Jump to content

FIFA Weekend League

Guest Kokkie

Recommended Posts

• Replies 492
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[quote name='Lensherr']Spelen de hardcore mensen zoals @Kokkie , @JanVertonghen' , @Magikarp en @Maldini dit nog? Ik ben na 7 wedstrijden al zo moe van dit en er is op fifa gewoon niets anders te doen dan dit eigelijk...[/QUOTE] Jawel, maar vooral dit weekend omdat ik ziekjes was en der geen leuke voetbalzondag was. Morgen komt Player Unknown op de Xbox en dan raak ik FIFA waarschijnlijk niet meer aan. Eindelijk. :D

Jawel, maar vooral dit weekend omdat ik ziekjes was en der geen leuke voetbalzondag was. Morgen komt Player Unknown op de Xbox en dan raak ik FIFA waarschijnlijk niet meer aan. Eindelijk. :D

Southampton - Arsenal.

Pool - Everton

Ajax - PSV.

United - Citeh.

Villarreal - Barça.

Was een aardige zondag hoor. ;c

Al 6 weken oid gekapt met FIFA. Lees nu weleens reddit/twiter over de status van de game, maar dan weet je al na 5 minuten meer dan voldoende. Sluit de pagina's met een grijns op mn gezicht en ga weer verder met waar ik ben gebleven.

Edited by Sanel

Gaan we drankjes doen? Want ik ga deze troep niet meer spelen in het weekend, die gehele PS4 niet overigens. Twijfel om hem op marktplaats te gooien want vind het gewoon niet meer leuk, haal meer voldoening uit FM.

Niet verkopen joh, ga je spijt van krijgen. Zoveel is een PS4 toch niet meer waard en zijn genoeg (aankomende) spellen.

Niet verkopen joh, ga je spijt van krijgen. Zoveel is een PS4 toch niet meer waard en zijn genoeg (aankomende) spellen.

Sinds de release van dat apparaat zijn de games echt buitengewoon karig of slecht. De edities die vroeger leuk waren op de PS3 zijn dat nu veel minder, neem een voorbeeld aan CoD en FIFA.

Sinds de release van dat apparaat zijn de games echt buitengewoon karig of slecht. De edities die vroeger leuk waren op de PS3 zijn dat nu veel minder, neem een voorbeeld aan CoD en FIFA.

Battlefield, Overwatch, NBA 2k, Horizon Zero Dawn, Uncharted, Rocket league etc. Heb je de gratis versie van PES al geprobeerd?

Battlefield, Overwatch, NBA 2k, Horizon Zero Dawn, Uncharted, Rocket league etc. Heb je de gratis versie van PES al geprobeerd?

Niemand speelt Overwatch op console man, dat probeerden ze zwaar te pushen met die free weekends maar is gewoon geen animo voor. BF al kapot gespeeld. De rest, tja.. kleine community of single player. Maar BF is nu ook dood aan t gaan doordat ze DLC's aan t releasen zijn die de community niet leuk vind, maps/teams zijn veel te unbalanced op competitief niveau. Vroeger met BF3 op de PS3 waren de lobby's overvol en moest je gewoon wachten totdat je erin kan, dat is nu niet meer, veel minder man spelen. Op BF tracker kan je zien hoeveel mensen online zijn, op dit moment maar 46k op PS4. Er waren tijden dat dit 250k was.

Fortnite ook, dat speel ik niet hoor. Is gewoon een goedkope kopie van PUBG met slechte graphics. Ik laat m lekker links liggen. Ik heb onlangs GT Sport gehaald, een van de mooiste spellen grafisch die ik ooit heb gezien op de PS4 maar dat heb je zo uit gespeeld. Af en toe scheuren is wel leuk maar dat kan je niet een hele avond blijven spelen.

Fortnite ook, dat speel ik niet hoor. Is gewoon een goedkope kopie van PUBG met slechte graphics.

Dacht ik ook, nu wil ik het elk uur spelen :D Zijn overigens geen slechte graphics, maar gewoon een ander idee van de graphics (meer 'cartoon' style). PUBG is helemaal kut, hoe je daar een wapen in elkaar moet zetten :-D Ongekend. En de graphics daar zijn vrij matig voor wat ze na willen bootsen.

Zie je trouwens overal over competitief gamen roepen, maar je weet dat al die echt goede gasten graphics zo inruilen voor betere gameplay hè? Zijn maar weinig games (als die er al zijn?) waar de grafische kwaliteit enorm hoog is en waar de gameplay echt perfect is. Zo ver zijn ze nog niet denk ik, of ze hebben schijt.

Edited by JanVertonghen'

Dacht ik ook, nu wil ik het elk uur spelen :D Zijn overigens geen slechte graphics, maar gewoon een ander idee van de graphics (meer 'cartoon' style). PUBG is helemaal kut, hoe je daar een wapen in elkaar moet zetten :-D Ongekend. En de graphics daar zijn vrij matig voor wat ze na willen bootsen.

Zie je trouwens overal over competitief gamen roepen, maar je weet dat al die echt goede gasten graphics zo inruilen voor betere gameplay hè? Zijn maar weinig games (als die er al zijn?) waar de grafische kwaliteit enorm hoog is en waar de gameplay echt perfect is. Zo ver zijn ze nog niet denk ik, of ze hebben schijt.

PUBG is helemaal kut? Waarom dan precies? Attachments op een wapen zetten is toch niet raar lijkt me. Of je moet op de xbox one versie doelen. Die schijnt behoorlijk kut te zijn. Maar dat komt ook omdat Microsoft op de hype mee wilt liften tijdens de kerstdagen.

Maar tien x liever de gameplay van PUBG dan Fortnite. Schieten is daar best wel random.

Edited by Marc.