Socrates Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 Zojuist zei ElMarcos: Dat zou zomaar kunnen. Blijft wel staan dat de eerste helemaal niet rendeert in Oranje, om welke reden dan ook. Hopen dat Koeman Frimpong een kans geeft. Op die plek had ik in Oranje toch ook wel heel graag Mazraoui gehad om eerlijk te zijn. Rendeert hij niet in Oranje, of snappen Nederlandse coaches niet zo heel goed hoe ze een echte wingback implementeren? Maar ja, ik zou ook het vertrouwen geven aan Frimpong. Kan nog iets aan de bal, beetje snelheid enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 24 minuten geleden zei Geppiej: Gewoon weer lekker 4-3-3 gaan spelen of in ieder geval een variant daarvan. Mijn inziens kun je dan prima met onderstaande opstelling nog een paar jaar vooruit en krijgen we leuker voetbal te zien op het EK 2024 en WK 2026. Met dit team juich ik voor elke tegenstander van Oranje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 11 minuten geleden zei Djurovski: Met dit team juich ik voor elke tegenstander van Oranje Jij juicht altijd tegen Oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 33 minuten geleden zei Djurovski: Met dit team juich ik voor elke tegenstander van Oranje Heb je daar ook een reden voor of ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 Zal Noa Lang wel niet mogen oid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 25 minuten geleden zei Geppiej: Heb je daar ook een reden voor of ? Geen van Dijk. Wel Lang en Brobbey... Geen Hateboer. Dan verdienen ze niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 Koeman die gaat denk ik gewoon verder met 5 verdedigers, deed die groot deel vorige keer ook. En veel leuker zal het vast niet worden. Kan mij geen elftal van hem herinneren dat echt kenmerkend speelde, vaak tergend saai, dus ook niet hoop dat beter gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 27 minuten geleden zei Djurovski: Geen van Dijk. Wel Lang en Brobbey... Geen Hateboer. Dan verdienen ze niets Meijer als linksback zeker? Zivkovic in de spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 (bewerkt) 21 minuten geleden zei Geppiej: Meijer als linksback zeker? Zivkovic in de spits. De boer Hateboer Kasanwirjo Balker Meijer Matusiwa / valente Reis Duarte Zivkovic. Valente / Matusiwa Slor Van Weert Afhankelijk punt naar voor of achter 13 december 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 (bewerkt) Op 10-12-2022 om 13:42 zei Kelvin: Als ik de volkswoede op twitter een beetje zie, kun je wel constateren dat het WK begint te leven in Nederland. Oh, het leeft alleen onder de twitteraars dan. Op sociale media heb ik zo goed als niets van gezien (ik heb geen twitter dus dat krijg ik niet mee). Op de korfbal had zo goed als niemand het echt erover. Op het werk hetzelfde. Bij vrienden ook. Het hele WK lijkt langs de meeste heen te zijn gegaan tot nu toe. Ook in de wijk zag ik vroeger veel meer vlaggetjes en andere versiersels rondom een WK of EK. Nu zag je zo goed als niets. Het heeft maar geleefd onder een heel klein deel van de Nederlanders. Veel kleiner dan gebruikelijk. 13 december 2022 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 1 minuut geleden zei MisterX: Oh, het leeft alleen onder de twitteraars dan. Op sociale media heb ik zo goed als niets van gezien (ik heb geen twitter dus dat krijg ik niet mee). Op de korfbal had zo goed als niemand het echt erover. Op het werk hetzelfde. Bij vrienden ook. Het hele WK lijkt langs de meeste heen te zijn gegaan tot nu toe. Ook in de wijk zag ik vroeger veel meer vlaggetjes en andere versiersels rondom een WK of EK. Nu zag je zo goed als niets. Het heeft maar geleefd onder een heel klein deel van de Nederlanders. Veel kleiner dan gebruikelijk. Daarom keken er ook zo'n 5,6 miljoen mensen. En de schatting is hoger aangezien men de kroegen en restaurants niet mee hebben geteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 23 minuten geleden zei delichris: Daarom keken er ook zo'n 5,6 miljoen mensen. En de schatting is hoger aangezien men de kroegen en restaurants niet mee hebben geteld. Dat je er nog serieus op in gaat, @MisterX komt enkel met aannames en nul feiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 Wij hebben het op de voetbal gekeken met z'n allen, vanaf de eerste groepswedstrijd (eerste kwam slecht uit). Voor de wedstrijden tegen de VS is zelfs het eerste verzet zodat er kon worden gekeken. Terwijl de drukte terugloopt op een hoop dingen (bezoekers, leden, evenementen) was dit één van de drukst bezochte evenementen van de laatste tijd. Op m'n werk, waar er een hoop mensen zitten die niks met voetbal hebben, leeft het ook gewoon en werd er met collega's onderling gekeken. Ik deel die aannames ook totaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 50 minuten geleden zei joostmakaay: Dat je er nog serieus op in gaat, @MisterX komt enkel met aannames en nul feiten. Nu ja, het vervelende is imo vooral dat het al de twaalfde keer is dat hij komt met "goh, het leeft niet zo hè?" en ik niet echt begrijp wie of wat hij daarmee iets wil bewijzen of wat de relevantie ervan überhaupt is. Kan ons het ballen dat op de korfbal niemand het over een WK voetbal had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei MisterX: Oh, het leeft alleen onder de twitteraars dan. Op sociale media heb ik zo goed als niets van gezien (ik heb geen twitter dus dat krijg ik niet mee). Op de korfbal had zo goed als niemand het echt erover. Op het werk hetzelfde. Bij vrienden ook. Het hele WK lijkt langs de meeste heen te zijn gegaan tot nu toe. Ook in de wijk zag ik vroeger veel meer vlaggetjes en andere versiersels rondom een WK of EK. Nu zag je zo goed als niets. Het heeft maar geleefd onder een heel klein deel van de Nederlanders. Veel kleiner dan gebruikelijk. Het leeft zo erg dat er meer mensen in de stadions zitten dan er capaciteit is. Bijzonder, met de vele lege tribunes. 13 december 2022 bewerkt door Mansveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 1 uur geleden zei MisterX: Oh, het leeft alleen onder de twitteraars dan. Op sociale media heb ik zo goed als niets van gezien (ik heb geen twitter dus dat krijg ik niet mee). Op de korfbal had zo goed als niemand het echt erover. Op het werk hetzelfde. Bij vrienden ook. Het hele WK lijkt langs de meeste heen te zijn gegaan tot nu toe. Ook in de wijk zag ik vroeger veel meer vlaggetjes en andere versiersels rondom een WK of EK. Nu zag je zo goed als niets. Het heeft maar geleefd onder een heel klein deel van de Nederlanders. Veel kleiner dan gebruikelijk. Potverdorie, het lijkt mij toch redelijk duidelijk dat ik beetje cynisch was. Aangezien het een post is na de uitschakeling waarin ik zeg dat het begint te leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 8 uur geleden zei Djurovski: Met dit team juich ik voor elke tegenstander van Oranje Wat is jouw opstelling en formatie dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 Dus eigenlijk zijn wij het beste team. Krijgen we hier ook een beker voor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 11 minuten geleden zei Tim': Dus eigenlijk zijn wij het beste team. Krijgen we hier ook een beker voor? We zijn dan gewoon wereldkampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 Senegal, Ecuador, Qatar, VS. 😛 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 19 minuten geleden zei Aaron21: Senegal, Ecuador, Qatar, VS. 😛 En Argentinië. Ik wil trouwens ook nog een land noemen die 0 nederlagen heeft geleden en 0 tegendoelpunten heeft gehad deze WK-cyclus met kwalificatie erbij. Dat is natuurlijk het allerbeste land. Guatemala En er zijn ook nog twee extra 'landen' die geen nederlaag hebben geleden. En één daarvan is f*cking Montserrat. (de andere Trinidad en Tobago) https://en.wikipedia.org/wiki/2022_FIFA_World_Cup_qualification_–_CONCACAF_First_Round Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 1 uur geleden zei Tim': Dus eigenlijk zijn wij het beste team. Krijgen we hier ook een beker voor? Nope, alleen a whole lot of nothing. Hier moeten we ook nog aan toevoegen dat wij sinds de finale van 2010 geen WK duel hebben verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 16 minuten geleden zei ElMarcos: Nope, alleen a whole lot of nothing. Hier moeten we ook nog aan toevoegen dat wij sinds de finale van 2010 geen WK duel hebben verloren. Wij zijn tussen 2002 en 2014 ook ongeslagen op het WK. Daarnaast zijn er heel wat landen die al hun leven lang ongeslagen zijn op het WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 1 uur geleden zei Tim': Dus eigenlijk zijn wij het beste team. Krijgen we hier ook een beker voor? Afgrijselijke nonsens statistiek, en geheel logisch ook met ons afbraak , saai en beton voetbal met 532, wat niet om aan te gluren was. Laagste xG ooit op WK voor Europees team tegen Ecuador, evenveel schoten op doel als Qatar, en ondanks winst enorme bagger wedstrijd tegen Senegal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 26 minuten geleden zei Aaron21: Wij zijn tussen 2002 en 2014 ook ongeslagen op het WK. Daarnaast zijn er heel wat landen die al hun leven lang ongeslagen zijn op het WK. San Marino is ook ongeslagen op een WK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten