Tim' Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Dan doe ik ook even een duit in het zakje: Verbruggen, Flekken, Bizot Maatsen, Blind, Aké, Van de Ven, Van Dijk, De Vrij, De Ligt, Frimpong, Dumfries De Jong, Wieffer, Schouten, Timber, Veerman, Koopmeiners, Reijnders, Simons Depay, Gakpo, Malen, Zirkzee, Brobbey, Summerville Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april #NoDeRoonNoParty Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Keepers: Verbruggen Flekken Bizot Verdedigers: Dumfries Frimpong Maatsen Timber, J. Van Dijk Ake De Ligt De Vrij Geertruida Blind Van de Ven Middenvelders: de Jong Reijnders Simons Timber, Q. Koopmeiners Schouten Veerman Aanvaller: Depay Gakpo Brobbey Malen Weghorst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april (bewerkt) Verbruggen Flekken Bizot Bijlow ----------- Frimpong Dumfries Geertruida De Ligt Van Dijk De Vrij Aké Van de Ven Maatsen Blind ----------- Schouten Reijnders F. De Jong Koopmeiners ----------- Memphis Malen Simons Gakpo ----------- Zirkzee Brobbey En pak er dan nog twee bonus spelers bij (zou zeggen een extra spits als Weghorst en denk nog een Timber/Wieffer/De Roon/Veerman/Til). 30 april bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei Jongens. Ik zit nog ff naar al die namen te kijken die geselecteerd kunnen worden. Maar dan is het toch zo ontzettend jammer dat we Ronald Koeman als bondscoach hebben. Wat had ik dan toch graag een trainer als Arne Slot gezien. Ik denk oprecht dat we dan een enorme kans zouden maken op minimaal de halve finale. En uiteraard moet je een klein beetje geluk hebben. Maar met die namen in de achterhoede moet je toch iedere aanval kunnen weren. Op het middenveld zit in potentie zoveel voetbal. Alleen voorin is het dan wellicht wat pover, maar als Depay, Malen en Gakpo het op hun heupen hebben.... En dan als stormram Weghorst of krachtpatser Brobbey nog kunnen inbrengen. Het is alleen zo jammer dat onze huidige bondscoach er niks van bakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei Ik denk dat de aanvallers van Engeland of Frankrijk niet echt onder de indruk zijn van de verdediging. Een Polen kan je inderdaad weren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei 14 minuten geleden zei Keeza: Ik denk dat de aanvallers van Engeland of Frankrijk niet echt onder de indruk zijn van de verdediging. Een Polen kan je inderdaad weren Als je een van die twee pas in de finale tegenkomt.... Dan is dat toch prima. En een halve finale moet er met een beetje geluk toch wel inzitten met dit materiaal? Ik weet niet of er veel landen zijn die een Ake en een van Dijk centraal achterin kunnen zetten. En dan nog Van de Ven, de Ligt, de Vrij en Geertruida als eventuele invallers. Voor de grapjassen: ik snap dat alleen Nederland deze namen kan opstellen, omdat ze alleen de Nederlandse nationaliteit hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei 7 uur geleden zei Geppiej: Als je een van die twee pas in de finale tegenkomt.... Dan is dat toch prima. En een halve finale moet er met een beetje geluk toch wel inzitten met dit materiaal? Ik weet niet of er veel landen zijn die een Ake en een van Dijk centraal achterin kunnen zetten. En dan nog Van de Ven, de Ligt, de Vrij en Geertruida als eventuele invallers. Voor de grapjassen: ik snap dat alleen Nederland deze namen kan opstellen, omdat ze alleen de Nederlandse nationaliteit hebben. Verdorie, was al aan het typen voor ik je laatste alinea las. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei Luuk de Jong in Oranje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei (bewerkt) Ake vandaag ook geblesseerd uitgevallen. In het slechtere geval heb je geen Ake, Frenkie, Depay, Brobbey, J. Timber, Hartman en Botman als Koeman alleen maar fitte spelers wil. Edit: + Zirkzee 11 mei bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Sla die Oranjevlaggetjes maar in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei 1 uur geleden zei MetalMichael: Sla die Oranjevlaggetjes maar in! Slim van Joost om hem te laten diskwalificeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Suuuuuuuuuuuuuuuuuu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei En dan was het vorige EK dat we wonnen ook nog eens in Duitsland. Het kan niet meer misgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Vandaag wordt blijkbaar de voorselectie bekend. Vanuit daar maar even verder kijken. Zat er een max op het aantal op voorselectie? Met name met de lange lijst aan niet fitte spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei 1 uur geleden zei Chiemel: Vandaag wordt blijkbaar de voorselectie bekend. Vanuit daar maar even verder kijken. Zat er een max op het aantal op voorselectie? Met name met de lange lijst aan niet fitte spelers. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het lijstje uit 44 spelers mocht bestaan (of zou gaan bestaan). Maar kan ik mis hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei (bewerkt) Op 3-5-2024 om 11:30 zei Keeza: Ik denk dat de aanvallers van Engeland of Frankrijk niet echt onder de indruk zijn van de verdediging. Een Polen kan je inderdaad weren Mwoah, Stel je speelt er met 4 achterop, en je kunt Dumfries- de Ligt-Van Dijk-Ake opstellen, dan heb je toch een absolute topverdediging staan? Met alle respect, ik vind dat een heel wat betere verdediging dan vd Wiel-Heitinga-Mathijsen-Gio, waarmee we de WK finale haalden. Om nog maar te zwijgen over wisselspelers, zoals de Vrij, Maatsen, Geertruida, vd Ven. 16 mei bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Eens met @Elsjorro1990 qua verdediging zit Oranje echt meer dan prima... Het is meer de keepers waar ik me zorgen over/om maak... Brentford van Flekken staat maar 16e met al 61 goals tegen en Brighton van Van Brugge staat 10e met ook al 60 goals tegen... Bijlow is vaker niet dan wel fit. Verdediging heb je genoeg/zat optie's De Vrij, Van Dijk, Van de Ven, Frimpong(kan je echt niet omheen imo), Dumfries, Ake, De Ligt en dan idd nog Geertruida, Maatsen bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei 1 uur geleden zei Kyrill: Eens met @Elsjorro1990 qua verdediging zit Oranje echt meer dan prima... Het is meer de keepers waar ik me zorgen over/om maak... Brentford van Flekken staat maar 16e met al 61 goals tegen en Brighton van Van Brugge staat 10e met ook al 60 goals tegen... Bijlow is vaker niet dan wel fit. Verdediging heb je genoeg/zat optie's De Vrij, Van Dijk, Van de Ven, Frimpong(kan je echt niet omheen imo), Dumfries, Ake, De Ligt en dan idd nog Geertruida, Maatsen bijvoorbeeld. Is natuurlijk wel een beetje lastig te vergelijken, beide keepers spelen bij ploegen die theoretisch altijd meer tegendoelpunten krijgen. Persoonlijk zeggen die statistieken me niet zo veel. Ik vond die Verbruggen echt wel een paar aardige potten spelen in oranje. Frimpong vind ik dan een beetje een rare: doet het bij leverkusen wel heeeeeeeel erg goed, maar ik denk dat hij daar in een systeem speelt, wat we bij Oranje niet gaan doen. In dat opzicht zou ik altijd voor dumfries kiezen, aangezien die eigenlijk altijd 1 van je belangrijkere spelers in oranje is qua prestaties dan. Frimpong vond ik die ene interland echt tenenkrommend slecht. Zegt natuurlijk niet zo veel, maar ik denk dat Koeman niet zo heel veel meer gaat uitproberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei 4 uur geleden zei Kyrill: Eens met @Elsjorro1990 qua verdediging zit Oranje echt meer dan prima... Het is meer de keepers waar ik me zorgen over/om maak... Brentford van Flekken staat maar 16e met al 61 goals tegen en Brighton van Van Brugge staat 10e met ook al 60 goals tegen... Bijlow is vaker niet dan wel fit. Verdediging heb je genoeg/zat optie's De Vrij, Van Dijk, Van de Ven, Frimpong(kan je echt niet omheen imo), Dumfries, Ake, De Ligt en dan idd nog Geertruida, Maatsen bijvoorbeeld. Verbruggen is vrij steady bij oranje. Met een betere verdediging voor z’n neus zie ik dat ook niet als een probleem. Denk wel dat Koeman voor 532 gaat. Dan mag micky wel basis. Aanvallend is denk ik het probleem. Zou ergens wel Frimpong willen zien op rechtsbuiten. Samen met Denzel op rechts. Verbruggen Denzel/Frimpong - De Ligt - Virgil - Van der Ven - Ake Reijnders - Frenkie Malen - Memphis - Gakpo Zoiets wordt het denk ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Ik hoop echt dat hij Frimpong definitief selecteert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Met 26 spelers denkmik dat hij sowieso wel gaat selecteren om eventueel 2 systemen te kunnen spelen, 5-3-2 en 4-3-3. Voorselectie zal nog wel heel breed zijn vermoed ik, onder andere vanwege nog verschillende systemen. Benieuwd naar de kleine verrassingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei (bewerkt) Wieffer blijkbaar dusdanig geblesseerd dat hij de start van het EK niet gaat halen. Had overigens ook wel Summerville verwacht in de voorselectie. De rest die er niet bijstaat blijkbaar ook niet fit (oa Zirkzee). 16 mei bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Rare voorselectie. Teze, Stengs? Het blijft nog steeds onbegrijpelijk dat Koeman blijft terugvallen op de oude gasten (Bergwijn, Wijnaldum, Weghorst). Bijlow of Olij iig een afvaller. De Roon red het EK toch niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei (bewerkt) Kunnen spelers die niet in de voorselectie zitten de definitieve selectie alsnog halen? Verder bijzonder weinig buitenspelers met Gakpo, Bergwijn en Malen en semi-Simons en Depay. Daar had ik in ieder geval nog een naam in de voorselectie verwacht. Ook wetende dat Bergwijn gewoon matig bezig was en Depay niet fit. Keeper gaat afvallen en gewoon Olij natuurlijk als Bijlow niet tegen een keukenkastje loopt. Je hebt verder 7 spelers die als CV kunnen spelen, dus daar gaat ook nog wel een afvallen denk ik. Vd Ven dan wellicht. Gravenberch wellicht alleen mee als Frenkie niet fit genoeg blijkt te zijn. En dan nog de Roon als niet fit of Wijnaldum Aanvaller zie ik nu niet zo snel afvallen nu. 16 mei bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten