timpy00 Geplaatst 5 juni 2022 Share Geplaatst 5 juni 2022 28 minuten geleden zei TomFsoccer: Zeer jammer, Oekraïne speelde wel echt een leuke wedstrijd. Zijn wel beetje bestolen, toch? Was het geen penalty in de eerste helft? Ja ik vond het ook een penalty. En inderdaad Oekraïne speelde vrij leuk. Jammer dat ze die kansen steeds mistte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 juni 2022 Share Geplaatst 5 juni 2022 Ondertussen Portugal 3.0 voor tegen Zwitserland. Had ik ook niet verwacht eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 juni 2022 Share Geplaatst 5 juni 2022 Messi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 juni 2022 Share Geplaatst 5 juni 2022 Mooi dat ie weer boven water komt na een matig seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 6 juni 2022 Share Geplaatst 6 juni 2022 Wel wat kwaliteit op de bank bij Frankrijk vandaag: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 juni 2022 Share Geplaatst 6 juni 2022 Dat is zo ongeveer de gehele beoogde basiself normaal gesproken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 juni 2022 Share Geplaatst 13 juni 2022 Frankrijk heeft ook niet veel met de Nations League lijkt me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 13 juni 2022 Share Geplaatst 13 juni 2022 Wow, Emile Schelvis is wel echt met afstand de meest irritante commentator, zeg. Mijn hemel. Ik zal nooit meer zeiken over de NOS-commentatoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 juni 2022 Share Geplaatst 13 juni 2022 Australië wisselt aan het einde van de verlenging hun keeper en winnen na pingels van Peru. Plaatsen zich dus voor de WK. Goed afgekeken bij Van Gaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 13 juni 2022 Share Geplaatst 13 juni 2022 Wat goud dit haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 9 uur geleden zei Fantasy: Wat goud dit haha De boer van clown Bassie als ik hem zo zien gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Ik wist niet dat clown Bassie een boer heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 En als het broer was was het een acrobaat geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 17 uur geleden zei 007mark: Australië wisselt aan het einde van de verlenging hun keeper en winnen na pingels van Peru. Plaatsen zich dus voor de WK. Goed afgekeken bij Van Gaal. 16 uur geleden zei Fantasy: Wat goud dit haha Het wordt nog beter; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 (bewerkt) Wat een held 14 juni 2022 bewerkt door ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 2 uur geleden zei Richarð.: Het wordt nog beter; Shithouse player Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Costa Roca staat momenteel 1.0 voor tegen Nieuw Zeeland voor het WK. Fun fact: Bryan Ruiz (36 ondertussen) zit op de bank en gaat wss nog een WK spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Waar speelt die nu ergens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 5 minuten geleden zei Djurovski: Waar speelt die nu ergens? Aluejuelense ofzoiets in eigen land Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Duitsland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Hongarije Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Tijd voor een nieuwe coach wel denk ik bij Engeland. Is een enorm saaie trainer die Southgate Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Coach van Engeland zijn is echt de meest ondankbare taak in de wereld, en opzich zijn z'n prestaties niet heel slecht (halve finale WK, finale EK). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 45 minuten geleden zei joostmakaay: Coach van Engeland zijn is echt de meest ondankbare taak in de wereld, en opzich zijn z'n prestaties niet heel slecht (halve finale WK, finale EK). Hij heeft er voorlopig het maximale uit weten te halen. Het is niet ondenkbaar dat het op het WK nog een keer gebeurt. Misschien daarna wel tijd voor een nieuwe coach? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 En ook nog Pijnlijke avond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten