Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2372

• Chiemel

1900

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1525

3 uur geleden zei JanVertonghen':

Oh, ik geloof je wel hoor. Sterker nog, je geschiedenis toont dat ook aan. Vind het alleen erg opvallend dat je dit seizoen nog niks over die jongen gezegd hebt, terwijl hij toch aardig wat speelminuten krijgt. Vervolgens speelt hij een goede pot tegen Ajax en zit je nog net niet klaar om Overmars te tweeten dat hij Lammers op moet pikken.

Verder mag je dat vinden natuurlijk, maar ik vind het nog een beetje te vroeg om zoiets te roepen. Vooral aangezien dit zijn eerste volledige seizoen is/wordt op Eredivisieniveau.

Dat een ajax supporter dit zegt is wel ironisch. Want bij welke club worden spelers na 1 wedstrijd gehypet en al aan Barcelona verbonden? Juist, i rest my cake..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er bij donderdag, wel zin in.

Aaight thanks Pien, je kan beter zoeken dan ik.

@JanVertonghen' dus eerst doe je een uitlachen smiley, daarna beschuldig je mij van dat ik hem na 1 keer zien spelen gelijk naar Ajax wil. En na eigen onderzoek kom je erachter dat ik al jaren wat positiefs roep over hem en dan ga je nog zeuren over dat ik dit seizoen nog niks gepost heb over hem? Doe niet zo raar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Berjan1986:

Dat een ajax supporter dit zegt is wel ironisch. Want bij welke club worden spelers na 1 wedstrijd gehypet en al aan Barcelona verbonden? Juist, i rest my cake..

Ja, want alle Ajax-supporters zijn hetzelfde. Daarnaast ben ik wel benieuwd op welke spelers je doelt, dus voordat jij je 'cake' gaat laten rusten mag je eerst even je rare uitspraak toelichten. 

9 uur geleden zei cimbomcu:

@JanVertonghen' dus eerst doe je een uitlachen smiley, daarna beschuldig je mij van dat ik hem na 1 keer zien spelen gelijk naar Ajax wil. En na eigen onderzoek kom je erachter dat ik al jaren wat positiefs roep over hem en dan ga je nog zeuren over dat ik dit seizoen nog niks gepost heb over hem? Doe niet zo raar.

Blijf het uiterst opmerkelijk vinden dat je nog steeds de makkelijkste dingen verkeerd interpreteert en ze dan maar gaat verdraaien. Ja, ik doe een lach-emoticon. Nee, ik zeg niet dat je hem na één keer gezien te hebben gelijk naar Ajax wil halen. Ik zeg dat je hem na één goede pot tegen Ajax graag ziet komen, terwijl ik je de vorige zeventien potten niks heb zien posten over Lammers. Kan je hem nog zo vaak in de jeugd gezien hebben, maar dat doet mij niet zoveel. Ik vind het belangrijker wat hij nu bij Heerenveen laat zien. Dat vind ik niet raar, maar juist logisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Pino:

Ja goed, je kunt ook niks doen en het kampioenschap verspelen.

Uiteraard. Maar het is toch godsgeklaagd dat je drie keepers onder contract hebt staan voor het eerste en in januari alsnog moet gaan kijken om een keeper te huren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites