delichris Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 1 minuut geleden zei Kyrill: Eerste 20 minuten was heel nederland niet bijster goed vriend Ook Gakpo en Memphis niet.. Vanaf minuut 25-30 begon te lopen zowel bij Berghuis, Gakpo, Memphis, Frenkie, Malacia etc etc... Maar na minuut 20 in 1e helft regende het kansen voor nl en bleven ze Montenegro vast zetten... Dan speelde ze dus niet de eerste helft heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 Zojuist zei delichris: Dan speelde ze dus niet de eerste helft heerlijk Ongeveer 40-50% van 1e helft wel en dat was heerlijk voetbal en ook in 1e helft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 1 minuut geleden zei Kyrill: Ongeveer 40-50% van 1e helft wel en dat was heerlijk voetbal en ook in 1e helft Aha oke een mooie maatstaf. Dus als iemand 1 minuut geweldig speelt dan speelt hij toch heerlijk in een helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 Zojuist zei delichris: Aha oke een mooie maatstaf. Dus als iemand 1 minuut geweldig speelt dan speelt hij toch heerlijk in een helft. Hoe kom je bij 1 minuut ik had het over 20 minuten.... Opletten PSV gigant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 1 uur geleden zei Kyrill: allereerste interland ooit van Malacia. Natuurlijk kan zo'n fout wel, Van Dijk vergeten 2 jaar geleden of De Ligt tegen EN Tsjechië en Bulgarije? Interesseert me geen hol (sorry voor het taalgebruik) of het iemands eerste interland is. Dat is juist ook mijn punt. Moet je iemand die zo onervaren is, dan wel opstellen? Ja ik snap dat goed genoeg, oud genoeg is. Maar stel daar liep een capabele spits, dan had Malacia in potentie het WK op het spel gezet. En leuk dat een aantal alweer bijna de polonaise lopen, maar het is wel maar tegen Montenegro hoor. Het is dat die Turken ook niet in vorm zijn, maar ik moet het dinsdag eerst nog maar eens zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 6 minuten geleden zei Geppiej: Interesseert me geen hol (sorry voor het taalgebruik) of het iemands eerste interland is. Dat is juist ook mijn punt. Moet je iemand die zo onervaren is, dan wel opstellen? Ja ik snap dat goed genoeg, oud genoeg is. Maar stel daar liep een capabele spits, dan had Malacia in potentie het WK op het spel gezet. En leuk dat een aantal alweer bijna de polonaise lopen, maar het is wel maar tegen Montenegro hoor. Het is dat die Turken ook niet in vorm zijn, maar ik moet het dinsdag eerst nog maar eens zien. Dan interesseert jou geen hol maatje, don't care. Ik vond hem goed spelen en als jij denkt zulke ''foutjes/fouten'' zeldzaam zijn, kijk je toch echt te weinig voetbal lol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 8 minuten geleden zei Geppiej: Interesseert me geen hol (sorry voor het taalgebruik) of het iemands eerste interland is. Dat is juist ook mijn punt. Moet je iemand die zo onervaren is, dan wel opstellen? Ja ik snap dat goed genoeg, oud genoeg is. Maar stel daar liep een capabele spits, dan had Malacia in potentie het WK op het spel gezet. En leuk dat een aantal alweer bijna de polonaise lopen, maar het is wel maar tegen Montenegro hoor. Het is dat die Turken ook niet in vorm zijn, maar ik moet het dinsdag eerst nog maar eens zien. Wijnaldum met bijna 600 wedstrijden op het hoogste niveau en De Vrij met bijna 400 gaven ook allebei zo'n bal. Beetje laf om het bij Malacia aan 'onervarenheid' te wijten. Het kan gewoon gebeuren dat je een situatie verkeerd inschat of een pass verkeerd geeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 21 minuten geleden zei Kyrill: Hoe kom je bij 1 minuut ik had het over 20 minuten.... Opletten PSV gigant Ik zeg ook dat het een mooie maatstaf is van je. Ik maak een vergelijking dat als je 1 minuut geweldig speelt en de rest drama dan is het ook heerlijk volgend jou. In mijn ogen is het dan drama. Dus als je 20 minuten slecht speelt en de rest van de 45 minuten geweldig speelt dan doe je het goed en niet heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 27 minuten geleden zei delichris: Ik zeg ook dat het een mooie maatstaf is van je. Ik maak een vergelijking dat als je 1 minuut geweldig speelt en de rest drama dan is het ook heerlijk volgend jou. In mijn ogen is het dan drama. Dus als je 20 minuten slecht speelt en de rest van de 45 minuten geweldig speelt dan doe je het goed en niet heerlijk. Ok whatever. Snap helemaal niks meer van zal wel. Zo groot familie lunch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 Nette overwinning gister. Misschien niet altijd het beste voetbal, maar ook zeker niet slecht. Bedenk wel: met De Boer hadden we een puntje overgehouden uit de laatste twee wedstrijden en had Promes een verkeerde terugspeelbal gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 Ik vraag me wel oprecht af waarom Berghuis er nog in staat. Ik vond Bergwijn erg sterk in vallen. Berghuis geeft echt een fantastische assist, maar god wat heeft die veel ballen verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 @Elsjorro1990 Zat je in de buurt van de Odoorn spandoek? Zo nee waar zat je dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 1 uur geleden zei PJHoutman: Wijnaldum met bijna 600 wedstrijden op het hoogste niveau en De Vrij met bijna 400 gaven ook allebei zo'n bal. Beetje laf om het bij Malacia aan 'onervarenheid' te wijten. Het kan gewoon gebeuren dat je een situatie verkeerd inschat of een pass verkeerd geeft. 1 uur geleden zei MauricioAros: Ok en De Vrij, Wijnaldum en Dumfries dan? Als je om elk foutje vraagtekens zet bij een speler hou je weinig over. Als ik het me goed herinner, dan waren die ballen van de Vrij en Wijnaldum op het moment dat de wedstrijd al redelijk in de tas zat. En die van Malacia niet. Dat was op een cruciaal moment. Het enige dat ik probeer aan te geven, en dat zal wellicht tegen het zere been zijn van sommige Feyenoorders, is het feit dat we niet moeten denken dat we nu opeens een geweldige linksback hebben in Oranje. Laten we eerlijk zijn, hij staat er omdat we echt niks beters hebben. Ik tel Blind overigens niet eens mee, want dat is helemaal geen linksback in mijn opinie. Niet voor Ajax en niet voor Oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 1 minuut geleden zei Geppiej: Als ik het me goed herinner, dan waren die ballen van de Vrij en Wijnaldum op het moment dat de wedstrijd al redelijk in de tas zat. En die van Malacia niet. Dat was op een cruciaal moment. Het enige dat ik probeer aan te geven, en dat zal wellicht tegen het zere been zijn van sommige Feyenoorders, is het feit dat we niet moeten denken dat we nu opeens een geweldige linksback hebben in Oranje. Laten we eerlijk zijn, hij staat er omdat we echt niks beters hebben. Ik tel Blind overigens niet eens mee, want dat is helemaal geen linksback in mijn opinie. Niet voor Ajax en niet voor Oranje. Ik vind Malacia ook helemaal geen goede linksback. Maar het argument "foute bal dus onervaren" is gewoon quatsch, omdat het andere spelers ook gebeurt. Pas als hij veel inschattingsfouten maakt zou je daarover kunnen spreken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 12 minuten geleden zei delichris: @Elsjorro1990 Zat je in de buurt van de Odoorn spandoek? Zo nee waar zat je dan? Vak c, rij 17. Waar de ligt die harde botsing had, dat was zowat voor ons. Odoorn spandoek niet gezien, dus wellicht zat die aan onze zijde ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 Odoorn spandoek zat korte zijde als je naar de tribune kijkt rechts en vanaf de tv ook rechts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 1,2, 3 test Test @Elsjorro1990 fijn dat het leuk was! Mooi! @delichris waar haal jij vandaan dat Berghuis maar 1 minuut geweldig was? @Vitesse88 hoe ziet de layout er voor jou nu uit? @PJHoutman @MisterX heb nu alles als platte tekst geplakt is het nu beter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 48 minuten geleden zei Kyrill: 1,2, 3 test Test @Elsjorro1990 fijn dat het leuk was! Mooi! @delichris waar haal jij vandaan dat Berghuis maar 1 minuut geweldig was? @Vitesse88 hoe ziet de layout er voor jou nu uit? @PJHoutman @MisterX heb nu alles als platte tekst geplakt is het nu beter? Zo is het beter inderdaad. Als je er gewoon elke keer aan denkt dan lost dat alle problemen op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 @Kyrill Lees mijn posts maar even rustig terug en dan snap je wat ik bedoel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 Hopelijk Bergwijn basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 41 minuten geleden zei Thierryvane: Hopelijk Bergwijn basis. Die viel wel lekker in tegen Montenegro, inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 Wat goed weer deze persco. "Je hebt er helemaal geen verstand van Valentijn!" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 22 minuten geleden zei Thierryvane: Wat goed weer deze persco. "Je hebt er helemaal geen verstand van Valentijn!" Heerlijk die man op zijn plek gezet inderdaad Citaat Valentijn Driessen stelt dat Van Gaal ook verdedigend voetbal speelt. "Maar Valentijn, jij hebt er helemaal geen verstand van. Je hebt geen voetbal-visie. Je hebt een visie voor de krant. Met 5-3-2 kan je heel geweldig aanvallen. En Chelsea kan dat ook, dus vergelijk mij daar niet mee." "Ik heb genoten van Chelsea. Jij zou eens wat beter moeten inlezen, Valentijn. Heb je ooit wel eens gehoord van evolutie? Ik ontwikkel me ook, en Memphis ontwikkelt zich ook. Voetbal verandert." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 (bewerkt) Persoonlijk vind ik Valentijn ook heerlijk. It takes two to tango. Dat geldt ook voor goed voetbal trouwens, 7-0 tegen Gibraltar is nooit goed genoeg natuurlijk. 6 september 2021 bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 37 minuten geleden zei himan: Persoonlijk vind ik Valentijn ook heerlijk. It takes two to tango. Dat geldt ook voor goed voetbal trouwens, 7-0 tegen Gibraltar is nooit goed genoeg natuurlijk. Tegen Gibraltar was toch nog onder De Boer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten