pijnlijk duidelijk hoe slecht dat VAR-systeem is. Ze mogen wel wat zeggen als er aan het begin van de aanval waar een goal uit valt een overtreding gemaakt werd, maar niet als het een onterechte corner was :cab: 

bewerkt door JanVertonghen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn internet is niet heel lekker vandaag, dus hij blijft veel haperen. Maar van wat ik zie, beetje onterecht op voorsprong :mrgy: Hopelijk gaat Ziyech eraf na een minuut of 65/70. Hoe hij ook die bal over de zijlijn wilde laten gaan, maar Verdonk hem nog net wegtikte en binnen hield, die man is weer niet heel scherp. En ja, hij scoorde bijna (maargoed dat kan Dolberg ook natuurlijk). We gaan het zien, wordt sowieso een andere pot met die 1-0 voorsprong.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Chiemel:

Eerste kwartier was dramatisch, daarna steeds beter. Wedstrijd veeeeel meer onder controle dan bij de 6-2.

Een Frank de Boer-pot weer inderdaad. Balletje rondspelen in een tempo waar je bijna van in slaap valt. Betekent vaak wel dat Feyenoord straks 'moe' wordt en je waarschijnlijk nog wel een paar keer kunt prikken. Blijf bij mijn 1-3 voorspelling, maar het is eigenlijk niet om aan te zien. Spelen allebei echt heel erg matig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei MetalMichael:

Beker nu wel een prijs dan? Kreeg toch de indruk dat 't maar minderwaardig was de laatste jaren. ;)

Ik vind de KNVB Beker inderdaad niet zo belangrijk, maar het is leuk om mee te pakken. Feestje is dan ook wel op zijn plaats. 

Dat geforceerde 'You'll Never Walk Alone' dan :D Gieren.

bewerkt door JanVertonghen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Barteh:

Dom argument altijd. Één Ajax-supporter noemt het vorig jaar een troostprijs, dan noemt een andere persoon het wel een oké prijsje dit jaar en dan doe je net of het elkaar tegenspreekt. Zijn gewoon twee verschillende personen. 

Persoonlijk vind ik dat je altijd elke prijs serieus moet nemen en moet willen winnen. Dus een prima overwinning al ben je dat ook wel aan je stand verplicht.

Hoor in m’n omgeving meer dan genoeg het woord vallen, dus het zijn er niet 2. 

Wel mooie teksten van supporters op internet; ‘helemaal niks in Rotterdam, wij strijden verder op 3 fronten’ :-D Na zo’n potje altijd een bakje chips en reacties lezen; genieten van 2 kanten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie 0-3. Niet 90 minuten in spanning hoeven zitten. Fijne avond gehad :)

En heel blij dat we in ieder geval zeker zijn van een finale dit seizoen. Jammer dat we dit weekend niet spelen. Aan de andere kant druk wielrenweekend. Dus ga me hoe dan ook wel vermaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fantastisch gisteren. Hebben we De Jong te snel weggedaan? Had als die zo doorgaat ook wel 120 miljoen kunnen opleveren ;) En De Ligt was ook goed he. Oh jongens, we beseffen onvoldoende hoe groot die 2 zijn bij elkaar. Nico is ook goed he. We hebben echt een goed elftal he.

Oh trouwens Dolberg 20 seconden in het veld, en dan die bal zo uit de lucht aannemen en direct een goed schot op goal :D Dat is ook kwaliteit he, altijd met die gozer beginnen joh.

Enige waar ik nu al gigantisch van baal, 5 mei zit ik in Amerika :cab: Mis hem gewoon dus.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites