keida Gepost November 24, 2017 Share Gepost November 24, 2017 3 om 1. Verloren na penalty's. Aan het begin zei ik dat ik ging verliezen. Eindstand 5-5 en toch penalty's eruit gekregen. Ik stond 4-3 voor. Ik was zo nerveus dat ik door het midden schoot en hij bleef staan met zn keeper. Hier baal ik zo van. Maar het gaat lekker LETSGO. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maldini Gepost November 25, 2017 Share Gepost November 25, 2017 Ga 7-2. Verbinding slecht, maar mijn team speelt zo lekker. :< Ik start als volgt. En pas het dan direct aan naar een smalle 41212. Eerste upgrade wordt denk ik Pogba 》 Toure. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maldini Gepost November 26, 2017 Share Gepost November 26, 2017 Mag toch hopen dat je daar ez 38-2 mee gaat.. ;c Lekker weer een weekend geen WL gespeeld :< Vorig jaar duurde het tot januari, nu al klaar sinds begin november :< Hehe. 33-7 mee geëindigd helaas. Ging op een gegeven moment 22-1, maar dan word je ELO omhoog gegooid. Kwam vanaf daar bijna alleen maar Elite 1/top 100-spelers tegen. Naja, Elite 2 gehaald + Elite 1 monthly. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost November 27, 2017 Share Gepost November 27, 2017 [url]https://clips.twitch.tv/EnjoyableHelplessPlumberBloodTrail[/url] @Sanel Jup ze vermijden elkaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanel Gepost November 27, 2017 Share Gepost November 27, 2017 :D duitse kliek he, waarschijnlijk was dat Salz0r Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maldini Gepost November 27, 2017 Share Gepost November 27, 2017 Merkte dat ook heel erg dit weekend. Eenmaal in goud gaat iedereen weg als uitspelende ploeg. Echt te triest voor woorden. :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost November 27, 2017 Share Gepost November 27, 2017 Ga 7-2. Verbinding slecht, maar mijn team speelt zo lekker. :< Ik start als volgt. En pas het dan direct aan naar een smalle 41212. Eerste upgrade wordt denk ik Pogba 》 Toure. Werkt dat goed een LB als CV? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost November 27, 2017 Share Gepost November 27, 2017 Merkte dat ook heel erg dit weekend. Eenmaal in goud gaat iedereen weg als uitspelende ploeg. Echt te triest voor woorden. :-D En ik vind oprecht als ik uit speel de wedstrijden gemakkelijker en de delay ook minder erg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsjee10 Gepost November 27, 2017 Share Gepost November 27, 2017 Ik vind uit spelen ook echt niet verkeerd. Snap dat geneuzel niet zo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boeruh! Gepost November 27, 2017 Share Gepost November 27, 2017 Werkt dat goed een LB als CV? Maakt niet uit op zich, speelt hetzelfde daar ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jespresso Gepost November 28, 2017 Share Gepost November 28, 2017 8-12 geëndigd. Zit bij mn pa in omdat ik aan het verhuizen ben, wifi haalt de zolder net wel/niet niet. Uiteindelijk is mn controller is gesneuveld door de waardeloze verbinding. Dat ik uberhaupt 20 potjes heb kunnen spelen met zo'n kut verbinding is al een wonder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maldini Gepost November 28, 2017 Share Gepost November 28, 2017 [quote name='Kyrill'] Werkt dat goed een LB als CV?[/QUOTE] Ligt eraan. Maldini heeft medium/high, dan maakt het niet zoveel uit. Maar een spelers met high/medium zou ik daar niet zo snel neerzetten. @Lensherr Het maakt mij eerlijk gezegd vrij weinig uit. Probeer wel zo min mogelijk te spelen op zaterdag, want dan is de verbinding dramatisch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magikarp Gepost November 28, 2017 Share Gepost November 28, 2017 (edited) Inmiddels dinsdag maar zit nog na te genieten van de WL. Heerlijk weekendje was het. Niks gespeeld. Lekker Fortnite, Rocket League en tijd gespendeerd aan de vrouw des huizes. Heb ook totaal geen zin meer in FIFA. Betere en leukere dingen waar ik tijd in kan/moet stoppen. Dan heb ik geen zin om die tijd te verspillen aan het opwinden over een kutspel Edited November 28, 2017 by Magikarp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris.tiaan Gepost November 29, 2017 Share Gepost November 29, 2017 Ik ben eigenlijk ook wel blij met Fifa, heb daardoor weer helemaal Overwatch gevonden. :love: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boeruh! Gepost November 29, 2017 Share Gepost November 29, 2017 Morgen laatste toets, dus dan m'n eerste WL in een tijdje spelen. Hoop 'm voor de eerste keer dit jaar helemaal te kunnen spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bakkes12 Gepost November 29, 2017 Share Gepost November 29, 2017 8-12 geëndigd. Zit bij mn pa in omdat ik aan het verhuizen ben, wifi haalt de zolder net wel/niet niet. Uiteindelijk is mn controller is gesneuveld door de waardeloze verbinding. Dat ik uberhaupt 20 potjes heb kunnen spelen met zo'n kut verbinding is al een wonder. Nee nee nee, zo werkt dat niet he. Je verbinding heeft niets met je controller te maken. ;c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jespresso Gepost November 29, 2017 Share Gepost November 29, 2017 Nee nee nee, zo werkt dat niet he. Je verbinding heeft niets met je controller te maken. ;c Hahaha. Zoiets dan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maldini Gepost December 3, 2017 Share Gepost December 3, 2017 (edited) Krijg nu echt constant aftrapdoelpunten tegen. :r Dik over de vijftig in één weekend. Zowat ieder duel eindigt in dubbele cijfers of schuurt er tegenaan. SuecClnm26M Dit bijvoorbeeld. Der valt echt he-le-maal niets aan te doen. Had net zo goed mijn controller naast mij neer kunnen leggen, was hetzelfde resultaat geweest. Edited December 3, 2017 by Maldini Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost December 3, 2017 Share Gepost December 3, 2017 Krijg nu echt constant aftrapdoelpunten tegen. :r Dik over de vijftig in één weekend. Zowat ieder duel eindigt in dubbele cijfers of schuurt er tegenaan. SuecClnm26M Dit bijvoorbeeld. Der valt echt he-le-maal niets aan te doen. Had net zo goed mijn controller naast mij neer kunnen leggen, was hetzelfde resultaat geweest. Speler op de bovenkant van de 16 selecteren en daarmee druk zetten ipv dat je de man die je nu gebruikt uit positie trekt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanel Gepost December 3, 2017 Share Gepost December 3, 2017 Je moet offside trap spammen totdat hij twee keer de bal heeft aangeraakt voor het beste effect, 1x offside trap heeft geen nut. Maar dan alsnog is dit pure cancer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost December 3, 2017 Share Gepost December 3, 2017 Ik zat vannacht ff stream van Koen Weijland te volgen. Die gaat na een gemaakte goal meteen parkeer de bus spelen bij balverlies en schakelt daarna terug als hij de bal verovert. Wellicht dat ook eens uit proberen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maldini Gepost December 3, 2017 Share Gepost December 3, 2017 Goede tips. Ga ze allemaal gebruiken. Hopelijk werkt het, want ik krijg helemaal niks voor elkaar op deze manier. Thanks @Jeroen. @Sanel @Vitesse88 (y) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanel Gepost December 3, 2017 Share Gepost December 3, 2017 Ik zat vannacht ff stream van Koen Weijland te volgen. Die gaat na een gemaakte goal meteen parkeer de bus spelen bij balverlies en schakelt daarna terug als hij de bal verovert. Wellicht dat ook eens uit proberen? Nee Koen Weijland moet je idd volgen. Niet eens geplaatst voor regionals :-D :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost December 3, 2017 Share Gepost December 3, 2017 Nee Koen Weijland moet je idd volgen. Niet eens geplaatst voor regionals :-D :-D Jij wel dan? Of moeten we al jouw tips, tricks en weet ik veel wat allemaal wel serieus nemen? Is overigens wel een stabiele Elite 1/Top 100 speler, dus zou niet weten waarom je hem niet zou 'volgen' of in ieder geval dingen van hem aan zou nemen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanel Gepost December 3, 2017 Share Gepost December 3, 2017 (edited) Jij wel dan? Of moeten we al jouw tips, tricks en weet ik veel wat allemaal wel serieus nemen? Is overigens wel een stabiele Elite 1/Top 100 speler, dus zou niet weten waarom je hem niet zou 'volgen' of in ieder geval dingen van hem aan zou nemen. Deze tips komen niet van mijzelf hoor, heb 't Sean Allen en Saltzer meerdere malen horen zeggen. Koen Weijland mag hun veters niet eens strikken. Edited December 3, 2017 by Sanel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts