Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA Weekend League

Gast Kokkie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 492
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wissel ook veel af tussen COD/FM, maar blijf toch ook WL spelen (en SBC's). Vind het toch vooral tof om goede rewards te krijgen. Meestal speel ik tot Goud 3 en dan is het wel goed. Raak zelden nog gefrustreerd, het is meer cynisch lachen. :cab:

Merk desondanks dat ik dankzij FIFA toch wel meer beast ben op COD, alles en iedereen moet en gaat kapot. :-D

Draft is zo mogelijk nog enger dan WL, wat een onzin is dat (bij mij), zonde van de coins. Toch zonde dat FIFA dit jaar erger dan ooit gescript is, bijna iedereen speelt met een succesvol 'recept' i.p.v. een serieuze tactiek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volledig met Jan Vertonghen eens! Fortnite is gewoon een cartoon setting waar je helemaal geen hoogstaande grafische dingen van moet eisen. Het concept is gewoon epic! Eindelijk een schietspel waar je leven wat waard is en waar de kick van het winnen gewoon top is!! Daarnaast het goeie luck gevoel als je een master wapen hit. Beetje leren bouwen en crates hunten heerlijk man!

Cod/Battlefield beiden grijs gespeeld in het verleden de Cod ben ik klaar mee ik zoek het gevoel. Aan vroeger maar kom al jaren niet meer terug op dat nostalgische gevoel. Battlefield 4 vond ik echt een heel goed spel wat je uren met maten kon spelen.

En toch snap ik niet dat ze zo soort modus als Fornite niet in een echt schiet spellen hebben gestopt ooit! Gewoon dat je speelt alsof je leven echt wat waard is. Ik kijk nog uit naar dat nieuwe Coop gevangenis spel en bestaat er nog een goed motor race spel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een van de DLC's op DriveClub is gericht op motors, een van de grafisch gezien mooiste spellen op de PS4 overigens. Net zoals Gran Turismo. Jammer dat ze in eerstgenoemde geen licenties hebben gekregen voor echte circuits. Is wel leuk spel verder hoor, maar net zoals meerdere spellen ben je het al vrij snel beu.

Fortnite is overigens een hype, en hypes gaan snel voorbij. Rocket League en Overwatch hadden dezelfde potentie maar het is nooit de game geworden die iedereen wil spelen. The Division is ook een mooi voorbeeld, als je de historie van dat spel leest val je achterover van verbazing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aardig lange hype dan al. Ben het met je eens dat hypes voorbij gaan (vandaar het woordje hype) maar door het toevoegen en vernieuwen van content kun je het spannend blijven houden waardoor een spel niet langer een hype blijft maar ontwikkeld in een spel wat voor lange tijd gespeeld gaat worden. En noem nou eens een spel wat jaren gespeeld wordt? Dat zijn er ook niet veel natuurlijk.

Volgens mij groeit de playerbase van Rocket League nog steeds en is het de hardst groeiende e-sport game op dit moment. Als je ziet hoe die LAN events geregeld worden dan zie je dat dat al stukken beter eruit ziet dan dat zooitje van EA wat hetzelfde probeert maar dik faalt omdat ze zo een slecht kutspel hebben.

Er is maar 1 game dat jarenlang op grote basis gelukt. Nu ga ik waarschijnlijk vloeken in de kerk: World of warcraft. Jarenlang de meest gespeelde game ter wereld. Dacht voor eengoede periode van 6/7 jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat vannacht ff streampje van Koen te kijken. Kreeg 3 top spelers achter elkaar, Italiaan die top 3 van het land is, Lev Vinken (andere e sporter Ajax) en daarna Bob v Uden (eporter PEC en momenteel 2e van de wereld). Niveautje fifa, lekkere potjes.

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat vannacht ff streampje van Koen te kijken. Kreeg 3 top spelers achter elkaar, Italiaan die top 3 van het land is, Lev Vinken (andere e sporter Ajax) en daarna Bob v Uden (eporter PEC en momenteel 2e van de wereld). Niveautje fifa, lekkere potjes.

En klaagde ook meteen erna dat hij daardoor ging stoppen voor die dag. Het is eens wat anders hé als je mensen met dezelfde pay to win teams tegen je krijgt... Toen die 40 op 40 haalde kwam die ook alleen maar stream snipers tegen die niet hoger dan goud 1 eindigden. kon je mooi terug zien in het futchampionskanaal. Slim van hem om altijd zo laat te spelen want zo is de kans groot dat fans je gaan snipen en ook vinden

bewerkt door Lensherr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dat de reden dat je verliest dan?

Ik speelde gisteren 10 potten. 9 daarvan CR7 en Bale geflankeerd naast toppers gelijk Gullit, Petit, Blanc, Maldini, Roberto Carlos. Dit is echt niet meer normaal hoor. Eens je de weg naar elite inzet is het van dat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speel nu voor het eerst weekend league, wel geinig. Maar wat een teams kom je tegen zeg jemig. Zit nu zilver 3 na 15 potjes. Kijken of ik nog zilver 1 kan halen, die 40 potjes gaat toch niet lukken want dan heb ik geen zin meer. Speel trouwens met Aké IF, wat een beer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speel nu voor het eerst weekend league, wel geinig. Maar wat een teams kom je tegen zeg jemig. Zit nu zilver 3 na 15 potjes. Kijken of ik nog zilver 1 kan halen, die 40 potjes gaat toch niet lukken want dan heb ik geen zin meer. Speel trouwens met Aké IF, wat een beer.

Goud 3 aangetikt, vond t wel prima zo. Gaat veel te veel tijd inzitten :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fifa is weer lekker bezig. 2 potten waar de game play zo traag is waar je u tegen zegt. Ajuuu. 4-4. Ff fortnite gespeeld, weer WL geprobeerd. 1-1 tegenstander pakt rood en gaat eruit. Ik krijg natuurlijk geen win. Gameplay is eerste pot goed na 20 min 2-0 voor en tegenstander ervandoor. 5/4. VOlgende tegenstander ik sta 3-1 voor en je raadt het al: gameplay weer naar de klote. Nog wel 6-1 gewonnen, maar ff fifa weer afgesloten. Je moet echt op die momenten spelen dat niemand online is. Iemand een idee wanneer dat kan zijn? Denk vooral savonds en de zondag omdat de meeste heelveel op zaterdag spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites