Zawisza Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 En elke keer die achterlijke lange ballen. Dit is toch geen voetbal man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Brengt ie Klaassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 (bewerkt) Klaassen erin, schiet mij maar lek 21 november 2022 bewerkt door LouisPSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Had op Luuk en Xavi gehoopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Kan Gakpo lekker buitenspel gaan lopen nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Echt goed dit. Man man man, niet om aan te gluren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 In Frank de Boers narcistische oom we trust enzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Typerend dat je met de makkelijkste ballen nog zoveel balverloes lijdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Ik was er tijdens het kijken van Sturm Graz - Feyenoord van overtuigd dat ik de slechtste wedstrijd van dat seizoen zat te aanschouwen. Ik begin te vermoeden dat ik ongelijk had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Zelfs in de verdediging van Zawisza zit meer voetballend vermogen dan in die Ake. Jezus wat slecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Ja!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Zojuist zei Urbeto: Ik was er tijdens het kijken van Sturm Graz - Feyenoord van overtuigd dat ik de slechtste wedstrijd van dat seizoen zat te aanschouwen. Ik begin te vermoeden dat ik ongelijk had. mag je vaker roepen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Typisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Zojuist zei ADG-Vincent: mag je vaker roepen Een doelpunt maakt het geen goede wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Nou, over de streep trekken en snel vergeten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Ach die Frenkie, die is zo fit door Barcelona afgeleverd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Zojuist zei Erwin.: Een doelpunt maakt het geen goede wedstrijd maar in dit geval wel een gewonnen wedstrijd (voor zover het nu naar uitziet) 7 wedstrijden afschuwelijk slecht voetbal spelen, maar wel allemaal winnen mag ook van mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Overigens speelt Noppert een prima pot. Als enige Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Noppert MOTM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Ik hoop ook op Noppert MOTM. Zou ook wel verdiend zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 8 min Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Moet hij niet nog een blunder makwn lastminute. Maar straalt wel rust uit. Beter dan Jasper op doel imo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Zojuist zei Bogatyr: 8 min veel blessuregevallen. Opzich te verwachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Dit is toch nooit geel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Mendy bij beide treffers niet overtuigend. 3-0 was voor m'n toto nog lekker geweest, maargoed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten