Vitesse88 Gepost December 11, 2017 Share Gepost December 11, 2017 (edited) - Edited December 11, 2017 by Vitesse88 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maldini Gepost December 11, 2017 Share Gepost December 11, 2017 [quote name='Lensherr']Spelen de hardcore mensen zoals @Kokkie , @JanVertonghen' , @Magikarp en @Maldini dit nog? Ik ben na 7 wedstrijden al zo moe van dit en er is op fifa gewoon niets anders te doen dan dit eigelijk...[/QUOTE] Jawel, maar vooral dit weekend omdat ik ziekjes was en der geen leuke voetbalzondag was. Morgen komt Player Unknown op de Xbox en dan raak ik FIFA waarschijnlijk niet meer aan. Eindelijk. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost December 11, 2017 Share Gepost December 11, 2017 Jawel, maar vooral dit weekend omdat ik ziekjes was en der geen leuke voetbalzondag was. Morgen komt Player Unknown op de Xbox en dan raak ik FIFA waarschijnlijk niet meer aan. Eindelijk. :D Southampton - Arsenal. Pool - Everton Ajax - PSV. United - Citeh. Villarreal - Barça. Was een aardige zondag hoor. ;c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maldini Gepost December 11, 2017 Share Gepost December 11, 2017 Hehe, vond Arsenal heel saai. Dus bijna de hele middag gespeeld, want ik was Pool compleet vergeten. :D Naja, toen ging ik zo lekker dat ik het wel af moest maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boeruh! Gepost December 11, 2017 Share Gepost December 11, 2017 Ik heb juist afgelopen twee weken weer gespeeld, maar lang niet alle potjes. Tot 15 en 10 wins gekomen. Vakantie komt eraan, dus wellicht wel ff naar gold 3 maandelijks spelen. Nu vooral weer geïnvesteerd, hopen op leuke SBC's met FUTmas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost December 11, 2017 Share Gepost December 11, 2017 Goh 3 weken ja? Heb dus in 5-6 weken 1 dagje gespeeld maar het voelt echt als maanden. Heerlijk. Bizar dat een spel je meer ergenis geeft dan plezier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost December 11, 2017 Share Gepost December 11, 2017 Bizar dat een spel je meer ergenis geeft dan plezier. Inderdaad. Veelzeggend over de troep die ze ieder jaar uitbrengen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fm-helden Gepost December 11, 2017 Share Gepost December 11, 2017 Afgelopen week de hele week vrij geweest maar heb FIFA amper aangeraakt. Beetje Divisions gespeeld maar Fortnite is 10x leuker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost December 11, 2017 Share Gepost December 11, 2017 Ah, die onthouden we als we je weer eens zien roeptoeren over dat clubje van je. Ooh daar maak ik me over het algemeen niet zo druk om. Mocht ik frustraties hebben, dan ben ik dat kwijt zodra ik het stadion uitloop. Maar in die situatie zul je niet terecht komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost December 17, 2017 Share Gepost December 17, 2017 Wat een spel ;e ;e zowat iedere pot 2-0 voor komen, maar na de rust slaat de aids binnen m'n team massaal toe, van 11-10 naar 11-21 gegaan en geeindigd met een losse R2-knop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alovenac Gepost December 18, 2017 Share Gepost December 18, 2017 Mensen die hier de link voor inschrijving nog wel eens gebruiken? Wil dit weekend weer eens spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanel Gepost December 18, 2017 Share Gepost December 18, 2017 (edited) Al 6 weken oid gekapt met FIFA. Lees nu weleens reddit/twiter over de status van de game, maar dan weet je al na 5 minuten meer dan voldoende. Sluit de pagina's met een grijns op mn gezicht en ga weer verder met waar ik ben gebleven. Edited December 18, 2017 by Sanel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanel Gepost December 18, 2017 Share Gepost December 18, 2017 We zien je in oktober weer Sanel. Gaan we drankjes doen? Want ik ga deze troep niet meer spelen in het weekend, die gehele PS4 niet overigens. Twijfel om hem op marktplaats te gooien want vind het gewoon niet meer leuk, haal meer voldoening uit FM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris.tiaan Gepost December 18, 2017 Share Gepost December 18, 2017 Gaan we drankjes doen? Want ik ga deze troep niet meer spelen in het weekend, die gehele PS4 niet overigens. Twijfel om hem op marktplaats te gooien want vind het gewoon niet meer leuk, haal meer voldoening uit FM. Niet verkopen joh, ga je spijt van krijgen. Zoveel is een PS4 toch niet meer waard en zijn genoeg (aankomende) spellen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanel Gepost December 18, 2017 Share Gepost December 18, 2017 Niet verkopen joh, ga je spijt van krijgen. Zoveel is een PS4 toch niet meer waard en zijn genoeg (aankomende) spellen. Sinds de release van dat apparaat zijn de games echt buitengewoon karig of slecht. De edities die vroeger leuk waren op de PS3 zijn dat nu veel minder, neem een voorbeeld aan CoD en FIFA. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost December 19, 2017 Share Gepost December 19, 2017 Ik vind de laatste Cod anders prima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris.tiaan Gepost December 20, 2017 Share Gepost December 20, 2017 Sinds de release van dat apparaat zijn de games echt buitengewoon karig of slecht. De edities die vroeger leuk waren op de PS3 zijn dat nu veel minder, neem een voorbeeld aan CoD en FIFA. Battlefield, Overwatch, NBA 2k, Horizon Zero Dawn, Uncharted, Rocket league etc. Heb je de gratis versie van PES al geprobeerd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fm-helden Gepost December 20, 2017 Share Gepost December 20, 2017 Misschien is je verwachting veranderd? Ik vind dat er zat toffe games zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanel Gepost December 20, 2017 Share Gepost December 20, 2017 Battlefield, Overwatch, NBA 2k, Horizon Zero Dawn, Uncharted, Rocket league etc. Heb je de gratis versie van PES al geprobeerd? Niemand speelt Overwatch op console man, dat probeerden ze zwaar te pushen met die free weekends maar is gewoon geen animo voor. BF al kapot gespeeld. De rest, tja.. kleine community of single player. Maar BF is nu ook dood aan t gaan doordat ze DLC's aan t releasen zijn die de community niet leuk vind, maps/teams zijn veel te unbalanced op competitief niveau. Vroeger met BF3 op de PS3 waren de lobby's overvol en moest je gewoon wachten totdat je erin kan, dat is nu niet meer, veel minder man spelen. Op BF tracker kan je zien hoeveel mensen online zijn, op dit moment maar 46k op PS4. Er waren tijden dat dit 250k was. Fortnite ook, dat speel ik niet hoor. Is gewoon een goedkope kopie van PUBG met slechte graphics. Ik laat m lekker links liggen. Ik heb onlangs GT Sport gehaald, een van de mooiste spellen grafisch die ik ooit heb gezien op de PS4 maar dat heb je zo uit gespeeld. Af en toe scheuren is wel leuk maar dat kan je niet een hele avond blijven spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost December 20, 2017 Share Gepost December 20, 2017 (edited) Fortnite ook, dat speel ik niet hoor. Is gewoon een goedkope kopie van PUBG met slechte graphics. Dacht ik ook, nu wil ik het elk uur spelen :D Zijn overigens geen slechte graphics, maar gewoon een ander idee van de graphics (meer 'cartoon' style). PUBG is helemaal kut, hoe je daar een wapen in elkaar moet zetten :-D Ongekend. En de graphics daar zijn vrij matig voor wat ze na willen bootsen. Zie je trouwens overal over competitief gamen roepen, maar je weet dat al die echt goede gasten graphics zo inruilen voor betere gameplay hè? Zijn maar weinig games (als die er al zijn?) waar de grafische kwaliteit enorm hoog is en waar de gameplay echt perfect is. Zo ver zijn ze nog niet denk ik, of ze hebben schijt. Edited December 20, 2017 by JanVertonghen' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maldini Gepost December 20, 2017 Share Gepost December 20, 2017 Haha, PUGB is echt dramatisch op de Xbox One. Graphics, niet geladen textures, keiharde lag, vreemde aim. Zo jammer, want het is zo episch om in teamverband te doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fm-helden Gepost December 21, 2017 Share Gepost December 21, 2017 Begin dit weekend tijd dus ik dacht: ik ga me even plaatsen voor de zekerheid. 2e pot 84e minuut 0-0. Ik krijg een penalty, hij drukt op pauze en dan verlies ik de verbinding met EA-servers. Okeuj, laat maar zitten die handel. #backtofortnite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost December 24, 2017 Share Gepost December 24, 2017 Sinds de release van dat apparaat zijn de games echt buitengewoon karig of slecht. De edities die vroeger leuk waren op de PS3 zijn dat nu veel minder, neem een voorbeeld aan CoD en FIFA. De nieuwe cod is een prima game hoor. Ook black ops 3 was erg goed voor een futuristische setting. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc. Gepost December 26, 2017 Share Gepost December 26, 2017 (edited) Dacht ik ook, nu wil ik het elk uur spelen :D Zijn overigens geen slechte graphics, maar gewoon een ander idee van de graphics (meer 'cartoon' style). PUBG is helemaal kut, hoe je daar een wapen in elkaar moet zetten :-D Ongekend. En de graphics daar zijn vrij matig voor wat ze na willen bootsen. Zie je trouwens overal over competitief gamen roepen, maar je weet dat al die echt goede gasten graphics zo inruilen voor betere gameplay hè? Zijn maar weinig games (als die er al zijn?) waar de grafische kwaliteit enorm hoog is en waar de gameplay echt perfect is. Zo ver zijn ze nog niet denk ik, of ze hebben schijt. PUBG is helemaal kut? Waarom dan precies? Attachments op een wapen zetten is toch niet raar lijkt me. Of je moet op de xbox one versie doelen. Die schijnt behoorlijk kut te zijn. Maar dat komt ook omdat Microsoft op de hype mee wilt liften tijdens de kerstdagen. Maar tien x liever de gameplay van PUBG dan Fortnite. Schieten is daar best wel random. Edited December 26, 2017 by Marc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc. Gepost December 26, 2017 Share Gepost December 26, 2017 Ik heb gewoon vrienden waar ik het mee kan spelen. Heb ik niet perse een forum voor nodig. Slechte kerst gehad pik? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts