JanVertonghen Geplaatst 22 januari 2019 Share Geplaatst 22 januari 2019 2 uur geleden zei cimbomcu: Toch nog 1 gevonden ''Lammers naar Heerenveen dan toch? Ben gecharmeerd van die boy, maar gelijk voor PSV 1 lijkt mij inderdaad ook te vroeg'' Juni was dat. En dat zeg ik toch ook @Pino. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 22 januari 2019 Share Geplaatst 22 januari 2019 3 uur geleden zei JanVertonghen': Oh, ik geloof je wel hoor. Sterker nog, je geschiedenis toont dat ook aan. Vind het alleen erg opvallend dat je dit seizoen nog niks over die jongen gezegd hebt, terwijl hij toch aardig wat speelminuten krijgt. Vervolgens speelt hij een goede pot tegen Ajax en zit je nog net niet klaar om Overmars te tweeten dat hij Lammers op moet pikken. Verder mag je dat vinden natuurlijk, maar ik vind het nog een beetje te vroeg om zoiets te roepen. Vooral aangezien dit zijn eerste volledige seizoen is/wordt op Eredivisieniveau. Dat een ajax supporter dit zegt is wel ironisch. Want bij welke club worden spelers na 1 wedstrijd gehypet en al aan Barcelona verbonden? Juist, i rest my cake.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 januari 2019 Share Geplaatst 22 januari 2019 Piep piep allo, piep piep allo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 januari 2019 Share Geplaatst 22 januari 2019 Ben er bij donderdag, wel zin in. Aaight thanks Pien, je kan beter zoeken dan ik. @JanVertonghen' dus eerst doe je een uitlachen smiley, daarna beschuldig je mij van dat ik hem na 1 keer zien spelen gelijk naar Ajax wil. En na eigen onderzoek kom je erachter dat ik al jaren wat positiefs roep over hem en dan ga je nog zeuren over dat ik dit seizoen nog niks gepost heb over hem? Doe niet zo raar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 22 januari 2019 Share Geplaatst 22 januari 2019 Schijnt dat Ajax heeft besloten dat Laprou niet voldoet. Ze willen nu nog een doelman huren voor de rest van het seizoen. Dat is beleidsmatig toch wel ultieme treurigheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 januari 2019 Share Geplaatst 22 januari 2019 Ja goed, je kunt ook niks doen en het kampioenschap verspelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 januari 2019 Share Geplaatst 22 januari 2019 11 uur geleden zei Berjan1986: Dat een ajax supporter dit zegt is wel ironisch. Want bij welke club worden spelers na 1 wedstrijd gehypet en al aan Barcelona verbonden? Juist, i rest my cake.. Ja, want alle Ajax-supporters zijn hetzelfde. Daarnaast ben ik wel benieuwd op welke spelers je doelt, dus voordat jij je 'cake' gaat laten rusten mag je eerst even je rare uitspraak toelichten. 9 uur geleden zei cimbomcu: @JanVertonghen' dus eerst doe je een uitlachen smiley, daarna beschuldig je mij van dat ik hem na 1 keer zien spelen gelijk naar Ajax wil. En na eigen onderzoek kom je erachter dat ik al jaren wat positiefs roep over hem en dan ga je nog zeuren over dat ik dit seizoen nog niks gepost heb over hem? Doe niet zo raar. Blijf het uiterst opmerkelijk vinden dat je nog steeds de makkelijkste dingen verkeerd interpreteert en ze dan maar gaat verdraaien. Ja, ik doe een lach-emoticon. Nee, ik zeg niet dat je hem na één keer gezien te hebben gelijk naar Ajax wil halen. Ik zeg dat je hem na één goede pot tegen Ajax graag ziet komen, terwijl ik je de vorige zeventien potten niks heb zien posten over Lammers. Kan je hem nog zo vaak in de jeugd gezien hebben, maar dat doet mij niet zoveel. Ik vind het belangrijker wat hij nu bij Heerenveen laat zien. Dat vind ik niet raar, maar juist logisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 januari 2019 Share Geplaatst 22 januari 2019 Na hoeveel potten in de Eredivisie had Cim moeten posten voor hij dit wél mocht posten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 januari 2019 Share Geplaatst 22 januari 2019 15 minuten geleden zei Magikarp: Na hoeveel potten in de Eredivisie had Cim moeten posten voor hij dit wél mocht posten? 31,75 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 januari 2019 Share Geplaatst 22 januari 2019 Telegraaf meldt dat we 90 miljoen krijgen van Barca voor Frenkie de Jong Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 Toch lekker om 75 en 90 miljoen te krijgen voor 1 speler, kutkrant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 9 uur geleden zei Pino: Ja goed, je kunt ook niks doen en het kampioenschap verspelen. Uiteraard. Maar het is toch godsgeklaagd dat je drie keepers onder contract hebt staan voor het eerste en in januari alsnog moet gaan kijken om een keeper te huren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 Ja de fout was al gemaakt toen ze Lamprou haalde, en daarna toen Van Leer in de voorbereiding niet voldeed. 2 momenten dat ze een andere keeper hadden moeten halen, gelukkig komen ze nu wel tot dit besluit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 Als dat over Frenkie klopt he heeft Marcie die clubs wel even goed tegen elkaar uitgespeeld. 90 miljoen voor een eredivisie speler? Die clubs zijn echt helemaal gek geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 We hebben eht wel over de nieuwe Johan Cruijff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 Een maand geleden was het nog 15 miljoen minder naar een andere club. Ik zou nog een maandje wachten als ik Overmars was. En als ik de Chef Sport van de Telegraaf was, zou ik ontslag nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 Valentijn Driessen bedoel je? Goh, wat zou het fijn zijn als we daar minder van te zien en horen krijgen. Echt een enorm misselijkmakende vent is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 Haha eerst zo overtuigd dat hij naar PSG en nu Barcelona. Zal wel naar City gaan dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 90 Miljoen is toch ook veel te veel inderdaad, mijn hemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 Hoeveel wedstrijden heeft Frenkie bij Ajax 1 gespeeld? De markt is inderdaad totaal op hol geslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 1 uur geleden zei Pino: We hebben eht wel over de nieuwe Johan Cruijff. Hier ga ik je corrigeren. Johan Cruijff is de oude Frenkie de Jong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 Wat een calimero's weer hier, pure jaloezie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 22 minuten geleden zei 007mark: 90 Miljoen is toch ook veel te veel inderdaad, mijn hemel Als Ajax De Jong, De Ligt, Ziyech, Neres en Onana verkoopt, kunnen ze de selecties van Feyenoord én PSV kopen gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 januari 2019 Share Geplaatst 23 januari 2019 1 uur geleden zei Pino: Haha eerst zo overtuigd dat hij naar PSG en nu Barcelona. Zal wel naar City gaan dan. Schijnt dat City 150 miljoen + Ageuro, Same, De Bruyne, David Silva en Ederson gaat bieden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten