Thierryvane Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 2 minuten geleden zei 007mark: Vanavond Nations League tegen Bosnië. Top-2 gaat door naar de kwartfinales, moet toch geen probleem zijn met Hongarije en Bosnië in de poule. Zou zo starten: Van de Ven is blessa, Van Hecke vervanger. Denk dat Dumfries en De Ligt spelen i.p.v. Frimpong en dus Van de Ven. Aké back. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Zojuist zei Thierryvane: Van de Ven is blessa, Van Hecke vervanger. Denk dat Dumfries en De Ligt spelen i.p.v. Frimpong en dus Van de Ven. Aké back. Haha, twijfelde inderdaad al Maar had even snel de selectie opgezocht toen bekend was gemaakt en daar stond hij natuurlijk nog steeds tussen hehe. Maar scherp! In dat geval zou ik achterin spelen met Geertruida. Alles beter dan De Ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Gok dat dit 'm gaat worden: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Geen Hato? En waarom is Fitz Jim niet opgeroepen eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 15 minuten geleden zei 007mark: Haha, twijfelde inderdaad al Maar had even snel de selectie opgezocht toen bekend was gemaakt en daar stond hij natuurlijk nog steeds tussen hehe. Maar scherp! In dat geval zou ik achterin spelen met Geertruida. Alles beter dan De Ligt. Ik zou je beste cv ook niet opstellen inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 9 minuten geleden zei Arezo: Geen Hato? En waarom is Fitz Jim niet opgeroepen eigenlijk? Nederlands elftal is voor hossende mensen die oranje badpakken en pruiken op willen zetten en denken dat buitenspel is wanneer iemand gewisseld wordt en het veld uitloopt. Dokter Farioli heeft Koeman even verteld dat Ajax spelers zich op Ajax richten. Anders was het natuurlijk geheel logisch geweest dat de opstelling was: Pasveer Rensch, de Ligt, Baas, Hato De Jong Fitz-Jim, Taylor Berghuis, Brobbey, van Axel Dongen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Ik weet het niet met die Reijnders.. in mijn beleving hebben we echt wel wat betere middenvelders in huis dan hem. Koopmeiners, Timber, Veerman, Berghuis, Branco, Fitz.. etc. etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 1 uur geleden zei Thierryvane: Gok dat dit 'm gaat worden: Leuke gok van je! Ook leuk dat je het zelf in ESPN format hebt gezet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 51 minuten geleden zei Chiemel: Leuke gok van je! Ook leuk dat je het zelf in ESPN format hebt gezet ESPN voelt mij goed aan. Nee, denk wel dat dit 'm gaat worden maar hoop zelf op Timber linksback, Aké naast Virgil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Frimpong op rechtsback en ik geef het een ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Nee joh, Depaytje is wel klaar in Oranje. Blik op de toekomst met mannetje als Zierkzee, Dalinga en dat dikke mannetje van Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 1 uur geleden zei Thierryvane: ESPN voelt mij goed aan. Nee, denk wel dat dit 'm gaat worden maar hoop zelf op Timber linksback, Aké naast Virgil. Virgil rechts in het centrum? Zie dat niet snel gebeuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Wat een lachwekkende bondscoach. Klasse dat Bergwijn op zijn strepen gaat staan en niet nederig voor Oranje z'n bek houdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 49 minuten geleden zei rich ruzzian: Virgil rechts in het centrum? Zie dat niet snel gebeuren Why nut? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 9 minuten geleden zei Chiemel: Why nut? Omdat hij altijd links speelt en ook aangeeft dat zijn voorkeur is en bij Oranje hij de captain is, dus mag hij dat van Koeman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 7 uur geleden zei Beppu: Ik weet het niet met die Reijnders.. in mijn beleving hebben we echt wel wat betere middenvelders in huis dan hem. Koopmeiners, Timber, Veerman, Berghuis, Branco, Fitz.. etc. etc. Ricky van Haaren, Bob Vankan, Mark Diemers, Rogier van Gogh, ik kan nog heel veel betere middenvelders opnoemen dan Reijnders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WillieColón Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september (bewerkt) 9 hours ago, Maurice' said: Lijkt mij ook einde verhaal. Hoewel ik niet de grootste fan ben van Depay, is het wel echt een vette stap die hij maakt. Denk dat je daar heel snel op terugkomt als je met de bus door de favela, onder zware beveiliging, naar het volgende stadion rijdt en dan voor een half leeg stadion en op k*tveld je pot moet spelen. Financieel en sportief staat de club er ook slecht voor Net als die spelers die naar SA gaan voor de 'ervaring' en geld, maar na een aantal maanden hoor je ook daarvan dat ze zo snel mogelijk weg willen. Lijkt in eerste instantie leuk hoor, maar die honeymoon fase is snel voorbij Hoop dat het einde verhaal is. Zou het oprecht kut vinden mocht Depay topscorer aller tijden worden van Oranje. I know, het is maar een statistiek. Maar ik zie graag spelers daar die wat hebben toegevoegd aan Oranje. 7 september bewerkt door WillieColón Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Gravenberch De Ligt krijgt ook maar weer eens de kans om te laten zien wat voor blindpaard het is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 5 minuten geleden zei Arezo: Gravenberch De Ligt krijgt ook maar weer eens de kans om te laten zien wat voor blindpaard het is. Paul kijk jij wel eens voetbal? Of als iemand een Ajax shirt heeft aan gehad krijg je een soort blinde vlek voor die speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Gravenberch speelt 3 potjes bij Liverpool en moet meteen vol bombarie het Nederlands Elftal in. De Ligt kan er echt geen klote van. Is op zijn 16e behoorlijk gehypet Ajax binnengekomen en vervolgens (natuurlijk, want zo gaat dat het NL elftal in) Maar die heeft er bij Juventus, Bayern en nu bij Man Utd he-le-maal niks van gebakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 3 minuten geleden zei Arezo: Gravenberch speelt 3 potjes bij Liverpool en moet meteen vol bombarie het Nederlands Elftal in. De Ligt kan er echt geen klote van. Is op zijn 16e behoorlijk gehypet Ajax binnengekomen en vervolgens (natuurlijk, want zo gaat dat het NL elftal in) Maar die heeft er bij Juventus, Bayern en nu bij Man Utd he-le-maal niks van gebakken. Je kijkt dus echt geen voetbal. Maar goed verbaasd me niet heel erg. Overigens behoorlijk hypocriete opstelling van de bondscoach die soms spelers niet neemt omdat ze geen ritme hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 5 minuten geleden zei Arezo: Gravenberch speelt 3 potjes bij Liverpool en moet meteen vol bombarie het Nederlands Elftal in. De Ligt kan er echt geen klote van. Is op zijn 16e behoorlijk gehypet Ajax binnengekomen en vervolgens (natuurlijk, want zo gaat dat het NL elftal in) Maar die heeft er bij Juventus, Bayern en nu bij Man Utd he-le-maal niks van gebakken. Misschien moet je eens buitenlands voetbal gaan kijken voor je wat roeptoetert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Zal allemaal wel humor zijn. Wel benieuwd naar Zirkzee. Koeman zei dat Brobbey tegen Duitsland start. Mooi dat beiden een eerlijke kans lijken te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Hup Holland hup laat de leeuw niet in zijn hempie staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 5 minuten geleden zei Gert: Zal allemaal wel humor zijn. Wel benieuwd naar Zirkzee. Koeman zei dat Brobbey tegen Duitsland start. Mooi dat beiden een eerlijke kans lijken te krijgen. Ja en nee. Stel Zirkzee speelt nu de pannen van het dak, dan wil je Zirkzee toch gewoon lekker laten staan? In plaats van nu al roepen wie er dan speelt. Begrijp dat nooit zo goed. Ben benieuwd hoe Reijnders het doet, vind dat tot op heden nog helemaal niks. Snap ook überhaupt niet waarom we met deze groep nog 4-3-3 spelen overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten