Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei The Saint:

Ja! Vertrekken morgen om 9uur met de auto naar Essen. Hebben hotel bij station daar. Van daar met de trein naar Dortmund. Scheelde een hoop geld. 

Snap ik ja, wij zitten op ongeveer dezelfde afstand van Dortmund. Wel iets noordelijker en verder Duitsland in, dus ze willen hier al om 07:00 vertrekken. Moet ik verdomme nog eerder m'n nest uit dan wanneer ik naar m'n werk ga ook. Mag ik toch hopen dat ze morgenavond winnen.

Ben trouwens wel echt de grootste gloryhunter die er rondloopt, want ben nog nooit naar een pot van het Nederlands Elftal geweest ;c Nu ook niet echt natuurlijk, maar zo voelt het wel een beetje. Echte Oranjefan nu m'n grote vriend gestopt is bij de Rode Duivels natuurlijk!!!

bewerkt door JanVertonghen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei JanVertonghen:

Snap ik ja, wij zitten op ongeveer dezelfde afstand van Dortmund. Wel iets noordelijker en verder Duitsland in, dus ze willen hier al om 07:00 vertrekken. Moet ik verdomme nog eerder m'n nest uit dan wanneer ik naar m'n werk ga ook. Mag ik toch hopen dat ze morgenavond winnen.

Ben trouwens wel echt de grootste gloryhunter die er rondloopt, want ben nog nooit naar een pot van het Nederlands Elftal geweest  Nu ook niet echt natuurlijk, maar zo voelt het wel een beetje. Echte Oranjefan nu m'n grote vriend gestopt is bij de Rode Duivels natuurlijk!!!

Wij zijn de grens over. Vanuit Eindhoven een beste stoet oranje. Mooi om te zien. 

image.jpg

bewerkt door The Saint
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan de support zal het niet liggen vanavond.

Citaat

Het is een gekkenhuis in Dortmund. De fanzone op de Friedensplatz in het centrum, dat plaats biedt aan zo'n 65.000 mensen, is vol. Er kunnen sinds ongeveer 13.15 uur geen fans meer naar binnen en de organisatie roept mensen op naar een van de andere fangebieden te gaan. Het plein ging iets voor 13.00 uur open en stond in een mum van tijd vol met Oranjefans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei delichris:

Koeman kennende gaat hij weer iemand anders opstellen. Een Frimpong ofzo.

Zou prima zijn, Engeland speelt zonder goede linksbackie dus gewoon iemand die er overheen duikt. Voorkeur van mij gaat dan ook naar Malen ipv Bergwijn.

Dumpie en Frimpong stelt hij niet samen op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Malen wss in de basis. Lijkt me een verstandige keuze met een rechtspoot als linksback. Kan Malen steeds de achterlijn zoeken. Xavi moet Mainoo blijven opzoeken en dan komt het zeker goed 

bewerkt door Acquafresca
Link naar opmerking
Deel via andere websites