JanVertonghen Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli (bewerkt) 5 uur geleden zei The Saint: Ja! Vertrekken morgen om 9uur met de auto naar Essen. Hebben hotel bij station daar. Van daar met de trein naar Dortmund. Scheelde een hoop geld. Snap ik ja, wij zitten op ongeveer dezelfde afstand van Dortmund. Wel iets noordelijker en verder Duitsland in, dus ze willen hier al om 07:00 vertrekken. Moet ik verdomme nog eerder m'n nest uit dan wanneer ik naar m'n werk ga ook. Mag ik toch hopen dat ze morgenavond winnen. Ben trouwens wel echt de grootste gloryhunter die er rondloopt, want ben nog nooit naar een pot van het Nederlands Elftal geweest Nu ook niet echt natuurlijk, maar zo voelt het wel een beetje. Echte Oranjefan nu m'n grote vriend gestopt is bij de Rode Duivels natuurlijk!!! 9 juli bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli MATCHDAY Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Vanavond maar lekker eruit. Tegen de Spanjaarden maak je toch geen kans #Belgianmentality Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli (bewerkt) 9 uur geleden zei JanVertonghen: Snap ik ja, wij zitten op ongeveer dezelfde afstand van Dortmund. Wel iets noordelijker en verder Duitsland in, dus ze willen hier al om 07:00 vertrekken. Moet ik verdomme nog eerder m'n nest uit dan wanneer ik naar m'n werk ga ook. Mag ik toch hopen dat ze morgenavond winnen. Ben trouwens wel echt de grootste gloryhunter die er rondloopt, want ben nog nooit naar een pot van het Nederlands Elftal geweest Nu ook niet echt natuurlijk, maar zo voelt het wel een beetje. Echte Oranjefan nu m'n grote vriend gestopt is bij de Rode Duivels natuurlijk!!! Wij zijn de grens over. Vanuit Eindhoven een beste stoet oranje. Mooi om te zien. 10 juli bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Aan de support zal het niet liggen vanavond. Citaat Het is een gekkenhuis in Dortmund. De fanzone op de Friedensplatz in het centrum, dat plaats biedt aan zo'n 65.000 mensen, is vol. Er kunnen sinds ongeveer 13.15 uur geen fans meer naar binnen en de organisatie roept mensen op naar een van de andere fangebieden te gaan. Het plein ging iets voor 13.00 uur open en stond in een mum van tijd vol met Oranjefans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Wie verwachten jullie, Malen of Bergwijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli 2 minuten geleden zei La Pulga: Wie verwachten jullie, Malen of Bergwijn? Koeman kennende gaat hij weer iemand anders opstellen. Een Frimpong ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Zojuist zei delichris: Koeman kennende gaat hij weer iemand anders opstellen. Een Frimpong ofzo. Zou prima zijn, Engeland speelt zonder goede linksbackie dus gewoon iemand die er overheen duikt. Voorkeur van mij gaat dan ook naar Malen ipv Bergwijn. Dumpie en Frimpong stelt hij niet samen op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli 8 minuten geleden zei La Pulga: Wie verwachten jullie, Malen of Bergwijn? Wijnaldum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli 3 minuten geleden zei Fantasy: Wijnaldum. En daar ging de oranjekoorts, bedankt weer he! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Zojuist zei La Pulga: En daar ging de oranjekoorts, bedankt weer he! Graag gedaan. Heb je je koorts weer terug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli 17 minuten geleden zei Fantasy: Graag gedaan. Heb je je koorts weer terug Goede wissel dit, koorts weg en aids is er voor terug in de plaats gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli koorts terug! Lets go boys! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli (bewerkt) Malen wss in de basis. Lijkt me een verstandige keuze met een rechtspoot als linksback. Kan Malen steeds de achterlijn zoeken. Xavi moet Mainoo blijven opzoeken en dan komt het zeker goed 10 juli bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli 1 uur geleden zei La Pulga: koorts terug! Lets go boys! Belgen in oranje shirtjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Malen . Slopen die Engelsen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Gesprek met de bondscoach voor de wedstrijd werd zowaar even tactisch inhoudelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Hopelijk niet een te zenuwachtig begin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Poaaaaaah Xavi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Xavi!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli MONDJES SNOERENNNN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Hoppa! Lekker goaltje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli XAVIIIIIIII Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Zei hier direct al; penalty. Hele kamer weer oneens natuurlijk, die kijken nooit voetbal. Maar hij is gewoon net te laat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Vind het zwaar gestraft.. Maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten