Titan Geplaatst 6 september 2020 Share Geplaatst 6 september 2020 Zouden die gasten stiekem de novelle van @Tim' gelezen hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 september 2020 Share Geplaatst 6 september 2020 3 uur geleden zei Regis: Spelersraad wil Henk ten Cate als bondscoach. Hoe komen ze daar dan weer bij? Kan mij niet voorstellen dat iemand ooit met de beste man gewerkt heeft (van de spelers), + man is al jaren niet meer actief op serieus niveau. Lijkt mij nou niet per se de juiste man. Ik vond vooral de namen in die spelersraad lachwekkend. Ryan Babel en Kevin Strootman.. Daar hoort gewoon degene in die werkelijk verantwoordelijk is voor het verbeterde spel van Oranje sinds de interland tegen Peru en dat is Frenkie de Jong. Ook Wijnaldum en Memphis mogen er best in. Blind er ook uit, dat is ook een aflopende zaak. Als CV zijn er vier geschikter en als linksback moet je hem gewoon echt niet meer willen zo traag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 september 2020 Share Geplaatst 6 september 2020 4 uur geleden zei Regis: Spelersraad wil Henk ten Cate als bondscoach. Hoe komen ze daar dan weer bij? Kan mij niet voorstellen dat iemand ooit met de beste man gewerkt heeft (van de spelers), + man is al jaren niet meer actief op serieus niveau. Lijkt mij nou niet per se de juiste man. Is al ontkracht door de Roon op de persconferentie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 6 september 2020 Share Geplaatst 6 september 2020 21 minuten geleden zei Zeus: Ik vond vooral de namen in die spelersraad lachwekkend. Ryan Babel en Kevin Strootman.. Daar hoort gewoon degene in die werkelijk verantwoordelijk is voor het verbeterde spel van Oranje sinds de interland tegen Peru en dat is Frenkie de Jong. Ook Wijnaldum en Memphis mogen er best in. Blind er ook uit, dat is ook een aflopende zaak. Als CV zijn er vier geschikter en als linksback moet je hem gewoon echt niet meer willen zo traag. Ja vreemde namen inderdaad. Vraag mij ook af hoe die daar tussen komen. 16 minuten geleden zei Vitesse88: Is al ontkracht door de Roon op de persconferentie. Alsof dat zoveel zegt. Zeker in de voetballerij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 september 2020 Share Geplaatst 6 september 2020 10 minuten geleden zei Regis: Ja vreemde namen inderdaad. Vraag mij ook af hoe die daar tussen komen. Alsof dat zoveel zegt. Zeker in de voetballerij. Precies, ook dus het verhaal dat naar buiten is gebracht dat hij naar voren is geschoven door de spelersraad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 september 2020 Share Geplaatst 6 september 2020 4 uur geleden zei Regis: Spelersraad wil Henk ten Cate als bondscoach. Hoe komen ze daar dan weer bij? Kan mij niet voorstellen dat iemand ooit met de beste man gewerkt heeft (van de spelers), + man is al jaren niet meer actief op serieus niveau. Lijkt mij nou niet per se de juiste man. Aan de voet gestaan van de carrière van Messi. Zonder Henk had Lionel vijfde klasse reserve gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 september 2020 Share Geplaatst 6 september 2020 26 minuten geleden zei Regis: Ja vreemde namen inderdaad. Vraag mij ook af hoe die daar tussen komen. Ik vermoed omdat jarenlange ervaring met issues die in het NL Elftal spelen zoals groepsdynamiek, eindtoernooien, verwachtingen van de spelers tov de bondscoach enz wel even wat meer meetelt dan of je een lekkere steekpass kan geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 september 2020 Share Geplaatst 6 september 2020 Ah ja, want Ryan Babel heeft daar werkelijk een idee over. Hou op, hoor. De Ligt is er ook niet al tien jaar bij. Het gaat gewoon om je bepalende spelers. Babel en Strootman mogen al blij zijn als ze op de bank zitten. De Jong maakt uit wie er de bal krijgt in het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 6 september 2020 Share Geplaatst 6 september 2020 Babel en Strootman!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 Henk ten Cate gezien bij Studio Voetbal, kundig mens. Ik ben voor Henk als nieuwe bondscoach. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 7 minuten geleden zei cimbomcu: Henk ten Cate gezien bij Studio Voetbal, kundig mens. Ik ben voor Henk als nieuwe bondscoach. Op basis van wat? Snap die hele Ten Cate move naar Oranje totaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 1 minuut geleden zei Thierryvane: Op basis van wat? Snap die hele Ten Cate move naar Oranje totaal niet. Vind hem gewoon heel goed over voetbal praten altijd. Man met gezag en kennis. Ook wel bekend als de brein achter het Barcelona van Rijkaard toen. Toen bij Ajax genoten van het aanvallende voetbal (op 1 goal geen kampioen helaas). En gewoon een aanvallende trainer ipv dat degelijke van Koeman, ook wel eens fijn. Dat van de woestijn neem ik niet zo serieus, als hij lekker geld wil harken daar moet die dat zelf weten en je weet hoe dat in die landen gaat met trainers. Als laatste vind ik ook dat er geen goede opties zijn. Van Gaal zou ik niet doen, namen als De Boer en Bommel, op basis van wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 Op 6-9-2020 om 10:24 zei Titan: Zouden die gasten stiekem de novelle van @Tim' gelezen hebben? Dan kunnen we in elk geval een hoop prijzen verwachten de komende jaren, haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 Vind Lodeweges als bondscoach tot en met het EK de beste optie. Gewoon verder bouwen op wat Koeman heeft neergezet en de spelersgroep lijkt hem ook te pruimen. Hup Dwight. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 3 uur geleden zei Bolderbast: Vind Lodeweges als bondscoach tot en met het EK de beste optie. Gewoon verder bouwen op wat Koeman heeft neergezet en de spelersgroep lijkt hem ook te pruimen. Hup Dwight. Helemaal mee eens. Hij doet het goed en is tactisch heel sterk. Henk ten Cate was ook niet eens door de spelersraad genoemd dus vast weer een broodje aap verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 Op basis waarvan is Lodeweges tactisch heel sterk? Tegen Polen niet gezien in elk geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 28 minuten geleden zei delichris: Hij doet het goed en is tactisch heel sterk. Vind ik lastig om op 1 wedstrijd te beoordelen. Koeman is al een aantal jaar bezig om met dezelfde jongens wat te bouwen qua speelstijl, vastigheden. En dat blijkt wel aan te slaan. Zou dus kiezen om dat voort te zetten met Lodeweges ipv nieuwe trainer met andere ideeën, spelers en tactiek. Daarbij komt dat ik de andere opties niet logisch genoeg vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 Het is niet lastig om dat na één wedstrijd te beoordelen. Hij was al assistent vanaf het begin. De spelers kennen hem en hij de spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 1 minuut geleden zei delichris: Het is niet lastig om dat na één wedstrijd te beoordelen. Hij was al assistent vanaf het begin. De spelers kennen hem en hij de spelers. Ik kan een assistent niet beoordelen of 'ie tactisch sterk is. Maargoed we zijn het eens over Lodeweges. En hij is ongeslagen. En hij heeft ook een coole naam. Beter dan Henk. Hup Dwight. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 Merkwaardige keuze, Wijnaldum rechtsbuiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 Dat was al bijna een typisch Veltmannetje daar tegen de achterlijn in het strafschopgebied Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 4 uur geleden zei Zeus: Op basis waarvan is Lodeweges tactisch heel sterk? Tegen Polen niet gezien in elk geval. Juist op tactisch vlak vond ik het erg sterk tegen Polen. Alleen in de afwerking schortte het. Defensief stond het goed, druk zetten liep goed. 3 uur geleden zei Bolderbast: Ik kan een assistent niet beoordelen of 'ie tactisch sterk is. Maargoed we zijn het eens over Lodeweges. En hij is ongeslagen. En hij heeft ook een coole naam. Beter dan Henk. Hup Dwight. Schijnt dat hij juist degene was die tactisch de lijntjes uitzette voor Koeman toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 1 minuut geleden zei StanleyW: Schijnt dat hij juist degene was die tactisch de lijntjes uitzette voor Koeman toch? Ik heb geen idee. Als Dwight tactisch zo sterk is moet 'ie het in ieder geval snel om gaan zetten, want dit ziet er niet uit. Wijnaldum weet niet wat hij moet doen en Veltman speelt als een kleuter. Italië heeft trouwens een meer dan leuke ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 9 minuten geleden zei Bolderbast: Ik heb geen idee. Als Dwight tactisch zo sterk is moet 'ie het in ieder geval snel om gaan zetten, want dit ziet er niet uit. Wijnaldum weet niet wat hij moet doen en Veltman speelt als een kleuter. Italië heeft trouwens een meer dan leuke ploeg. Dat mag geen verassing meer zijn. Zit best wel te genieten van Italië. Voetballen erg leuk en hadden zeker al op voorsprong moeten staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 (bewerkt) Mooie goal. Volkomen verdiend. Aké had er wel voor mogen komen trouwens. 7 september 2020 bewerkt door D.J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten