Chiemel Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Zei Koeman niet 5 minuten geleden dat hij geen spelers meer zou oproepen? Of was dat vooraf semi blessure Brobbeast? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Volgens VI is Zirkzee inmiddels ook bij de selectie gehaald. Ben benieuwd of dat dan ter evt vervanging van Brobbey is, of als extra optie voorin. Wel tegenstrijdig tov wat hij eerder zei over de 25 selectiespelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Ik snap er geen reet meer van joh. Vallen twee middenvelders af en je roept een back en spits op. Krijg je Zirkzee met een jetlag vanuit de VS + al weken niet meer gespeeld door een blessure? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Brobbey schijnt verstijfde hamstring te hebben, waardoor je mogelijk de eerste wedstrijden alleen Weghorst als reserve diepe spits hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Ronald Koeman roept Joshua Zirkzee plotseling tóch op voor het EK (msn.com) Geen idee hoe betrouwbaar die bron is hoor. Maar snap wel dat als Brobbey er misschien af ligt, je dan Zirkzee toch voorzichtig alvast oproept... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Dan had ik alsnog naar een andere spits gekeken. Zirkzee nu exact één maand niet gespeeld door een blessure. Vraag me overigens niet welke spits. Misschien een Dallinga? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 1 uur geleden zei Chiemel: Hier toevallig een overzicht van? Wel benieuwd. dat niet maar in deze poule; koopmeiners de jong lewandowski swiderski milik brobbey dan bijna verder; luke shaw niet fit genoeg nog michal sadilek (wel ander verhaal) pavlovic Andy robertson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 10 uur geleden zei ROEMM: Volgens VI is Zirkzee inmiddels ook bij de selectie gehaald. Ben benieuwd of dat dan ter evt vervanging van Brobbey is, of als extra optie voorin. Wel tegenstrijdig tov wat hij eerder zei over de 25 selectiespelers. Ik denk vooral door de historie van Brobbey met die hamstring dit seizoen. Je hebt nog een plek over, dan kan dit puur uit voorzorg zijn. Het kan natuurlijk best dat Brobbey fit is, maar koeman er geen risico mee wil lopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Na de blessures en wedstrijden van afgelopen week, hoe denkt iedereen hier dat we gaan starten? Vooral op de nummer 10, rechtsback/rechtsbuiten en rechter centrale verdediger heb ik twijfels. Zie twee opties eigenlijk: 1. Simons op 10, 5 verdedigers - Van de Ven - Ake - Van Dijk - Geertruida - Frimpong 2. Reijnders op 10, Simons op 7, 4 verdedigers - Aké - Van Dijk - De Vrij - Dumfries Ben benieuwd hoe jullie hier naar kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Met optie 1 win je het EK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 100% optie 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Koeman kiest optie 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Hij gaat voor optie 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Afgaande op de hesjes van vandaag: Verbruggen, Geertruida, de Ligt, van Dijk, Ake, Schouten, Veerman, Reijnders, Gakpo, Depay en Frimpong Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 4 minuten geleden zei rich ruzzian: Afgaande op de hesjes van vandaag: Verbruggen, Geertruida, de Ligt, van Dijk, Ake, Schouten, Veerman, Reijnders, Gakpo, Depay en Frimpong Lijkt me ook gewoon de sterkste opstelling. 5 verdedigers kan zeker, maar dan snap ik niet goed waarom je tegen IJsland en Canada met 4 speelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Zou bijzonder zijn als De Ligt ineens wel speelt, denk ik. En de wedstrijd is pas zondag natuurlijk, nog genoeg mogelijkheden om wat op te schudden en te proberen. Wel mooi om te zien dat wij het ook niet weten eigenlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 1 uur geleden zei Oerlie: Lijkt me ook gewoon de sterkste opstelling. 5 verdedigers kan zeker, maar dan snap ik niet goed waarom je tegen IJsland en Canada met 4 speelde. Met Geertruida én Frimpong in de basis kan je natuurlijk altijd achterin van 4 naar 5 switchen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Bij mij komt de oranjekoorts wel een beetje naar boven, maar de temperatuur ging wel een beetje omlaag na deze packopening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Zojuist zei La Pulga: Bij mij komt de oranjekoorts wel een beetje naar boven, maar de temperatuur ging wel een beetje omlaag na deze packopening. Drie pussy's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 1 minuut geleden zei La Pulga: Bij mij komt de oranjekoorts wel een beetje naar boven, maar de temperatuur ging wel een beetje omlaag na deze packopening. Hier met Frenkie en Teun uit een pakje Vind de Ligt echt een prima verdediger maar in Oranje toch altijd zo onwennig en of onrustig is. Zou wat dat betreft de Vrij opstellen. Verder wel een opstelling waar ik me in kan vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 3 minuten geleden zei Vitesse88: Hier met Frenkie en Teun uit een pakje Vind de Ligt echt een prima verdediger maar in Oranje toch altijd zo onwennig en of onrustig is. Zou wat dat betreft de Vrij opstellen. Verder wel een opstelling waar ik me in kan vinden. Dat ie op het WK onrustig was is ook niet onlogisch met een Noppert als doelman achter je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Zou wel bizar zijn als je Blind jarenlang opstelt, maar dan tegen Oostenrijk en Polen waar je voor 70% balbezit gaat voor Aké kiest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 6 uur geleden zei rich ruzzian: Afgaande op de hesjes van vandaag: Verbruggen, Geertruida, de Ligt, van Dijk, Ake, Schouten, Veerman, Reijnders, Gakpo, Depay en Frimpong Hier zou ik prima mee kunnen leven. Zelf zou ik kiezen voor; Verbruggen Frimpong (maar zal wel Dumfries worden, mag ook) Geertruida (zit meer voetbal in dan De Ligt en De Vrij, kan beter inschuiven) van Dijk Ake Schouten Veerman Xavi (meer op 10 dan dus, maar Koeman durft dit niet denk ik) Gakpo Depay Malen Kan eventueel voorzichtiger beginnen of juist hiermee beginnen en later in de wedstrijd een 1-0/2-0 voorsprong gaan verdedigen door een verdediger extra erbij te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Ik zou voor de #Boszball gaan, Schouten naast Van Dijk en voetballende middenvelders opstellen. Zo ga je er misschien af, maar dan wel met mooi voetbal. Volgens mij praten mensen nog steeds meer over 2008 dan 2010. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni Machtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten