cimbomcu Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Opvallend ja Geert en Timber. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 (bewerkt) De Roon, Taylor 24 maart 2023 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 En dit is dus precies de reden waarom Taylor niet thuishoort in Oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Zojuist zei Rogier.: Taylor Goed wel voor dit niveau Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Prima start wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Wel goed dat die jongen al wat ervaring heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Doe maar ffkes wisselen, Taylor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Taylor rijp voor een wissel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Waarom speelt Simons met nr. 12.. Kan dat niet aanzien hè als rugnummer autist (iedere andere speler was net zo ruk geweest trouwens..) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 3 minuten geleden zei cimbomcu: Opvallend ja Geert en Timber. Is mintens net zo opvallend als Griezje zijn kapsel. Gekke kauwgombal op ze hoofd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Taylor doet wel alles verkeerd hè. Snap ook echt niet dat hij bij Ajax nog steeds alles speelt. Talentvolle jongen, maar heeft het gewoon ff niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 3 minuten geleden zei Titan: Doe maar ffkes wisselen, Taylor Zou een goede keuze zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Maar gelukkig hebben we Cillessen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 11 uur geleden zei Kyrill: Jongens doe niet zo jankerig en overijverig. Man man man, we hebben nog genoeg keuze. Nergens voor nodig dit dramatische gedoe. Als zelfs Luxemburg al opent met een puntje bij Slowakije..... Denk ik dat we winnen, niet per se? Denk ik dat we met beetje geluk maken op puntje? Ja! Denken ik dat we 3-0 tot 6-0 afgaan? Hell no Echte kenner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Goede combinatie daar rechts hoor. Toch die connectie van die Ajacieden. Terechte keuze zo. Kunnen we niet gewoon Klaassen en Brobbey er ook ff inzetten? Geweldig voetbal incoming hoor.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Goh die Cillessen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Kenneth Fucking Taylor opstellen terwijl je Matsadonna op de bank hebt zitten. Koeman out! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Toch fijn dat ik emotioneel nooit zo betrokken ben bij Oranje. Vind gezellig hoor in de kroeg, maar ook vooral lachwekkend bij dit soort potjes. Gebeurt dit bij Feyenoord, dan kan de hele buurt meegenieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Och negativiteit hier weer alom, wat is het toch af en toe een heerlijk kinderachtig forum (ja ik doe er ook aan mee) Er is gewoon te weinig voetbal, je speelt met 4 cv's, daarnaast nog een gehandicapt middenveld met Gini en De Roon. Leuk dat jullie het over Taylor hebben en terecht bij die goal, maar dat is op dit middenveld wel de enige die nog een bal kan raken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 1 minuut geleden zei Beppu: Kenneth Fucking Taylor opstellen terwijl je Matsadonna op de bank hebt zitten. Koeman out! Ik vraag me dus echt af of jullie écht Wieffer zouden willen zien. Die jongen heeft pas net een aantal wedstrijden op oké niveau achter de rug. En ik snap dat het lastig wordt als je een Schouten niet meeneemt, maar you get the point. Ik ben dus echt zo benieuwd naar een heat map van de middenvelders na de wedstrijd. Het is wel heel statisch bij balbezit centraal achterin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Heeft die Koeman de schijterij in zijn hoofd ofzo? Timber op de plek van Luts. Lutsie op de plek van Timber. Taylor en de Roon is gewoon niet goed genoeg. Simons speelt bij PSV toch geen linksbuiten? Wijnaldum vind ik een beetje 2020. Flekken is beter dan Cillesen. Tis zo conservatief als de tyfus allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Lekker je doel uitgekomen, pik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Wat doet Cillessen daar ook zeg, duik eens in sneltreinvaart op die bal af. Bijlow had 'm gepakt, 100%. Lachwekkende bedoeling dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten